![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zal idd wel wachten op de nieuwe scheuten (die vanonder/tegen mijn muur uitkomen - ik ga zijn tuin niet onderhouden).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zal dan een moederplant van 41 jaar geweest zijn zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik meen begrepen te hebben dat je toch al in onmin leeft met je buurman ... 1 buurman aanspreken en het probleem uitleggen en de oplossing suggereren 2 buurman aangetekend schrijven met zelfde uitleg+oplossing 3 buurman dagvaarden bij vrederechter (dagvaarden, begin niet met onnozelheden als bemiddelingspoging etc) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal wel zien of het helpt. Als er nieuwe scheuten gevormd worden, dan heeft het dus niet geholpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook, in het voorjaar, steekt hij wat wortelkluiten uit die hij dan in potten zet. Het is daarin, een grote bloempot die zo vol staat met bamboe dat hij bijna barst, dat bamboe in mijn opzicht het mooiste staat.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juni 2014 om 11:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder leuk is het als die voor een niet-meer te openen raam groeien en daarbij met de wortels de fundering van mijn garage beschadigen. Ik heb aan buurman voorgesteld om een rizoombegrenzer te gebruiken, maar ik denk niet dat hij een spade heeft zie je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oplossing 4 zou ik bovenhalen als 1 niet werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. is niet gebeurd, maar ik heb wel mail gestuurd met nogmaals de vraag om iets aan de wortelstokken te doen omdat ik bij beschadiging hem en/of de eigenaar zou verantwoordelijk stellen. Eigenaar heeft kopij gekregen. 3. Was met iemand aan het praten waarbij ik mijn voornemen kenbaar maakte om de situatie door de politie te laten vaststellen en aangetekend schrijven zou sturen met vrederechter als gevolg. Dit werd overhoord door de buurvrouw blijkbaar. 4. Toen ik ging vragen of ze mailtje hadden gekregen (er werd geen antwoord gestuurd) werd neus afgebeten met vermelding "ik heb alles gehoord"... kon geen kwaad, was geen geheim. 5. Eigenaar is vrijdag op bezoek geweest. 6. Zaterdagmorgen heeft buur de struik afgeknipt.... wat dus niks doet aan de wortels. 7. Het zondag terug een mailtje gestuurd met dankbetuigingen voor zijn noeste werk, en gezegd dat ik als tegemoetkoming zèlf met roundup zou spuiten, na een seintje van hem. 8. Niks gehoord. 9. Ben zelf dan maar stiekem gewapend met roundup + injectiespuit roundup gaan inspuiten. 10. dikste scheut is echter niet te behandelen omdat die vlak boven een plaatje werd afgeknipt, dus zal ik dat nog eens moeten herhalen. ik ben echter nu van plan om eerst te wachten en te zien of er nog nieuwe scheuten ontstaan tegen mijn muur, zodat ik die direct kan afknippen (stiekem) en behandelen. Ben geduld een beetje kwijt. Dit is niet de enige ergernis. Diezelfde mensen houden met niemand in de buurt rekening, de wet dient voor iemand anders, het verkavelingsreglement dient niet voor hen en van een gemeentelijk parkeerverbod voor kamions +3.5 ton hebben ze nog nooit gehoord.... aangenaam is anders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 juni 2014 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb wel tip gekregen om in zo'n geval roundup te mixen met yoghourt omdat dit mengsel meer aan de bladeren kleeft. maar ik kan het proberen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Anna List : 24 juni 2014 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.tuinadvies.be/forum_top...id=12&tid=9976
http://www.tuinadvies.be/woekerende_...erwijderen.htm ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 24 juni 2014 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's al meer iets voor Demper... ![]()
![]() |