![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Ouders worden geacht hun kinderen te beschermen, geweld is toegestaan wanneer de integriteit van het gezin word aangetast .
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mij valt op dat vele mensen hier (ongetwijfeld met de beste bedoelingen) bijzonder emotioneel, maar met weinig rationaliteit reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Spendeer u tijd eens nuttig en lees een paar boeken Belgisch Strafrecht door ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zit echt helemaal fout hoor. Die man zou ook perfect in zijn recht zijn in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Als ouder mag ik mijn kinderen beschermen en in dit soort gevallen mag ik geweld gebruiken om de integriteit van mijn kind te beschermen. Zeker gezien het feit dat het kind dat zelf niet kan. Dat is evenzeer de rechtstaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() ik denk zelfs dat het niet per se over uw eigen kind moet gaan in zo'n geval...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar ben je veel voorzichtiger tov pedofielen dan tov cipiers ... voor die cipier geen oproep tot volgen van de gerechtelijke weg en procedures ? ... zomaar direct ontslaan ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U reageert zelf vanuit emotie maar dan wel steeds naar daders toe en veel minder naar slachtoffers van pedofielen. Dat valt mij dan weer op .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dienst Bevolking: met kan ik u helpen? Burger: ik zou graag een vergunning voor geweld aanvragen. Ik zag van de week iemand mijn kind verkrachten en zou daar graag de volgende keer iets kunnen tegen doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren jouw eerste berichten op dit forum niet hardnekkig over douche-toezicht door leiding op de kinderen tijdens jeugdkampen ? Hier zie, dat is voor jou: https://www.youtube.com/watch?v=wNGi...Vaz3GvKkeUUp7w .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb voor pedo's , alle andere soort -18 jarige misbruikers geen greintje respekt !!!!!!!!
(Ik druk mij nu heel beleefd uit !!!!)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() en hopla, freespirit voor de zoveelste keer door de mand ... creep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |