![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
Ja ik ken zo'n probleem. Geld hebben, maar niet aan een woning geraken omdat je geen regelmatige loonbrieven hebt. De rechtsen, noch de linksen deden en doen hier iets aan.
Ik heb mijn verhaal hier toen gepost hoe ze letterlijk achterover gingen leunen met hun koffie. Het enige dat ontbrak was een koekje. Maar daarvoor ga je toch geen doodsbedreigingen uiten? Ik vind het een slechte move van jambon, want dat huis is nog de enige "rijkdom" dat ze bezitten. Maar wij betogen beter voor een directe democratie, dan met doodsbedreigingen rond te slingeren. Die mannen dat dat echt gaan doen, zullen daar geen woorden aan vuilmaken. Die vliegen der in't publiek op en 't is gedaan met spelen. Voor Allah is 25 jaar bak niets! |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
Ja ik ken zo'n probleem. Geld hebben, maar niet aan een woning geraken omdat je geen regelmatige loonbrieven hebt. De rechtsen, noch de linksen deden en doen hier iets aan.
Ik heb mijn verhaal hier toen gepost hoe ze letterlijk achterover gingen leunen met hun koffie. Het enige dat ontbrak was een koekje. Maar daarvoor ga je toch geen doodsbedreigingen uiten? Ik vind het een slechte move van jambon, want dat huis is nog de enige "rijkdom" dat ze bezitten. Maar wij betogen beter voor een directe democratie, dan met doodsbedreigingen rond te slingeren. Die mannen dat dat echt gaan doen, zullen daar geen woorden aan vuilmaken. Die vliegen der in't publiek op en 't is gedaan met spelen. Voor Allah is 25 jaar bak niets! |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En off topic maar toch even duidelijk zijn, wat mijn mening is: - akkoord met het nva-principe dat het eigen huis buiten de beoordeling omtrent het toekennen van een leefloon valt, mits er toch mee rekening te houden - ook het huis dat desgevallend "in het land van oorsprong" zou liggen; - anders gezegd: villa met zwembad verkopen, al dan niet in het buitenland, en dan pas recht op leefloon. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banneling
|
Er staat toch ook dat ik er tegen ben he schoof, dat het nog hun enige "rijkdom" is.
Ze hebben de macht gehad, en het zal misschien de laatste keer geweest zijn. Ik ken veel mensen die terug gekomen zijn op hun keuze. Maar dan opnieuw, wij zijn zo'n dom volk dat zich telkens in hypnose laten wiegen door opportunisten. Wij stampen onze medemens nog liever dieper in de put dan hem eruit te helpen. Vele onder ons grijpen nog liever de gsm om een drama te filmen dan hulp te bellen of te hulp te schieten. Je hoort de lach vanachter de gsm mompelen dikwijls... Er is gewoon iets mis met de mensheid... ![]() We praten over armoede, maar discussieren tegelijk over fighterjets die dienen om elders nukes te droppen.... om meer armoede te creëren... |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
#67 |
|
Vreemdeling
|
Nazi's die nazi's bedreigen ? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Maar het kan. Zou zelfs geen slechte zaak zijn. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals je hier kan zien, op het einde van het filmpje, is het dat wat in deze draad bedoeld wordt.
Oproerkraaiers van politiekers, die zwaaien met woorden als nazi enz., brengen gewone simpele (iets te simpele ) mensen er toe om domme dingen te doen. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...utm_term=39609 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|