![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samengevat: Islam is vrede.
Wat hebben we aan die "cijfers en beweringen" als de dagelijkse vaststellingen ons een ander beeld geven? En ook: wat zitten wij tegenwoordig dag in dag uit over en met die islam en haar adepten bezig??? Het is precies of ze hebben de wereld al ingepalmd en wij moeten dat maar vaststellen en aanvaarden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zo maak je je er wel gemakkelijk van af!
Sinds wanneer is een "update" gelijk aan schrappen? Aanpassen aan de nieuwe mogelijkheden en nieuwe problemen,zoals in zovele andere dagelijkse zaken waar men regelmatig een update voor krijgt! Zonder "update's" zaten we nog op een vel met een stok te krassen ipv achter onze computer! Past natuurlijk wonderwel bij de islam en de wensen van de profeet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wordt nu wel heel erg zielig.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie in deze regio's elkaar zit om te brengen, te financieren, smerige spelletjes te spelen kan me ondertussen geen lor meer schelen: het is altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven, ze doen maar. Wat me wel kan schelen is dat ik dat gedoe niet hier wil zien over komen! En het is dringend tijd dat er meer "gelijkgestemden" zoals ik wellicht wakker schieten bij hetgeen er zich rond hen afspeelt. Of het zal enkel nog schieten zijn en hoeven ze niet meer wakker te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet ik val U lastig met dat moslimgedoe! Het zijn de moslims die ons lastig vallen met hun ongewenste aanwezigheid en ongewenst gedoe alsof de streek hen al toebehoort! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Prachtige redenering, u bent een echte aanwinst voor onze maatschappij: als men iets tegen verkrachters heeft, wordt er dan zelf een en je kunt er beter mee omgaan.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 september 2014 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een domme vraag hé Jack.
Als er geen strafbaar feit gebeurd is of sterk vermoed wordt, dan kan je niet in de doos gedraaid worden. (behoudens één mede-forummer, maar dat is dan ook een unicum, een wereldwonder zeg maar ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die vergelijking met verkrachters is een appelen met peren vergelijking, omdat je in dit geval een geloof viseert ipv een bepaald soort misdaad.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu nog te weten te komen wat de moslim denkt. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Het was giserke die dat suggereerde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een paar huizen verder woont een Rwandese familie waar ik een heel goed contact mee heb. Zo zie je maar.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoor dat al jaren, maar niemand die me kan antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de politici iets verkondigen, en het bevalt u niet, dan dan ben je achterdochtig en wantrouwig. Iedereen weet dat politici niet te vertrouwen zijn. Maar als de politici iets aankondigen dat u WEL bevalt zoals "we hebben moslim terroristen gearresteerd", dan lik je het op als zoete stroop en is uw vertrouwen in de overheid ineens 100%. Je moet toegeven dat er iets niet klopt met dit plaatje.
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 20 september 2014 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |