Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2014, 22:13   #61
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Behalve dan dat Nederland nooit zo'n verdrag heeft ondertekend. Weer zo'n broodje aap-verhaal dat al lang achterhaald is, maar waardoor jullie je uiteraard niet laten tegenhouden om dezelfde zever hier doodleuk te blijven herhalen.
http://www.washingtonsblog.com/2014/...ent-seeps.html

http://www.globalresearch.ca/the-cau...eement/5397194

Uw broodje aap wordt koud... maar tzal wel weer niet waar zijn...

MH17 zal nooit opgehelderd worden...

Citaat:
The statement was made on October 8, when Bundesnachrichtendienst (BND) president Gerhard Schindler was holding a secret meeting with members of the parliamentary control committee, the German daily reported on Sunday.

He claimed the militia fired a rocket from a BUK defense missile system which it had captured from a Ukrainian base. It then exploded next to the plane, according to the report.

“Schindler provided ample evidence to back up his case, including satellite images and diverse photo evidence,” the report added.

However, no “evidence” has yet been made public, and the BND has not made any official statements on the matter.
Citaat:
At the same meeting, Schindler reportedly said that certain intelligence on the crash provided by the Ukrainian side was false, adding that “this can be explained in detail.” However, he did not give much credit to Russia’s evidence either.
Blablablabla
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 19 oktober 2014 om 22:31.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 15:00   #62
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Het is inderdaad nog precies even onwaar als de eerste keer dat ik dit exacte antwoord aan jou gaf:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=292

Daar kwam toen geen enkele reactie op van jouw kant. En dus kom je er anderhalve maand later doodleuk nog eens opnieuw mee af. Zoals jullie dat altijd doen met achterhaalde onzin.

Jij geeft geen ene moer om de 'waarheid'. Het enige wat jou interesseert is je zotte theorieën naar voren schuiven.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 15:07   #63
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Het is inderdaad nog precies even onwaar als de eerste keer dat ik dit exacte antwoord aan jou gaf:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=292

Daar kwam toen geen enkele reactie op van jouw kant. En dus kom je er anderhalve maand later doodleuk nog eens opnieuw mee af. Zoals jullie dat altijd doen met achterhaalde onzin.

Jij geeft geen ene moer om de 'waarheid'. Het enige wat jou interesseert is je zotte theorieën naar voren schuiven.
Waarom zou een forumgenoot verplicht zijn te reageren op zoiets?

Waarin 'gelooft' U als Darwinist? Wat schuift U naar voren?
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 20 oktober 2014 om 15:11.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 15:16   #64
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.washingtonsblog.com/2014/...ent-seeps.html

http://www.globalresearch.ca/the-cau...eement/5397194

Uw broodje aap wordt koud... maar tzal wel weer niet waar zijn...

MH17 zal nooit opgehelderd worden...

Blablablabla

Weet U wat ik denk? Dat niemand het in feite juist weet, wat er ook gebeurd is.

Militaire intel faalt aan beide zijden of er wordt iets door hun verzwegen. Dat is wat we te weten komen.

Niemand legt de kaarten op tafel. Nuff said.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 15:26   #65
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Waarom zou een forumgenoot verplicht zijn te reageren op zoiets?
Hij moet daar van mij niet op reageren. Maar dan moet hij niet anderhalve maand later doodleuk dezelfde leugen komen herhalen.
Oud 20 oktober 2014, 18:08   #66
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hij moet daar van mij niet op reageren. Maar dan moet hij niet anderhalve maand later doodleuk dezelfde leugen komen herhalen.
Of het een leugen is zullen we nog wel zien...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Oud 20 oktober 2014, 18:16   #67
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Weet U wat ik denk? Dat niemand het in feite juist weet, wat er ook gebeurd is.

Militaire intel faalt aan beide zijden of er wordt iets door hun verzwegen. Dat is wat we te weten komen.

Niemand legt de kaarten op tafel. Nuff said.

Dat zou best kunnen, de waarheid zal nooit naar bovenkomen volgens mij, want die zou best eens heel gevoelig kunnen liggen.
Oud 20 oktober 2014, 18:44   #68
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Of het een leugen is zullen we nog wel zien...
Neen, dat weten we ondertussen gewoon. Hier is de overeenkomst:
http://onderzoeksraad.nl/uploads/fm/...SB_website.pdf

Vertel mij eens waar daar iets over instaat over geheimhouding...
Oud 20 oktober 2014, 19:14   #69
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen, dat weten we ondertussen gewoon. Hier is de overeenkomst:
http://onderzoeksraad.nl/uploads/fm/...SB_website.pdf

Vertel mij eens waar daar iets over instaat over geheimhouding...
Deze overeenkomst is tussen Oekraine en Nederland exclusief getekend op 23/7, de overeenkomst naar waar ik verwijs dateert van 08/08 en betrekt meerdere landen.

Citaat:
This UNIAN report said that, “As part of the four-party agreement signed on August 8 between Ukraine, the Netherlands, Belgium and Australia, information on the investigation into the disaster Malaysian ‘Boeing-777’ will not be disclosed.”
Citaat:
In the framework of the 4-country agreement signed on 8 August between Ukraine, the Netherlands, Belgium and Australia, information on the progress and results of the investigation of the disaster will remain classified.

This was confirmed at a briefing in Kiev under the auspices of the office of the Prosecutor General Yuri Boychenko. In his words, the results of the investigation will be published once completed only if a consensus agreement of all parties that have signed the agreement prevails.
Het kan hier perfect over 2 aparte overeenkomsten gaan.

Laatst gewijzigd door Reverberation : 20 oktober 2014 om 19:19.
Oud 20 oktober 2014, 19:58   #70
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het kan hier perfect over 2 aparte overeenkomsten gaan.
Citaat:
Vraag:
Klopt het er een schriftelijke overeenkomst is tussen Oekraïne, België, Nederland en/of Australië over het openbaar maken van het onderzoek naar de toedracht? Klopt het dat elk land de openbaarmaking daarvan kan blokkeren door een non-disclosureovereenkomst?

Antwoord van het kabinet:
Neen.
Daterend van NA 8 augustus.

Lijkt me vrij duidelijk en ongenuanceerd. Vooral aangezien de hele heisa is ontstaan na berichten dat de landen in kwestie ZELF het bestaan van zo'n overeenkomst zouden bekend hebben gemaakt.

Geloof jij nu daadwerkelijk dat die landen zomaar zouden bekend gemaakt hebben dat ze een overeenkomst gesloten hebben die flagrant de internationale wetgeving met de voeten treedt? Want da's wel wat de conspiracy-sites beweren he...

Laat het rusten. Er bestaat zo geen overeenkomst.
Oud 20 oktober 2014, 20:04   #71
Reverberation
Minister-President

Standaard

Er zijn al wel vaker "domme" dingen uit Kiev gekomen...

Het enige dat we hebben is dat het Nederlandse kabinet het ontkent, en dat een Oekrainse openbare aanklager van hoge rang het bevestigde.

Geheimzinnigheid genoeg dus...

Laatst gewijzigd door Reverberation : 20 oktober 2014 om 20:07.
Oud 20 oktober 2014, 20:30   #72
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Er zijn al wel vaker "domme" dingen uit Kiev gekomen...

Het enige dat we hebben is dat het Nederlandse kabinet het ontkent, en dat een Oekrainse openbare aanklager van hoge rang het bevestigde.

Geheimzinnigheid genoeg dus...
Laat eens een betrouwbaar bronnetje van die uit Kiev zien. Niet een of andere conspiracy-site, of een site die het van horen zeggen heeft he...
Oud 20 oktober 2014, 20:54   #73
Mylai
Vreemdeling

Mylai's schermafbeelding

Standaard

Een beetje achtergrondinformatie over de onderzoeksraad. Kan nooit kwaad om te weten wie nu die mensen zijn die zo "zorgvuldig en zelfstandig" werken en hoe het met de regeltjes van dit orgaan in theorie en in praktijk er voor staat.

http://stickyleaks.wordpress.com/ond...or-veiligheid/
Mylai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 20:57   #74
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Laat eens een betrouwbaar bronnetje van die uit Kiev zien. Niet een of andere conspiracy-site, of een site die het van horen zeggen heeft he...
Die gaf ik al eerder aan.

http://www.unian.net/politics/950394...toron-gpu.html

Citaat:
UNIAN staat voor Ukrainian Independent Information Agency. Een nieuwsagentschap. Meer over UNIAN:
UNIAN was founded in March 1993, and is now used by major newspapers, TV-channels, and radio stations as one of the main information sources. UNIAN has close to 500 media clients worldwide and its photobank includes over 200,000 images. UNIAN also hosts the country's most popular press conference hall, busy 5 hours a day.
Oud 20 oktober 2014, 21:01   #75
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mylai Bekijk bericht
Een beetje achtergrondinformatie over de onderzoeksraad. Kan nooit kwaad om te weten wie nu die mensen zijn die zo "zorgvuldig en zelfstandig" werken en hoe het met de regeltjes van dit orgaan in theorie en in praktijk er voor staat.

http://stickyleaks.wordpress.com/ond...or-veiligheid/
Bedankt voor de link!
Oud 20 oktober 2014, 21:20   #76
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik spreek geen Russisch, en uit de Google Translate-vertaling kan ik niet opmaken dat er hier sprake is van een non-disclosureagreement. Ik lees iets over bekendmaken van de resultaten na afloop 'met de instemming van alle partijen', maar dat kan net zo goed slaan op de clausule dat alle betrokken partijen opmerkingen aan het rapport mogen toevoegen indien ze dat willen. Met vertalingen moet je oppassen. En het is nog steeds iemand die beweert dat iets gezegd zou zijn.

De bron spreekt trouwens zichzelf al tegen; in de eerste alinea staat dat de info niet openbaar zal worden gemaakt, in de tweede dat de resultaten na afloop bekend zullen gemaakt worden.

Lijkt mij sterk op een gevalletje van een journalist die de werkelijke woorden op zijn manier geïnterpreteerd heeft, en de samenzweringssites die met die interpretatie vervolgens aan het werk gegaan zijn, en de interpretatie nog eens verder geïnterpreteerd hebben.
Oud 20 oktober 2014, 21:36   #77
Reverberation
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik spreek geen Russisch, en uit de Google Translate-vertaling kan ik niet opmaken dat er hier sprake is van een non-disclosureagreement. Ik lees iets over bekendmaken van de resultaten na afloop 'met de instemming van alle partijen', maar dat kan net zo goed slaan op de clausule dat alle betrokken partijen opmerkingen aan het rapport mogen toevoegen indien ze dat willen. Met vertalingen moet je oppassen. En het is nog steeds iemand die beweert dat iets gezegd zou zijn.

De bron spreekt trouwens zichzelf al tegen; in de eerste alinea staat dat de info niet openbaar zal worden gemaakt, in de tweede dat de resultaten na afloop bekend zullen gemaakt worden.

Lijkt mij sterk op een gevalletje van een journalist die de werkelijke woorden op zijn manier geïnterpreteerd heeft, en de samenzweringssites die met die interpretatie vervolgens aan het werk gegaan zijn, en de interpretatie nog eens verder geïnterpreteerd hebben.
Goed das uw interpretatie dan. Aan iedereen de zijne.

Dus laat ons afwachten.

We zullen zien of niet zien hoe de resultaten worden bekendgemaakt.

Laatst gewijzigd door Reverberation : 20 oktober 2014 om 21:40.
Oud 20 oktober 2014, 21:38   #78
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Zou me er maar niet druk over maken. Lijkt meer op zoveel als mogelijk desinformatie aandragen ... mocht Rusland onverhoopt wel met de inzet van een BUK te maken kunnen hebben
Daarom ook ....quote: "MH17 zal nooit opgehelderd worden..."

Laatst gewijzigd door Adrian M : 20 oktober 2014 om 21:40.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 21:46   #79
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Zou me er maar niet druk over maken. Lijkt meer op zoveel als mogelijk desinformatie aandragen ... mocht Rusland onverhoopt wel met de inzet van een BUK te maken kunnen hebben
Daarom ook ....quote: "MH17 zal nooit opgehelderd worden..."
Tja we weten toch hoe dit zal gaan, de conspiracy-nuts zijn zich nu al aan het indekken: als het onderzoek de rebellen als schuldigen aanduidt, dan is het voor hen vals. Dat hebben ze al lang besloten hoor.
Oud 20 oktober 2014, 21:49   #80
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Goed das uw interpretatie dan. Aan iedereen de zijne.

Dus laat ons afwachten.

We zullen zien of niet zien hoe de resultaten worden bekendgemaakt.
Da's inderdaad mijn interpretatie. En daar zit'm juist het probleem: je kan alleen tot de conclusie komen dat er een non-disclosureovereenkomst is door woorden te interpreteren en zelf conclusies te trekken uit wat er gezegd wordt. En dan maak je fouten.

De bron die ik gaf daarentegen is NIET voor interpretatie vatbaar: het is niet alleen een zeer officiële bron, ze is ook nog eens zeer duidelijk: 'bestaat er zo'n non-disclosureovereenkomst? Neen.' Duidelijker kan niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be