![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Allee als ik het goed versta er kan ons dan nooit meer iets ernstig overkomen? ik denk het niet , momenteel zitten er 2 (zelfs in België 3 )grote gevaren gereed voor de delen van de Westerse wereld ....komen ze samen dan hebben wij het echt zweten... met ons mooie verpakte luxe leventjes op wieltjes geregeld van roze geur & maneschijn, jongens toch hoe blind kunnen ze zijn,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Laagste Nieuws, noem ik dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ik spreek niet van dat alleen ... sukkelen is gevaarlijk, als ze de boel niet in controle houden zouden er gevaarlijke gasten kunnen van profiteren om verder de orde te verstoren, ah ik zie het zo afkomen , de meeste mensen zijn veel te simpel en te laks geworden,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, vraag dat eens aan de publiceerder. Maar waar die ook staat, zolang de voertaal Engels is, is het accuraat.
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop ten zeerste dat bepaalde heethoofden zich niet gaan vergrijpen aan de bron van alle kwaad in Belgie, de profiterende en rot-corrupte politici. Tijdens zo'n blackout-rellen en plunderingen zou de tijd daarvoor natuurlijk uiterst geschikt zijn. Laat ons hopen dat rust en kalmte zal zegevieren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen wél meer betalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je ziet de toekomst wel heel rooskleurig.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeeeeeeeeel rooskleurig zelfs (<--sarcasme)
Vrees voor kernramp in Oekraïne Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Defensie met scherp laten schieten. Geen woorden aan vuil maken. De verdediging van het eigendomrechts is het eerste bestaansrecht van de staat. Als dat al niet meer lukt ... .
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ondertussen kan de regering onze bankrekeningen verder plunderen zonder dat we het zien of durven buiten komen.
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Maw, je voelt je niet geïntimideerd?
![]() |
#75 |
|
![]() Lijkt me idd een probleem voor bepaalde wijken in anderlecht, molenberg, borgerhout, meulenberg, ledeberg, leuven (bruul)
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet niet naar de kust om een bunker te hebben. Ooit al eens gehoord van Cor-ten staal, of mijn persoonlijke favoriet Hardox?
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Gemakkelijk onbezorgd leven leiden in Belgie is politieker worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |