![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: rehabilitatie nu? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 81,82% |
ja, maar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
neen, maar |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga eens wat dieper in op uw motivering. Bijdeweg, uw poll is niet compleet.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat uw onnozel gezever betreft over amnestie of rehabilitatie: dat is vijgen na Pasen. Mocht u het niet snappen: het is ruim te laat. Al die mensen zijn gestorven. Daar moeten ze nu niet meer over beginnen. Jammer voor u, want dan zult u er niet meer kunnen over mekkeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn hier zoveel discussies die ik de moeite niet waard vind om aan mee te doen: te saai, te zweverig, ik ken er te weinig van (kernenergie bvb...) Blijf er dan gewoon weg he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals het jammer voor u is dat ik hier niet wegblijf. Samen met anderen op dit forum wens ik, wanneer ik dat wil, te reageren op het gegooi met stront door bepaalde pipo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je ze staan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Faze II van deze draad vangt nu aan!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal wellicht bedoelen, maar grovelijk de bal misslaan, dat het gaat over grootouders en grootnonkels, voor een beperkt aantal van hen, zoals het bevolkingsbreed gaat over een beperkt aantal nakomelingen. Ik ben er van overtuigd dat uw vergissing niet zomaar een vergissing is. Je geilt er gewoonweg op. Mocht ik zijn adres hebben, en het jouwe, je had DJ Jos aan je deur. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hans Teeuwen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal het gevolg van dat stom Belge dat er ontstaan is en waar we vandaag nog mee zitten, maar of dat voor eeuwig is durf ik zwaar aan te twijfelen. Voor dat België ontstond was het ook voor eeuwig anders en niet lang daarvoor was het voor eeuwig nog eens anders. Morgen zal het waarschijnlijk voor eeuwig weer anders zijn. https://www.youtube.com/watch?v=Vy1BSyJksz4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt waar! Alleen gaat het hier politici die pretenderen Verandering in petto te hebben. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 augustus 2014 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() De 'goesting' is er bij de anderen niet om het programma van N-VA uit te voeren voor 'een sterker Vlaanderen'.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 27 augustus 2014 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling