Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2014, 15:22   #61
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Kom, probeer nu gewoon eens aan te tonen wat er antisemitisch is aan Abou Jahaj
Dat vind ik er nu ook van. Antwoord gewoon op mvd's vraag, dude, i.p.v. rond de pot te draaien.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 15:26   #62
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat hebben Vlamingen en Joden dan toch al gemeen.

*begint weg te dromen*

De Vlaamse cultuur heeft het inderdaad niet in zich om in naam van de Vlamingen te spreken of laten spreken. Dat geldt voor de Joodse cultuur evenzo.

Dat is ook de grote reden waar N-VA streeft naar een Nieuw-Vlaamse identiteit.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 15:30   #63
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Het is werkelijk onvoorstelbaar wat je af en toe hier leest inderdaad. Je moet erg oppassen iemand het predicaat antisemiet te geven, maar bij die 'meneer' druipt het er vanaf.
Kan je dan eens een typerende antisemitische uitspraak van hem citeren zonder dat ik heel de show met Mia op Reyers Laat dien te doorlopen ?

Met dank.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
Oud 22 oktober 2014, 15:32   #64
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Wie is we?
Het zou je sieren dat je wat letterlijke citaten weergeeft om jouw aantijging van antisemitisme te staven. Op dit forum zijn kritische meningen die niet gebrainwasht zijn door de mainstream media die graag een bronvermelding zien.

Oud 22 oktober 2014, 15:36   #65
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Die meneer heeft in het debat met Doornaert alleen gezegd wat in een Israelisch onderzoeksrtapport staat, met name dat Sharon passief verantwoordelijk is voor de massale moordpartij in de Palestijnse vluchtelingenkampen Sabra en Chatila in 1982, nota bene gelegen in Libanon. Abou Jahjah is Libanees en zeer vertrouwd met wat daar toen is gebeurd.

Doornaert ging zoals gewoonlijk volop in het verweer van Sharon, die nochtans binnen de samenleving in Israel hoegenaamd niet onomstreden was. Hij werd door een onderzoekscommissie zelfs verantwoordelijk geacht en is moeten aftreden. Velen vonden het ongehoord dat hij later terug in de politiek is gestapt. Stel u voor dat Karadzic terug in de Servische politiek zou treden. Ze deed er in die uitzending alles aan om Jahjah uit zijn tent te lokken. Het geen eigenlijk niet lukte. Wat rest is de impressie van een harteloze vrouw die de slachting van die duizenden mensen wegrelativeerde als een accidentje.

Laatst gewijzigd door dalibor : 22 oktober 2014 om 15:44.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 15:43   #66
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
De AEL is in Nederland wel degelijk veroordeeld voor antisemitisme bij de rechtbank vanwege hun cartoons
oei, cartoons ... ja, dat is heel erg.

Kijk, Abou Jahjah is 'not my cup of tea'. Maar uw ideeën zijn net zo extreem. verwacht niet te veel sympathie
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 15:45   #67
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
maar jongens toch. Zijn er nu werkelijk mensen die durven beweren dat Jadjah geen racist en terrorist is? Waanzin.
Valse beschuldigingen zijn niet fatsoenlijk.
Oud 22 oktober 2014, 16:40   #68
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Valse beschuldigingen zijn niet fatsoenlijk.
Waar we in ieder geval zeker van zijn is dat Abou Jahjah een antizionist is. En wat mij betreft kan de VN niet rap genoeg een resolutie uitspreken waarin diti als misdaad tegen de menselijkheid beschouwd wordt. Het is schrijnend dat we na meer dan 60 jaar Israël nog steeds sommigen moeten overtuigen van het bestaansrecht ervan. Degene die het nu nog niet geleerd hebben, zullen het nooit leren.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 16:41   #69
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar we in ieder geval zeker van zijn is dat Abou Jahjah een antizionist is. En wat mij betreft kan de VN niet rap genoeg een resolutie uitspreken waarin diti als misdaad tegen de menselijkheid beschouwd wordt. Het is schrijnend dat we na meer dan 60 jaar Israël nog steeds sommigen moeten overtuigen van het bestaansrecht ervan. Degene die het nu nog niet geleerd hebben, zullen het nooit leren.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 17:25   #70
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Hoe wil jij dat oplossen anders?
Oud 22 oktober 2014, 17:44   #71
geertvdb

Standaard

Citaat:
Maar ik ben ook niet overtuigd.

We leven in de 21 ste eeuw.

Ik moet dus geloven dat er een goddelijke wezen bestaat dat een uitverkoren volk heeft en daarvoor een stuk grondgebied exclusief heeft voorbehouden? Maakt dat uw grootmoeder wijs.
Oud 22 oktober 2014, 17:48   #72
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar ik ben ook niet overtuigd.

We leven in de 21 ste eeuw.

Ik moet dus geloven dat er een goddelijke wezen bestaat dat een uitverkoren volk heeft en daarvoor een stuk grondgebied exclusief heeft voorbehouden? Maakt dat uw grootmoeder wijs.
Ok. Dus omdat er ene geertvdb uit België beslist heeft dat God niet bestaat, mag de hele Bijbel nietig verklaard worden?
Oud 22 oktober 2014, 17:53   #73
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat mij betreft biedt de UN reeds overbescherming aan de Zionisten. Het is niet omdat zionisme afkeurt dat je antisemiet bent. Het is trouwens ook niet zo dat je het bestaansrecht van Israël in vraag stelt door het zionisme af te keuren.

Oud 22 oktober 2014, 17:56   #74
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok. Dus omdat er ene geertvdb uit België beslist heeft dat God niet bestaat, mag de hele Bijbel nietig verklaard worden?
Geloof jij in het door God uitverkoren volk en hun Bijbelse territoriale rechten ?

Oud 22 oktober 2014, 17:58   #75
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
maar jongens toch. Zijn er nu werkelijk mensen die durven beweren dat Jadjah geen racist en terrorist is? Waanzin.
Ik ben niet zo up-to-date wat dat stuk onbenul betreft. Kan jij eens aanhalen waar hij veroordeelt is voor racisme en terrorisme ?

Oud 22 oktober 2014, 18:05   #76
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is niet omdat zionisme afkeurt dat je antisemiet bent.
Dat beweer ik ook nergens.

Citaat:
Het is trouwens ook niet zo dat je het bestaansrecht van Israël in vraag stelt door het zionisme af te keuren.
Hmm. Wat versta jij dan onder zionisme? Ik denk niet dat anti zionisten zoals meneer Jahjah kunnen leven met de tweestatenoplossing (dat toch nog altijd breedse basis heeft onder de bevolking hier)
Oud 22 oktober 2014, 18:05   #77
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geloof jij in het door God uitverkoren volk en hun Bijbelse territoriale rechten ?
Ik ben inderdaad katholiek. Moet ik me daar tegenwoordig al voor schamen?
Oud 22 oktober 2014, 18:07   #78
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
o_O Ik weet dat er bij de sp.a, leden zijn die voor legalisering van wiet zijn. Zou Kherbache daarbij zitten? Hoe verklaar je anders dergelijke onzin?
Legalisering van wiet is heel wat zinvoller dan het onnozele gedoe dat nu via antwerpen als een olievlek over heel het land uitrolt. Flikken en gerecht die hun tijd verliezen met mensen couilloneren die een joint kopen.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2014, 18:07   #79
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zo up-to-date wat dat stuk onbenul betreft. Kan jij eens aanhalen waar hij veroordeelt is voor racisme en terrorisme ?
Zijn broederorganisatie in Nederland is veroordeeld voor antisemitisme.

http://joodsactueel.be/2012/04/02/el-nederland/
Oud 22 oktober 2014, 18:12   #80
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Legalisering van wiet is heel wat zinvoller dan het onnozele gedoe dat nu via antwerpen als een olievlek over heel het land uitrolt. Flikken en gerecht die hun tijd verliezen met mensen couilloneren die een joint kopen.
De nadelen wegen mijn inziens niet op tegen de voordelen. Neen, lijkt me totaal geen goed idee.

Maar goed, daar gaat dit topic niet over dus deze discussie laten we hier beter buiten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be