![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten hun eisen stellen doen die 'inwijkelingen' niet veel anders de laatste tijden. Ik vind met de woorden "knecht, zwart' en roe" totaal niets mis. Mochten het nu nog woorden zijn van het 'niveau' als de volgende tot daartoe nog: Die zwartzak, die roetmop, de makak en er zijn er nog wel enkele. ![]() Ik schreef het al eerder, ik gaf ze het voordeel van de twijfel maar ik merk dat ze het nog steeds niet eens zijn/kunnen zijn, met de manier waarop wij in onze landen leven en hun eigen 'wetten' willen opdringen en alle mogelijke manieren 'gebruiken' om de 'boel' op stelten te zetten in de landen waar ze te 'gast' zijn, het werk van onze mensen komen 'afpakken' en verder niets anders doen dan tot last zijn. Zit er volgens mijn uiteraard weer bescheiden mening niets anders op dan de grenzen te sluiten en diegenen die onze manier van samenleven, wetten en plichten (lees: het vertikken) niet kunnen (willen) naleven eruit te zetten. Amen (<<- slotwoord) p.s. Pieterman knecht is dus ook verboden ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 september 2014 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de Hollanders iets goed doen, dan zeggen we het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Snap het hele gezeik niet. Als hij volgens een verhaal wit is en zwart vanwege de schoorsteen wat wordt er dan gezeurd? En als iemand er zo nodig een probleem mee heeft en wil geloven dat hij een zwarte is, accepteer het verhaal zwart vanwege de schoorsteen .. probleem opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Kinderen nu, begrijpen niet wat een schoorsteen is ,laat staan at ze begrijpen waarom iemand door de schoorsteen gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk zou er eens een stevige Russische wind door dit door en door verrotte land moeten waaien. Holland is trouwens slechts dat misselijkmakende gebied in het westen van Nederland; daar waar ze echt alles faliekant fout doen, Zuid-Holland en Noord-Holland. Ik blijf het raar vinden dat heel Nederland regelmatig Holland genoemd wordt. Anyway, afschaffen die Piet. We hebben teveel rotzooi getrapt in het verleden om nu lichtzinnig met racistische associaties om te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets zal het worden.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar blijkbaar zijn sinterklaasliedjes belangrijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Wat is het gevolg van de discussie? Sommige gemeenten blijken als gevolg daarvan meer "Zwarte" Pieten in te zetten dan in voorgaande jaren. De gemeente Assen ... 400 Zwarte Pieten. Of we niks beters te doen hebben. Vastleggen als cultureel erfgoed, raken we misschien van het gezeik af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weg ermee, gedaan met de leute want een bepaalde groep begrijpt het hele gegeven niet of zoeken een manier om de 'boel' overhoop te zetten. Op zich zijn het zelf wel best carnavaleske figuren ![]() Wat een onzin allemaal toch de laatste jaren.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dank u, vuile communisten. ![]()
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk graptje:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mag je binnenkort nog wel in de mond nemen, woorden bedoel ik!
![]() Witte kerst zal vervangen worden in een opstel bijvoorbeeld van een kindje/leerling door: Dit jaar was het een besneeuwde kerst? ![]() Uitgaande van het feit dat sneeuw in de meeste gevallen wit is kost u dat een GASboete. :rofl Wat voor onzin is dat toch allemaal tegenwoordig. Ik denk dat er velen zijn die 'zwarte sneeuw' zien vliegen. One flew over the cuckoo's nest Of ligt het aan mij?¿ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite willen de anti-racisten vooral dat het woord "WIT" moet worden afgeschaft heb ik het idee. Vooral als dat "wit" iets leuks betekent. WIT mag dus niet meer leuk zijn. Anderzijds was het woord BLANK ook al beladen met alle zonden Israels, dus dat is nog erger dan WIT. Het racisme druipt eraf. Zouden we nog het gezegde "zwarte sneeuw" mogen gebruiken? Waarschijnlijk ook niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier zijn we toch wat slimmer. Soms denk ik dat oikofobie een groter gevaar voor ons vormt dan xenofobie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ik mij tegenwoordig meer en meer de vraag: 'Wie zijn de racisten eigenlijk?¿ ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ondanks discussie blijft Zwarte Piet in veel gemeenten zwart
23 sept 2014 Zwarte Piet blijft zwart. Dat blijkt uit een rondgang die NRC Handelsblad maakte langs de vier grootste gemeenten van alle twaalf provincies. Bijna nergens verandert er dit jaar iets aan de intocht van Sinterklaas. In veruit de meeste plaatsen in Nederland blijft hij donker, met een pruik en gestifte lippen. Het publieke debat over het vermeende discriminerende uiterlijk van Zwarte Piet wordt beschouwd als een Amsterdamse discussie – „aangeblazen door de media”. ‘Gemieter kennen wij niet’ Lodewijk Osse, voorzitter van de Stichting Sinterklaasintocht Assen, zegt: “Onze Sinterklaasintocht zal dit jaar in zijn meest oorspronkelijke vorm zijn en groter dan ooit, met 400 Zwarte Pieten en 9 praalwagens. We willen laten zien dat wij niet om willen buigen voor protest. We zijn niet doof voor de geluiden en hebben begrip voor iedereen, maar dat moet ook wederzijds zijn. Het gemieter over de kleur van Zwarte Piet kennen wij niet.” http://www.nrc.nl/nieuws/2014/09/23/...meenten-zwart/ |
![]() |
![]() |