![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wat denk je van Vlaams Sarkozysme? | |||
Ik ben N-VA'er en betreur het teloorgaan van de oude VU en de nieuwe Sarkozystische politieke stijl en politieke lijn binnen de N-VA. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Ik ben N-VA'er en vindt de politieke stijl en politieke lijn gesymboliseerd door de Porsche-episode perfect. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,38% |
Ik ben geen N-VA'er en walg van Vlaams Sarkozysme. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 62,50% |
Ik ben noch pro, noch contra, het laat mij onverschillig. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,00% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee. Niet echt onmogelijk volgens mij. Hollande is de grootste ramp die ze ooit in 't Elysee gestemd hebben, maar dat komt voor een groot deel omdat vele Fransen om een of andere wijze allergisch waren aan Sarkozy. Het gros van de Fransen wist blijkbaar dat Hollande een kieken zonder kop is, maar nog liever dat, dan Sarkozy. Ik moet zeggen dat ik die Sarko haat niet snap, maar ik moet wel vaststellen dat die er is. Maar ondertussen zijn ze Hollande ook meer dan vierkant beu. Ik ben dus bang dat als Sarko zich aandient in 2017 tegen Hollande, dat de Fransen wel eens voor de derde weg zouden kunnen kiezen. Persoonlijk denk ik, hoewel ik hem veel te links vind, Sarkozy de enige mogelijke redding van Frankrijk als 't niet te laat komt als dat de gast van rechts is. Ik had echter liever een nieuwe figuur gezien die zoveel allergie niet opwekt. Hollande is nog erger dan Strikske. Marine Le Pen is een leuke meid, maar op economisch vlak is ze gewoon een totale catastrofe, nog erger indien mogelijk dan Hollande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Zou natuurlijk interessant zijn moest de draadstarter eens de kwaliteiten van de kabinetscheffen van de vorige regering opsommen.
![]() Benieuwd wie van de medeforummers weet wie kabinetschef van welk kabinet was ![]()
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houdt jou tegen om dat initiatief uit te voeren ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 oktober 2014 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kabinetards zijn doorgaans straffe meneren en madammen, die later hun weg aardig verder kunnen zetten. En dat is logisch: ge zoudt als minister nogal zot moeten zijn om niet de allerbeste te kiezen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waarom we ze niet rechtstreeks verkiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Maffiosi toestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch liever een hoop wat idiote, slaafse vleiertjes nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is partijgebonden reclame meer waard dan de mensen hun recht op weten wat er in onze maatschappij gebeurt? Oja, sinds links zich tot taak heeft genomen om de kudde heroptevoeden???? Hewel het gros van de Vlamingen is niet geinterresseerd in de linkse heropvoedingskampen en schreeuwt uit volle borst: schande!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bezig, jongens... Goebbels zou tevreden zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dure Porsche volledig vernield bij zware crash http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...eren/1.2123912
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En voor de rest : lang leve Joy. En wat jou betreft : fuck off. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had u dan écht iets anders verwacht in het Heilig Land der Vaad'ren?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welke betekenis heeft 'nieuwe coalitie' in dat concept van democratie van de 'oude coalities'? 2) Waren er ten tijde van de 'oude coalities' eigenlijk ooit wérkelijk dissidente stemmen bij de openbare omroep? Of waren die al van bij de oprichting van de openbare omroep weggezuiverd, als officiële politiek? 3) Waarom denkt u dat Goebbels hiermee tevreden zou zijn? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand lijkt me zo gek om nu al dergelijke bovennatuurlijke machten aan De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart toe te schrijven. Ik vermoed dat forumgenoot "Kallikles" meent in de lichaamstaal en vooral de gelaatsuitdrukking van De Heer Etcetera perfect te kunnen lezen welke 'Zeitgeist' zoveel jonge en minder jonge Belgen - en meer bepaald de Vlamingen onder hen - de verwelkomende armen van Pietje De Dood indrijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk Heilig Land der Vaad'ren ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: