![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Ze legde toen wel klacht neer tegen de chauffeur bij De Lijn. Dat doe je volgens mij niet wanneer je net goed bent weggekomen met zwartrijden. Mijns inziens wijst dat erop dat zij wel degelijk een geldig SMS-ticket had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Scorpio : 25 augustus 2014 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn beelden die onderdeel zijn van het strafdossier en die zolang geen vonnis geveld werd geacht worden geheim te zijn. Citaat:
Citaat:
Die beelden zouden zelfs minder privacy gebonden moeten zijn dan privébeelden, want ze worden 'geconstateerd' door een journalist met perskaart. Citaat:
Hier een vraag in de Senaat: http://www.senate.be/www/?MIval=/Vra...R=2323&LANG=nl |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij denkt een bestuurder ook wel twee maal na om dezelfde fout te maken. Trouwens als men klacht neerlegt tegen een bestuurder gaat men dan eerst uw ticket controleren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk ook niet wanneer ze is weggekomen met een vervalst voervoerbewijs ze klacht zou indienen. En ik denk nog veel minder wanneer ze zichzelf met een vals vervoerbewijs bekend maakt bij de Lijn, dat de Lijn haar niet zou laten vervolgen. Want de klacht werd blijkbaar niet beantwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Een beetje jurist bij de Lijn gaat dit wel doen zeker? Zeker als dit het kernelement is waarvoor ze uit de bus werd geweerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan beweren een klacht neergelegd te hebben. Zou wel eens het vervolg willen kennen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je het juridisch verschil niet kent tussen beelden vastgelegd door een erkend journalist en iemand die eens iets filmt met zijn GSM, of bewakingsbeelden, heeft het niet veel zin met U in discussie te gaan. Citaat:
Beelden gemaakt in het openbaar of privé die als bewijslast moeten dienen mogen niet worden vrijgegeven voor het vonnis. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde weten hoeveel controleurs er zijn en hoe ze zich verplaatsen. Als je wilt beweren dat ze twee haltes verder al klaar staan zou je moeten weten hoe ze dat gaan klaarspelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, een chauffeur moet correkt blijven tov zijn klanten en had beter de centrale of de politie opgebeld of zo. Maar in de praktijk lukt dat wellicht niet zo goed, moet hij te lang wachten en is iedereen dan weer kwaad. En iets meer over die dame hoeven we blijkbaar ook niet te weten, waarom? De NMBS zou er ook beter voor zorgen dat ze meer optreedt tov passagiers die denken dat ze het zich allemaal mogen permitteren! De agressie die buschauffeurs moeten ondergaan is anders ook niet van de poes, en hoe worden die agressors dan gestraft of behandeld enz enz enz Er is meer te vertellen rond het voorval dan wat de NMBS doet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Niets nieuws. Vroeger gebeurde dat ook. Mijn vrouw was indertijd hoogzwanger en de buschauffeur weigerde haar op zijn bus te laten "omdat hij het risico niet wilde nemen dat ze zijn bus zou bevuilen moest haar water breken". De man heeft 's avonds klacht ingediend wegens slagen en verwondingen nadat ik hem uit zijn bus gesleurd had , een beetje bijgewerkt had en in het wachthokje had laten liggen. Heeft me wel geld gekost maar dat had ik er voor over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |