![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet een serieus hoge brug zijn dan want sommige schepen liggen enorm hoog (niet allemaal uiteraard)
Ooit deze eens zien doorkomen en die ligt hoog hoor. (vetgedrukte volgende regel) De "Prins Philippe" was een Belgische carrferry van de Regie voor Maritiem Transport voor de Britse kust. Het schip werd gebouwd door de Boelwerf N.V. in Temse in 1973. Het schip is gedoopt naar Prins Filip, kroonprins van België. Als je dan een brug zou bouwen op die hoogte denk ik dat de aanloop enorm moet zijn om die hoogte met uw fiets te kunnen 'overwinnen' voor je aan de andere kant geraakt ![]() Ik ken natuurlijk niets van bruggen bouwen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Geef de Waaslandtunnel aan fietsers": professor bouwkunde lanceert alternatief voor dure fietsbrug over de Schelde
Ik zou dat onmiddellijk doen. Wel de helling een beetje minder steil maken vermoed ik. Die dure brug met alwaar een rotlift, neen bedankt.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NV-A drukt haar fetisj toch door. De Vlaamse overheid die in minder dan twintig jaar van 0% naar 100% staatsschuld ging, gaat een fietsbrug - met lift waar men zal moeten aanschuiven en die geregeld defect zal zijn - financieren, terwijl er al een tunnel ligt. Van een autotunnel een fietstunnel maken, dat gaan we niet doen hoor. De auto blijft koning. USA USA USA
![]()
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die paar minuten die ze verspillen door te wandelen ipv te fietsen zullen het verschil niet maken eh? En willen ze toch blijven fietsen; zoek dan een andere weg. Is ook veel makkelijker te controleren dan 'stapvoets' rijden of maximale snelheden. Maar waarschijnlijk moet dat daar weer eerst flink uit de hand lopen (ongeval met zwaar gewonden ofzo) vooraleer er naar poepsimpele oplossingen wordt gekeken.
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Vorige week door de voetgangerstunnel gestapt.
Er staat duidelijk aangegeven dat fietsers moeten afstappen. Verrasend genoeg zag ik zelfs een fietser die dat ook deed. De rest reed gewoon, sommige elektrische fietsen zelfs vrij snel. Met soms wat tgingelingeling voor ons, de storende trage voetgangers.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stapvoets is niet hetzelfde als te voet. ![]() Aan die snelle bellende fietsers erger ik me ook. Die geven brave mensen zoals ik een slechte reputatie.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : Gisteren om 18:44. |
|
![]() |
![]() |