Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2014, 10:29   #61
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
ff wat cijfers voor Andev:
Samengevat: Islam is vrede.
Wat hebben we aan die "cijfers en beweringen" als de dagelijkse vaststellingen ons een ander beeld geven?
En ook: wat zitten wij tegenwoordig dag in dag uit over en met die islam en haar adepten bezig??? Het is precies of ze hebben de wereld al ingepalmd en wij moeten dat maar vaststellen en aanvaarden...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2014, 10:34   #62
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
De update die U bedoelt is = schrappen
Neen, zo maak je je er wel gemakkelijk van af!
Sinds wanneer is een "update" gelijk aan schrappen?
Aanpassen aan de nieuwe mogelijkheden en nieuwe problemen,zoals in zovele andere dagelijkse zaken waar men regelmatig een update voor krijgt!
Zonder "update's" zaten we nog op een vel met een stok te krassen ipv achter onze computer! Past natuurlijk wonderwel bij de islam en de wensen van de profeet...
Oud 20 september 2014, 10:36   #63
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Samengevat: Islam is vrede.
Wat hebben we aan die "cijfers en beweringen" als de dagelijkse vaststellingen ons een ander beeld geven?
En ook: wat zitten wij tegenwoordig dag in dag uit over en met die islam en haar adepten bezig??? Het is precies of ze hebben de wereld al ingepalmd en wij moeten dat maar vaststellen en aanvaarden...
Mja ik kan er ook niet aan doen dat de islam jouw persoonlijke obsessie is. Als de obsessie toch al zo ver gevorderd is kan je je maar al beter bekeren tot de islam. Wat je aandacht geeft, groeit.... Ga trouwen met een moslima, hé. Maar val ons niet heel de dag lastig met dat moslimgedoe.
Oud 20 september 2014, 10:41   #64
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je zou dat kunnen zeggen.

Je zou het ook zo kunnen formuleren:
het beleid, allez, het wanbeleid zorgt er voor dat er veel vuil in de achterstraten ligt,
maar kom, de vuilkar doet redelijk goed haar werk.

Mijn visie op een goed werkende overheid, ligt iets breder en is iets veeleisender.

.
Nee, zolang die overheid niet N-VA getint is kan die voor u nooit deugen.
Je wordt nu wel heel erg zielig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2014, 10:43   #65
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Problemen die we eerst zelf gefinancierd hebben om aan de macht te komen.

Want U schijnt te vergeten dat IS een van de rebellengroepen was die in Syrië met westers geld onderhouden werd om Assad aan te vallen.
En toen stonden gelijkgestemden met U, dit toe te juichen.
Dacht je dat ik dat of iets anders stond "toe te juichen"?
Wie in deze regio's elkaar zit om te brengen, te financieren, smerige spelletjes te spelen kan me ondertussen geen lor meer schelen: het is altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven, ze doen maar.
Wat me wel kan schelen is dat ik dat gedoe niet hier wil zien over komen!
En het is dringend tijd dat er meer "gelijkgestemden" zoals ik wellicht wakker schieten bij hetgeen er zich rond hen afspeelt.
Of het zal enkel nog schieten zijn en hoeven ze niet meer wakker te worden.
Oud 20 september 2014, 10:48   #66
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mja ik kan er ook niet aan doen dat de islam jouw persoonlijke obsessie is. Als de obsessie toch al zo ver gevorderd is kan je je maar al beter bekeren tot de islam. Wat je aandacht geeft, groeit.... Ga trouwen met een moslima, hé. Maar val ons niet heel de dag lastig met dat moslimgedoe.
Je draait hier nogal onbeschaamd de zaken om!
Niet ik val U lastig met dat moslimgedoe! Het zijn de moslims die ons lastig vallen met hun ongewenste aanwezigheid en ongewenst gedoe alsof de streek hen al toebehoort!
Oud 20 september 2014, 11:12   #67
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tja, de nazi's waren op den duur ook een obsessie voor de Joden. En terecht zou ik zeggen.

Prachtige redenering, u bent een echte aanwinst voor onze maatschappij: als men iets tegen verkrachters heeft, wordt er dan zelf een en je kunt er beter mee omgaan.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 september 2014 om 11:13.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2014, 11:13   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is er dan wel iets gebeurd?
Dat is een domme vraag hé Jack.
Als er geen strafbaar feit gebeurd is of sterk vermoed wordt, dan kan je niet in de doos gedraaid worden.
(behoudens één mede-forummer, maar dat is dan ook een unicum, een wereldwonder zeg maar ...)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2014, 11:19   #69
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Prachtige redenering, u bent een echte aanwinst voor onze maatschappij: als men iets tegen verkrachters heeft, wordt er dan zelf een en je kunt er beter mee omgaan.
Gast, je snapt er helemaal niets van. Ik ben niet degene die als 1 of andere politiehond zit rond te snuffelen bij de moslims tot ze iets verkeerd hebben gedaan. Voor jou zijn alle moslims schuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik zeg dat moslims onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen. Dat is het enigste verschil.

