![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hier krijg je maximaal andere gedachten op je hoofd , in de door de VS gedomineerde gebieden krijg je drones op je hoofd!
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hebben wij daar eigenlijk zaken mee dat die oorlogje aan het spelen zijn in 'eigen' land? Ik dacht het niet. Maar ja wat doen we eraan, grenzen/deuren wagenwijd openzetten dacht ik?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() De lucht in België zou dan zwart moeten zien van de drones, met al die Amerikahaters.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 juni 2014 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is wel spijtig want: dit zal er ons op termijn toe verplichten (zoals het t.a. steeds is geweest) om geregeld de demografische ontsporingen, met georganiseerde afslachtingspartijen, te reguleren. Voorbeelden hiervan, bij de vleet; o.a. WO 1 en 2, 'Vietnam', 'Indochina' en als 'least but not at last': Hetgeen sinds decennia afspeelt in Noord-Afrika'. Alsof 'Allah' van mijn gedacht is en de finale oplossing, in beperkte kom al heeft ingericht. En de 'moslima', maar blijven kweken. Allen afzonderlijke (als het ware): Miseriefabriekjes!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de...Bstrijder.html
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140620_01149076 Je was de bron vergeten ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |