![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Oops dat zij er twee, met christelijke bij drie .. Uw stelling dat er honderden zijn mag dan bvb voor 300-tal aanzien worden. Doe voort .. Nog 297 verschillende versies van de christelijke leer zijn er dan volgens u ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu doet ge nog meer politiek korrekt dan we van u gewoon zijn. Waar ziet gij hier dat ik een gay bash ? Ik laat enkel verstaan dat hij de ketter niet moet uithangen. Hebt ge u al voor een ogenblik verbeeld wat het zou zijn als hij als homo zou zeggen dat het homo zijn de grootste gift is die Allah hem gegeven had. Kans dat deze hypocriet een fatwa aangesmeerd krijgt. U beweert het " niet gezegd te hebben" maar dat doet u dus wel, u noemt hem een hypocriet en sleurt er een fatwa bij en noemt hem ketter, omdat de man god bedankt voor zijn geaardheid, dat is zijn recht, je moet wel de mening hebben van een fanaticus om te vinden dat dit niet mag. Misschien is het wat lastig voor uw verstand, maar moslims en andere monotheistische Godsdiensten geloven in dezelfde God, alleen is voor moslims Mohammed de laatste profeet en bijgevolg zou Islam dus superieur zijn, omdat het op de laatste profeet gebaseerd is. " Ketter" en "fatwa"die de hypocriet volgens u verdient...u heeft ze niet allemaal op een rij met zo'n mening, toch eens therapie proberen! Gelukkig zijn er overal gelovigen die meer ziel hebben, en minder gay baschen, wat u dus echt wel doet door te bepalen wat iemand wel of niet mag vinden van zijn geaardheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed. Er zijn de Anglicanen, de Lutheranen, de methodisten, de Presbyterianen, de Adventists, de Pentecostalisten, de anabaptisten, de Assyrische kerk, de mennonieten, de Amish, de Apostolische kerken, de Quakers, de Evangelisten, de Hussieten en de Darbisten. Natuurlijk ook de Orthodoxen niet vergeten. En dat zijn alleen nog maar de grote stromingen, en ik vergeet er ongetwijfeld nog een paar. Velen daarvan hebben nog eens een hoop onderverdelingen en splinterbewegingen. Hier alvast een overzichtje van Christelijke kerken die homoseksualiteit niet als zonde zien: http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT-af..._denominations |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat ge dan in elk geval niet op 'jan en alleman' lijkt, vind ik ook wel mooi meegenomen (vooral als ik zo eens goed bezie WIE die 'jan en alleman' zo allemaal zijn ![]() Er zijn zo van die dagen dat ik wou dat ik ook homo was ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() And not a single fuck was given that day!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() En hoe mogen we u noemen bembem ? Zit ge nu al vast ? dat we van uw nutteloze domme opmerkingen toch minstens een tijdje verlost zijn ? Of gaat ge binnenkort nog een andere draad starten met als titel: Bembem gepakt na het stelen van ondergoed ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Dat jij nog altijd zo arrogant durft te reageren nadat je zo het deksel op de neus gekregen hebt, dat snap ik niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homofilie is en blijft een handicap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem hebben we ondertussen al door, doorprikt. Het volstaat te negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Verder zijn Iphone en Ipad prima toestelletjes. Hun laptops nog niet geprobeerd, maar wie weet komt dat er nog wel eens van. Hun Mac Pro ziet er in elk geval gelikt uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat de concepten "God" en "Duivel" hier komen doen weet ik niet, tijd voor wat "wereld"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga eens naar een gaybar of een darkroom. Je zal er deugd van hebben. Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 november 2014 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snap ik ook niet, maar weer 90% vind dat ook normaal, en weten ook blijkbaar totaal niet wat het woord God betekent. Allah kennen ze blijkbaar wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Klopt Demper. Dus in feite zegt die CEO dat hij fier is op zijn handicap. Misschien wenst hij dat de hele wereld die handicap heeft. Ik herhaal het, hij is dom om zoiets te zeggen. Niet meer of minder wou ik zeggen. Al die commotie van die homo aanhangers hier kan ik missen als kiespijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Deksel op mijn neus gekregen ? Waar haal je dat ? Het is toch niet omdat gij dat zo beschouwd dat het ook klopt. Sommigen lichtgevoeligen halen er een heleboel bij deze discussie bij dat er niets mee te maken heeft. Ze schijnen homo's te aanbidden en springen onmiddellijk in de bres om hen te verdedigen, terwijl ik zelfs nog geen begin had gemaakt om een homo te beledigen. Ik vind het een heel zielige bedoening.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 3 november 2014 om 21:04. |
![]() |
![]() |