![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is jaren geleden de politiek met de pensioenkas aan de haal gegaan en hebben ze het systeem veranderd. Niemand betaalt nog voor zijn pensioen maar zij die nu werken betalen voor het pensioen van zij die nu op pensioen zijn. Dat heeft jaren goed gewerkt zolang er meer werkende zijn dan gepensioneerden. Nu die verhouding er niet meer is is het groot alarm, vergrijzing vergrijzing vergrijzing. Daarna hebben ze ons getracht wijs te maken dat de Marokkanen gingen voor ons pensioen werken. Ze privatiseren zowat alles, dat ze de pensioenkast maar privatiseren zoals een verzekering. Niet betalen, niet trekken. Laatst gewijzigd door Garry : 10 augustus 2014 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reken maar eens uit of daar nog winst in zit na aftrek van goederen, elektriciteit, pacht, personeel (al is het maar 1) en eigen loon, btw, sociale bijdragen...etc.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al dat gezaag van de horecasector. Wat mij betreft voeren ze morgen een witte kassa in, dan is het ineens gedaan met dat gezever. Zij beschouwen hun belastingsontduiking precies als een verworven recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() De laatste keer hielden ze het 18 dagen vol,want kan het mij schelen dat her het leger vol oude zakken zit en ze het maar 12 dagen of zo zouden volhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verworven rechten...'t is me wat.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2014 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Jawaade .....68000 man weg.......Die bazen zullen werk hebben zo gans allééne in hun zaakske's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of we niet beter de Chiro of de scouts kunnen inzetten voor het soort opdrachten waarvoor het Belgisch leger wordt ingezet.....flesjes water uitdelen en tenten rechtzetten kunnen die toch ook en voor veel minder geld. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 augustus 2014 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verplicht horeca bezoek voor allen! Wet is wet. Garry heeft het gezegd!
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zo een beetje het gemiddelde van een gemiddelde nog niet al te slechte zaak. En dat is zeker niet goed.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet zo precies waar overal het kalf gebonden ligt.
Aan de btw alleen ? Willen alle koks (studieniveau ??) verdienen gelijk top-koks of gelijk artsen? Willen alle restaurant uitbaters zich allures aanmeten van sterren-zaken ? Of willen ze allemaal binnen enkele jaren binnen zijn, in plaats van "een gewoon heel leven professioneel te werken" ? Waarom wil een plongeur niet werken de zaterdag avond ? Is een frietkot een goudmijn, maar verschiet iedereen er van hoe hard en hoe lang per dag, zeven dagen per week, dat dat wel werken is ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() iemand op vakantie geweest, gelijk waar in Europa ?
gaan eten op restaurant ? (zonder vier weken op voorhand te reserveren!) wat vondt ge van de rekening ? ... mss moet horeca in Vlaanderen toch eens eerst even bezinnen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten maar hierdoor zal zal voor meer dan 50% van onze bevolking in zeer zware financiële problemen komen. Een privé verzekering die alleen nog maar de ziektekosten dekt zal meer dan 700€ per maand kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je moet niet de slogan hanteren dat het invoeren van de witte kassa leidt tot afdanken van 70K mensen omwille van het verdwijnen van het zwarte geld. Maar de witte kassa, ontneemt de kans om voor 70K personen overuren te betalen in het zwart, omdat de sociale lasten op de overuren onbetaalbaar zijn. Dat is het dilemma. Typisch voor die sector is inderdaad die piekbelasting naar het weekend toe. Dus ofwel moet je uw personeel volgens het bejubelde bediendemodel gans de week laten duimdraaien zonder een euro opbrengst om dan in het weekend dubbeldik te moeten betalen. Ofwel maak je schema's die alleen weekend werk opleveren, en geen weekwerk. In elk geval het dilemma zou ook op te lossen zijn door voldoende flexibliteit te voorzien. Ik persoonlijk denk dat je moet gaan voor een model waar mensen 'officieel' 'onbelast' tot 500euro per maand kunnen bijverdienen in de horeca.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 augustus 2014 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gij daar uit uwe frak slaat geld voor heel de middenstand, ook voor kappers. Wil dat zeggen dat het dan maar getolereerd moet zijn om de wet te overtreden? Dan krijg je ongelijke concurrentie. Zij die zich wel aan de wet houden zijn dan de pineut ten overstaan van de fraudeurs. Gewoon boeltje sluiten als ge niet capabel bent. Laatst gewijzigd door Garry : 11 augustus 2014 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |