Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2014, 17:54   #61
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Of dacht jij écht dat pakweg een Calvinist en een Baptist hetzelfde zijn als een Katholiek? Of dat die eerste twee naar de paus luisteren?
Oops dat zij er twee, met christelijke bij drie .. Uw stelling dat er honderden zijn mag dan bvb voor 300-tal aanzien worden. Doe voort .. Nog 297 verschillende versies van de christelijke leer zijn er dan volgens u ??
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2014, 18:06   #62
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Voor u nog eens, ik heb nergens gezegd dat hij een fatwa verdient. Leer lezen: ik heb enkel gezegd dat moslims dat zouden kunnen uitspreken tegenover hem, moest hij gezegd hebben dat hij Allah dankt om zijn geaardheid. Ziet ge het verschil niet ? Waar haalt ge of ziet ge dan mijn mening tegenover homo's ? Ge zijt op dat gebied dan wel precies overdreven politiek correct. Hij zegt gewoon dingen die niet waar zijn en die niet kloppen. Al de rest hier en ook door u word er rond gefantaseerd en is kompleet overbodig. Begrijpt ge niet ? Moest die CEO bvb gezegd hebben dat zijn geaardheid het beste geschenk was dat Allah hem gegeven had, had ik misschien juist dezelfde discussie gestart omdat de islam van Mohammed het ook niet begrepen heeft op homo's. Ofdat we dan dezelfde antwoorden gehad hadden in deze draad daar heb ik sterke twijfels over.
Nee niet OK. Ik had u wat verstandiger geacht. Dit is mijn draad en als het u niet bevalt, moet ge hier niet tussenkomen. Zo eenvoudig is dat.

Elke christene die weet hoe de Kerk tegenover homo's staat ziet hier ook de stommiteit die de CEO uitkraamt en de belediging die er tegenover hen vanuitgaat. Niet meer of minder heb ik hier willen aantonen. En mensen als gij die ik toch met iets slimmer had ingeschat, beginnen dan direct mijn mening tegenover homo's erbij te halen. Wat heeft mijn mening hiermee te maken ? Die heb ik in deze draad trouwens niet geuit die mening. Dat gij en anderen dan door mijn opmerking over die CEO onmiddellijk besluiten dat ik anti-homo zijn is een brug te ver. Dat hebt ge er zelf bijgehaald.
Ik heb gewoon vastgesteld dat hij iets zegt dat niet klopt, en daar zou het hier enkel en alleen mogen over gaan. Dat zou zelfs voor u duidelijk moeten zijn.
Maar ik had misschien best niet gereageerd op opmerkingen en mensen die dan onmiddellijk er van alles willen bij betrekken dat in feite niet relevant is. Wat deze draad betreft en in uitbreiding zou uw eerste opmerking misschien kunnen aangevuld worden met "mensen die een discussie op een zijspoor willen brengen", wat hier duidelijk het geval blijkt te zijn.
Trouwens als ge zegt "het forum gaat er flink op achteruit sinds allerlei mensen met een door levensovertuiging beperkt denkvermogen hier hun onzin neergooien" kan dat wel zijn, maar moet ge mij daar dus zeker niet van verdenken.
Ik citeer u maar even!
Nu doet ge nog meer politiek korrekt dan we van u gewoon zijn. Waar ziet gij hier dat ik een gay bash ? Ik laat enkel verstaan dat hij de ketter niet moet uithangen. Hebt ge u al voor een ogenblik verbeeld wat het zou zijn als hij als homo zou zeggen dat het homo zijn de grootste gift is die Allah hem gegeven had. Kans dat deze hypocriet een fatwa aangesmeerd krijgt.

U beweert het " niet gezegd te hebben" maar dat doet u dus wel, u noemt hem een hypocriet en sleurt er een fatwa bij en noemt hem ketter, omdat de man god bedankt voor zijn geaardheid, dat is zijn recht, je moet wel de mening hebben van een fanaticus om te vinden dat dit niet mag.
Misschien is het wat lastig voor uw verstand, maar moslims en andere monotheistische Godsdiensten geloven in dezelfde God, alleen is voor moslims Mohammed de laatste profeet en bijgevolg zou Islam dus superieur zijn, omdat het op de laatste profeet gebaseerd is.
" Ketter" en "fatwa"die de hypocriet volgens u verdient...u heeft ze niet allemaal op een rij met zo'n mening, toch eens therapie proberen!

Gelukkig zijn er overal gelovigen die meer ziel hebben, en minder gay baschen, wat u dus echt wel doet door te bepalen wat iemand wel of niet mag vinden van zijn geaardheid!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2014, 18:12   #63
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oops dat zij er twee, met christelijke bij drie .. Uw stelling dat er honderden zijn mag dan bvb voor 300-tal aanzien worden. Doe voort .. Nog 297 verschillende versies van de christelijke leer zijn er dan volgens u ??
Met Christelijke bij? Dat zijn alle drie Christelijke.

Maar goed. Er zijn de Anglicanen, de Lutheranen, de methodisten, de Presbyterianen, de Adventists, de Pentecostalisten, de anabaptisten, de Assyrische kerk, de mennonieten, de Amish, de Apostolische kerken, de Quakers, de Evangelisten, de Hussieten en de Darbisten. Natuurlijk ook de Orthodoxen niet vergeten.

En dat zijn alleen nog maar de grote stromingen, en ik vergeet er ongetwijfeld nog een paar. Velen daarvan hebben nog eens een hoop onderverdelingen en splinterbewegingen.

Hier alvast een overzichtje van Christelijke kerken die homoseksualiteit niet als zonde zien: http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT-af..._denominations
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2014, 19:35   #64
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... hoe kunt ge nu uw anders zijn een geschenk vinden?
Misschien krijgt ge door dat 'anders zijn' wel een 'andere kijk' op de dingen?

Dat ge dan in elk geval niet op 'jan en alleman' lijkt, vind ik ook wel mooi meegenomen (vooral als ik zo eens goed bezie WIE die 'jan en alleman' zo allemaal zijn ).

Er zijn zo van die dagen dat ik wou dat ik ook homo was

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2014, 20:20   #65
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

And not a single fuck was given that day!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2014, 20:47   #66
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Dus jij komt hier een draad openen met die titel, maar de discussie mag dan niet gaan 'jeanetten'? En de eerste die er hier allah of moslims bij sleurt, was verdomme jij zelf!

Zelden zo'n onnozelaar als jij hier gezien!
het getuigt inderdaad van onnozelheid zijn draad, om het nog maar niet te hebben over die waarin hij Maggie Miss Piggy noemt
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 14:44   #67
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard Tim Cook CEO Apple is homo en komt hiermee uit de kast

Citaat:
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.
Wat is uw probleem. Koop een pc met Windows.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 16:22   #68
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
het getuigt inderdaad van onnozelheid zijn draad, om het nog maar niet te hebben over die waarin hij Maggie Miss Piggy noemt
En hoe mogen we u noemen bembem ? Zit ge nu al vast ? dat we van uw nutteloze domme opmerkingen toch minstens een tijdje verlost zijn ? Of gaat ge binnenkort nog een andere draad starten met als titel: Bembem gepakt na het stelen van ondergoed ?
Oud 3 november 2014, 16:52   #69
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
En hoe mogen we u noemen bembem ? Zit ge nu al vast ? dat we van uw nutteloze domme opmerkingen toch minstens een tijdje verlost zijn ? Of gaat ge binnenkort nog een andere draad starten met als titel: Bembem gepakt na het stelen van ondergoed ?
Dat jij nog altijd zo arrogant durft te reageren nadat je zo het deksel op de neus gekregen hebt, dat snap ik niet...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 16:56   #70
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Homofilie is en blijft een handicap.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 17:01   #71
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bembem hebben we ondertussen al door, doorprikt. Het volstaat te negeren.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 17:14   #72
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Pure marketing. Het type dat Apple koopt is waarschijnlijk ook het type dat zo een soort uit de kast komen apprecieert.
Bwoah, mij kan het geen fluit schelen of die kerel nu hetero, bi, homo, travestiet of transgender is, net zomin als het me kan schelen of ie monogaam of polygaam is, of ie top of bottom is en wat nog meer. Geen van die zaken bepalen de kwaliteit van de producten die zijn bedrijf aflevert. (goed goed, ik wil nog wel aannemen dat iemand de regelmatig van bil gaat minder frustratie heeft dan iemand die dat niet doet, en dat die dus bijgevolg beter presteert ).

Verder zijn Iphone en Ipad prima toestelletjes. Hun laptops nog niet geprobeerd, maar wie weet komt dat er nog wel eens van. Hun Mac Pro ziet er in elk geval gelikt uit
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 18:02   #73
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ie homo is tot daar toe, dat hij er mee uit de kast komt ook goed, want dat hebben er al meer gedaan.

Maar dat hij durft zeggen dat hij denkt dat dit het grootste geschenk is dat God hem gegeven heeft is er heel ver over en getuigt dat hij niets van de christelijke leer kent. Het is zuiver volgens de katholieke godsdienst totaal onmogelijk dat God hem zo'n geschenk zou gegeven hebben. Eerder de duivel die hem met die aandoening opgescheept heeft. En verdient nog ook, want Apple producten zijn voor debielen en achterlijken en mensen die in het zak gezet willen worden.
Ik vind het ook raar dat je fier zou zijn op iets waar je geen verdienste aan hebt. Die man is homo en is daar blij mee. Leuk voor hem. Maar fier?

Wat de concepten "God" en "Duivel" hier komen doen weet ik niet, tijd voor wat "wereld"?
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 18:11   #74
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Zoek de homo

*strikvraag!
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 20:15   #75
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij zijt inderdaad te dom om te snappen dat ik die draad niet geopend heb om over voor of tegen jeanetten te argumenteren. Het gaat er gewoon over dat hij als jeanet zaken zegt en er een geloof bijhaalt en doet alsof dat geloof akkoord is met het homo zijn. Hij spreekt over God met een hoofdletter en dat is de de god van de christenen. Hij spreekt van een godsgeschenk maar weet of weet niet dat die God die hij dan dankbaar, is homo's in feite niet aanvaard. Daar gaat het over, niet meer of niet minder. Het gaat dus zelfs in het geheel niet over het feit of iemand of ik voor of tegen homo's zijn. Al die zever die hier gezegd word doet niet ter zake. Maar ja een eenvoudige logica en de kunst om ietwat verstandig te redeneren is u en sommige anderen niet gegeven.
Een halve debiel die in meer dan de helft van zijn werkwoorden niet correct van vervoegen, moet héél goed opletten met wie hij dom noemt.

Ga eens naar een gaybar of een darkroom. Je zal er deugd van hebben.

Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 november 2014 om 20:26.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2014, 20:38   #76
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Ga eens naar een gaybar of een darkroom. Je zal er deugd van hebben.
Zijt gij anders ooit al eens naar andere bars geweest ? Ik denk dat ge er geen deugd gaat van hebben.
Oud 3 november 2014, 20:44   #77
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Ik vind het ook raar dat je fier zou zijn op iets waar je geen verdienste aan hebt. Die man is homo en is daar blij mee. Leuk voor hem. Maar fier?
Vind ik ook vreemd, maar 90% van diegenen die hier antwoorden schijnen dat de normaalste zaak van de wereld te vinden dat die mens daar fier op is. Zegt in elk geval veel over hen zelf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Wat de concepten "God" en "Duivel" hier komen doen weet ik niet, tijd voor wat "wereld"?
Snap ik ook niet, maar weer 90% vind dat ook normaal, en weten ook blijkbaar totaal niet wat het woord God betekent. Allah kennen ze blijkbaar wel.
Oud 3 november 2014, 20:47   #78
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Bembem hebben we ondertussen al door, doorprikt. Het volstaat te negeren.
Ik heb anders nog geen bang ! gehoord. Ze heeft een dik vel. Maar we doen ons best en blijven proberen, en ik ben altijd bereid haar van antwoord te dienen.
Oud 3 november 2014, 20:58   #79
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Homofilie is en blijft een handicap.
Klopt Demper. Dus in feite zegt die CEO dat hij fier is op zijn handicap. Misschien wenst hij dat de hele wereld die handicap heeft. Ik herhaal het, hij is dom om zoiets te zeggen. Niet meer of minder wou ik zeggen. Al die commotie van die homo aanhangers hier kan ik missen als kiespijn.
Oud 3 november 2014, 21:04   #80
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Dat jij nog altijd zo arrogant durft te reageren nadat je zo het deksel op de neus gekregen hebt, dat snap ik niet...
Deksel op mijn neus gekregen ? Waar haal je dat ? Het is toch niet omdat gij dat zo beschouwd dat het ook klopt. Sommigen lichtgevoeligen halen er een heleboel bij deze discussie bij dat er niets mee te maken heeft. Ze schijnen homo's te aanbidden en springen onmiddellijk in de bres om hen te verdedigen, terwijl ik zelfs nog geen begin had gemaakt om een homo te beledigen. Ik vind het een heel zielige bedoening.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 3 november 2014 om 21:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be