![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Ach jongen toch, dit was in 1939 al niet meer grappig.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel een ietsiepietsie verschil met een tandarts die niet wil dat zijn boor wordt gehinderd door een aantal lappen stof, weldegelijk in de buurt van de mondopening, en die in sommige gevallen het wijd openen van de mond verhindert.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan werd, door biologische factoren, hun pruim zuur. Waardoor ze zuurpruimen werden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, ik kwam eens voorbij de wachtrij voor operaties in het UZ te Antwerpen. Allemaal hadden we zo'n schortje aan, met onze blote billen achteraan.... lag daar toch wel écht een madam met de lakens tot boven haar kin.... mét hoofddoek! Ik hoop voor haar dat het een versgewassen doek was, want ik dacht dat in de OK alles steriel moest zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je recht gestaan om de wachtrij te bekijken?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 augustus 2014 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in ALLE andere gevallen , de beschikbare geschikte dokter(es) van dienst !! Wil de patiënt weigeren , ok , maar dat is dan op eigen risico !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als hij vindt dat een hoofddoek daarbij storend is heeft hij naar mijn mening het recht te weigeren om in te grijpen. De patiënt heeft andere artsen genoeg om zich te laten verzorgen en werd er voor verwittigd dat deze arts geen mensen behandeld die een hoofddoek dragen terwijl hij aan hun hoofd moet werken. Ik doe toch ook m'n schoenen uit voor een voetverzorging. Of, als ze maar de verongelijkte kunnen uithangen .......
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als hij vindt dat een hoofddoek daarbij storend is heeft hij naar mijn mening het recht te weigeren om in te grijpen. De patiënt heeft andere artsen genoeg om zich te laten verzorgen en werd er voor verwittigd dat deze arts geen mensen behandeld die een hoofddoek dragen terwijl hij aan hun hoofd moet werken. Ik doe toch ook m'n schoenen uit voor een voetverzorging. Of, als ze maar de verongelijkte kunnen uithangen .......
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...c-country.html Mag een dokter de pil weigeren, euthanasie, morning after pil ... http://www.nbcnews.com/id/19190916/n.../#.U9-n3YB_uWw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die man of vrouw is nu ook niet de enige dokter in de omgeving, dus zoek een andere dokter op desnoods. Nee dit wordt weer uitvergroot om de onverdraagzaamheid tegenover "steeds dezelfden" op te blazen. Ik zegde het reeds, ik was geen rascist, ik ben het geworden na 13 jaar in Brussel een zaak gehad te hebben.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En voor de rest zou je zaken moeten mogen doen met wie je wil, en de reden waarom niet gaat niemand aan. (wel niet zo dom zijn van het luidop te zeggen). Er moet geen uitleg komen voor een "nee" he. Je hebt het RECHT zou ik hopen, om "nee" te zeggen. Tenminste, als je niet als werknemer werkt. Anders is het aan uw werkgever om de regels te bepalen wie wel en wie niet bediend wordt, want HIJ is dan de eigenaar van uw werk. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2014 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw wereldbeeld lijkt me nogal P.V.D.A. of heel kinderlijk. Oeps, dat is hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Dat zou het toch moeten zijn. In praktijk is het soms anders zoals bevoorbeeld met het weigeren van bloedtransfusies bij Jehova's getuigen. Mij niet gelaten als het over volwassen mensen gaan (dan is het hun vrije keuze). Besnijdenis uit religieuze overwegingen bij baby's vind ik totaal immoreel en ik vind het onbegrijpelijk dat zulke barbaarse tradities hier worden gedoogd.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |