![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang ze maar veilige seks hebben...Er is al genoeg aids in de wereld, zou ik zo denken. En niemand wilt met zulke rommel in zijn lijf worden opgescheept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat je je tijd aan zo'n flauwekul spendeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien dat dit voor sommigen in het begin vreemd zal lijken, maar dat komt door de jarenlange brainwashing via onderwijs, televisie etcetera |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Het pad naar welzijn van uw kind dogmatisch gelijk stellen aan het woord van een of andere god is dat wel.
Een maat van mij heeft zich tijdens zijn tienerjaren doodongelukkig gevoeld, is toen (tot ieders verbazing) uit de kast gekomen en is volledig opengebloeit nadien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dus politie, brandweer, ziekenhuispersoneel en zelfs kinderopvang is niet nodig. Immars 'God waakt over ieders welzijn en is het ultieme gezagsargument.'
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ouders en kinderen moeten niet weten wat ik in mijn beddebak uitricht.
Ik wil het van mijn ouders en kinderen ook niet weten. Van mijn grootouders nog minder. Laat iedereen eens zijn goesting doen tussen consenting adults, en moei u niet met andermans sexleven. Dat zou heel wat frustratie en miserie schelen voor iedereen. En wat betreft die god die zich volgens sommigen zo enorm veel gelegen laat aan wat wij met onze pietje uitrichten: als hij werkelijk is wat men er van vertelt, dan is al wat hem niet bevalt zijn eigen schuld, want hij weet zogezegd alles op voorhand, en heeft zogezegd alles gemaakt. Dan moet hij nu niet komen mekkeren. En zijn aanhangsels nog veel minder, want dat zijn ofwel gore pedofielen, ofwel helpen ze hun collega's pedofielen hun smeerpijperijen toedekken.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt hem houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 september 2014 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar op verzoek, ook al zie ik niet wat mijn mening met dit onderwerp te maken heeft... Nee, ik volg mijn overtuiging altijd. Ook al kost het. Indien zoonlief om dezelfde reden handelde zou het voor mij ook ok zijn. Maar dat is niet, het is veeleer een uitdaging van zijn vriendjes en een opgezette emoshow dan wat anders... Indien jij werkelijk een persoonlijke confrontatie met je ouders wil aangaan om eender wat dan bereid je niet minutieus een verfilming daarvan voor om het daarna nog eens op youtube te zetten. Of je de mening van die ouders al dan niet volgt doet er niet eens toe. Ook zij hebben recht op hun mening...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar die moet dan ook maar aanvaarden dat anderen dat doen en niet gaan zagen wanneer een bende Hells Angels zijn huis binnendringt en hem afmaakt en zijn vrouw en dochters aan de hele club doorgeven. Zonde is namelijk een tamelijk oude term voor moraal... En meestal zijn degenen die dit soort reacties geven enkel tegen bepaalde soorten moraal. Kijk bijvoorbeeld hoe Raf steeds weer op de katholieke moraal kakt (pardon my French) maar wel zijn eigen mening als onaantastbaar beschouwt. En zelfs bereid is te liegen en te verdraaien om de katholieke te lijf te kunnen gaan... in de naam van de 'redelijkheid'. Mods, voor u op de boodschapper schiet, lees zijn reacties op katholieken in eender welke draad er maar op na...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of zullen we bidden dat er geen ongelukken e.d. meer gebeuren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaan er foto's van *@#$%^& ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt , maar wanneer ouders hun kinderen (blindelings) DWINGEN ??
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK , maar ook de kinderen hebben recht op hun eigen mening !!
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die is enkel verantwoordelijk voor het welzijn van uw spijsverteringsstelsel.
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 3 september 2014 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het ophemelen van sexualiteitsuiting hoeft ook niet !! Ik ben van mening , neuk met wie je wil , maar .... sex met minderjarige is werkelijk smerig en moet zwaar bestraft worden !! Terwijl ze dan in sommige wel mishandeling van mensen "toestaan" !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 september 2014 om 21:48. Reden: Holy fuck , m'n hersenen functioneren blijkbaar niet meer naar behoren :( |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sex met jarige is werkelijk smerig?? Ik word binnen een paar dagen 40 .... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 september 2014 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. tenzij je natuurlijk beschikt over een werkelijk smerig pervers sekspartner Laatst gewijzigd door praha : 3 september 2014 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Sommige mensen zoeken weldegelijk een meerwaarde in het rectum van een minderjarige.
Ik heb dat ook nooit begrepen. |
![]() |
![]() |