En die vergelijking met verkrachters is een appelen met peren vergelijking, omdat je in dit geval een geloof viseert ipv een bepaald soort misdaad.
Oud 20 september 2014, 11:21   #70
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Nee, zolang die overheid niet N-VA getint is kan die voor u nooit deugen.
Je wordt nu wel heel erg zielig.
Ik heb toch wel chance dat met jouw oordeel, ik mijn politieke rechten niet verlies. Ik zal blijven mogen stemmen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 20 september 2014, 11:24   #71
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, de nazi's waren op den duur ook een obsessie voor de Joden. En terecht zou ik zeggen.
Mja, kogel door Hitler zijn kop en opgelost. De rotte appels moeten verwijderd worden dat is juist....
Oud 20 september 2014, 11:26   #72
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je draait hier nogal onbeschaamd de zaken om!
Niet ik val U lastig met dat moslimgedoe! Het zijn de moslims die ons lastig vallen met hun ongewenste aanwezigheid en ongewenst gedoe alsof de streek hen al toebehoort!
Als je niet met vreemdelingen om kan, verhuis dan naar een blank getto.
Oud 20 september 2014, 11:32   #73
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gast, je snapt er helemaal niets van. Ik ben niet degene die als 1 of andere politiehond zit rond te snuffelen bij de moslims tot ze iets verkeerd hebben gedaan. Voor jou zijn alle moslims schuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik zeg dat moslims onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen. Dat is het enigste verschil.

En die vergelijking met verkrachters is een appelen met peren vergelijking, omdat je in dit geval een geloof viseert ipv een bepaald soort misdaad.
Nu weten we wat de ene denkt, en wat de andere denkt,
nu nog te weten te komen wat de moslim denkt.

.

Oud 20 september 2014, 11:36   #74
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Leg het dan eens uit schoolmeester?
Moet ik u echt uitleggen waarom veiligheidsdiensten best niet open en bloot, volledig transparant, in de openbaarheid werken?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2014, 11:37   #75
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een domme vraag hé Jack.
Als er geen strafbaar feit gebeurd is of sterk vermoed wordt, dan kan je niet in de doos gedraaid worden.
(behoudens één mede-forummer, maar dat is dan ook een unicum, een wereldwonder zeg maar ...)

.
Het was giserke die dat suggereerde.
Oud 20 september 2014, 11:38   #76
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ken er enkele die het geprobeerd hebben, en in het allerbeste geval was het bekeren tot , anderen ontsnapten net aan een mes tussen hun ribben.

Citaat:
Oud 20 september 2014, 11:44   #77
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je niet met vreemdelingen om kan, verhuis dan naar een blank getto.
het zijn niet "vreemdelingen" an sich die een probleem zijn, maar strenggelovigen (lui die s'morgens opstaan met, en s'avonds gaan slapen met de islam) laten inpassen in een zo goed als volledig seculiere samenleving, lukt nooit.
Hier een paar huizen verder woont een Rwandese familie waar ik een heel goed contact mee heb. Zo zie je maar.

Citaat:
Oud 20 september 2014, 11:52   #78
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het zijn niet "vreemdelingen" an sich die een probleem zijn, maar strenggelovigen (lui die s'morgens opstaan met, en s'avonds gaan slapen met de islam) laten inpassen in een zo goed als volledig seculiere samenleving, lukt nooit.
Hier een paar huizen verder woont een Rwandese familie waar ik een heel goed contact mee heb. Zo zie je maar.
Waar staat dat eigenlijk, dat wij een seculiere samenleving zijn?
Ik hoor dat al jaren, maar niemand die me kan antwoorden.
Oud 20 september 2014, 12:23   #79
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Onze "burgerlijke vrijheden" waren en zijn niet ontworpen voor binnenstromende gevaarlijke middeleeuwers die een haatkoran achterna lopen nietwaar? Die lieden lachen zich een bult ivm onze "burgerlijke vrijheden" waarvan zij naar hartenlust misbruik maken!
Het gaat niet over "onze rechten inperken", het gaat vooral over het ingevoerd krapuul en de duizenden onbeschaamde profiteurs die op een andere manier moeten aangepakt worden dan met "onze burgerrechten" die volgens hen bestaan om ongestoord met onze voeten te kunnen spelen!! We evolueren langzaam maar zeker naar een nieuwe periode in onze Westerse geschiedenis! Aan ons de keuze: we laten onze maatschappij verder evolueren naar hun maatschappijmodel of we kuisen eens hardhandig die multikul-augiasstal uit voor het te laat is.
Hoe zal onze maatschappij er voor onze kinderen en kleinkinderen straks uitzien? Durven we ons wel die vraag stellen?
Jullie zijn vreemde mensen.

Als de politici iets verkondigen, en het bevalt u niet, dan dan ben je achterdochtig en wantrouwig. Iedereen weet dat politici niet te vertrouwen zijn.

Maar als de politici iets aankondigen dat u WEL bevalt zoals "we hebben moslim terroristen gearresteerd", dan lik je het op als zoete stroop en is uw vertrouwen in de overheid ineens 100%.

Je moet toegeven dat er iets niet klopt met dit plaatje.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 20 september 2014 om 12:24.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2014, 12:28   #80
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik u echt uitleggen waarom veiligheidsdiensten best niet open en bloot, volledig transparant, in de openbaarheid werken?
Als de Amerikanen niet zeggen wie , wat , waar en wanneer dan weten die prutsers hier niets.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be