![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ben ik vlaams nationalist ? misschien zie ik graag voetbal ? niet echt maar zondag ga ik wel uitgedost in de belgische kleuren naar de voetbal kijken. waarom ? omdat iedere reden om te feesten goed is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilmots geen goede trainer? Hoe komt u daar nu bij. De man maakt dat de Duivels zich kwalificeren voor het WK, is zelf een goede voetballer geweest, hij nam eertijds zelf ook deel aan het WK als speler van de nationale ploeg, hij was hulptrainer bij de RD, kortom, de man kent de klappen van de zweep. U denkt toch niet dat Dick Advokaat het beter zou hebben gedaan? Of Georges Leekens? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2014 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat je een goede voetballer geweest bent dat je ook een goeie trainer bent. Diego Maradona was de beste speler van zijn generatie, maar als trainer is het een dikke nul, dat heeft hij met verve bewezen bij Argentinie. Verder ben ik ervan overtuigd dat Dick Advokaat wel degelijk meer uit deze groep kan halen. Leekens uiteraard niet, maar dat is dan ook een trainer voor degradatieploegen in onze pintjesliga, net zoals Wilmots dat eigenlijk ook is. Getuige zijn mislukte passage bij staartploeg Sint Truiden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 juni 2014 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En op tv heb ik ze ook gezien in de Hel van het Noorden van dit jaar. Ik bedoel wel degelijk ook hier die dubbele vlaggen. Toen was het niet aan de aankomst in de vélodroom, maar ergens op een kasseistrook. Maar ter ieders informatie: de vzw Vlaanderen vlagt is ontbonden en vervangen door twee zaken: - de vzw Vlaanderen Kleurt die zich bezig houdt met de verkoop van vlaggen en andere kleine zaken - de feitelijke vereniging "Vlaanderen vlagt verder", die aanvaard is als een satelliet-vereniging van de Vlaamse VolksBeweging. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal zelf niet snel met belgische symbolen heulen, maar zoals je zegt ik denk dat sommige de politieke betekenis hiervan nogal overschatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zatlappen krijgen een vlag per bak Jupiller, Belgie is gered.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Een bende zwarte geïmporteerde macho's
![]() De WK voetbalgekte. Mij niet gelaten maar ik doe niet mee. Laat de simpele mensen zich maar zat zuipen aan hun jupiler rioolwater. Ik hoop maar één ding en dat is dat ze deze avond op hun bek gaan en uitgejouwd zullen worden. Het is misschien leedvermaak maar ik zal er dan ook eens ferm mee lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat mij wel opviel is het grote aantal huizen met twee nationale vlaggen. De Belgische gecombineerd met een Nederlandse, Griekse, Italiaanse enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() vlaemsch nationalistisch stemmen en meeheulen in de rode duivels gekte is teken van lage intelligentie en overvloed aan hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zij hebben doorgaan dan ook een groter natiegevoel dan wij.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij hoeven ze niet te verliezen, maar als het tóch zo is zal ik er zeker geen depressie van opdoen. Ik ben in ieder geval niet zinnens op de sofa te zitten op en neer hossen zoals Pol en Xavier uit De Kampioenen. Ik ga op het normale uur even de TV opzetten om het nieuws van 19.00 uur te bekijken en daarna zit ik rustig te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg een pakje droge koekjes op de salontafel zodat de rode duivelfans een knabbeltje hebben, een potje nootjes voor degenen die voor Algerije supporteren en een reuzegrote schaal met twee kilo snoep allerhande voor degenen die voor 0-0 juichen... ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal zwart-geel-/rode vlaggen maar als belgië vanavond verliest, gaan er toch veel "belgische" supporters van de winnende ploeg op straat komen...
![]()
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wat ook een teken van lage intelligentie is? Het verschil niet snappen tussen de staat Belgie en het land Belgie en daardoor niet snappen dat de Rode Duivels en het Vlaams nationalisme dat veel N-VA stemmers aanhangen niks met elkaar te maken hebben en het ene absoluut het andere niet uitsluit. En omdat u het graag persoonlijk speelt zal ik er maar meteen bij vertellen dat ik niet meega in de Rode Duivels mania.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Eindelijk iemand met smaak,als bierliefhebber zal je mij nooit betrappen met een jupiler.Mijn schoonvader werkte jaren als vertegenwoordiger voor interbrew en had het altijd over "merriezeik"wanneer hij over jupiler sprak.
|
![]() |
![]() |