![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat de rest van Europa nu met zijn broek op de enkels staat, door de chantage van 1 land. Word vervolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ja heel veel dingen zijn goedkoper geworden.....TV...een Frigo....meubelen....kleren.....electro mechanica.....auto's.....banden....reizen....vlieg tickets.....eten..... Ik weet nog dat ik in 1982 mijn Video recorder 22000 bfr betaalde en mijn oven TV 25000 bfr.....Nu koop je een DVD speler voor 40 euro en een TV voor 300 euro. Sommige dingen zijn duurder geworden idd maar ligt dat aan de EU ? Kan je dat staven ? Maar een heleboel dingen zijn stukken goedkoper geworden denk maar aan vliegreizen enz... En de lage rente heeft niks met de EU te maken of denk jij misschien dat een Japanner nu wel veel intrest krijgt ???? ![]() ![]() En ja er is de Schengenzone....maar ook in landen die geen deel uitmaken van de EU hebben ze af te rekenen met ongebreidelde immigratie ....ook in Noorwegen en de VS Je weet hoe het nu is met de EU maar je weet niet hoe het had geweest zonder EU daar kan je alleen maar naar gissen. Het probleem is net omgekeerd dan dat jij ligt rond te bazuinen...dat er niet genoeg EU is......trouwens de enige opleossing is meer en gecoordineerder samenwerken.....dat is een pak efficienter dan mekaar tegenwerken. En die zever van De bevolking ....wie is De bevolking ? Is dat een Beerschot Hooligan of is dat een professor economie aan de VUB ? Die eerste weet waarschijnlijk alleen wie de laatste penalty heeft gestampt eergisteren bij den Antwerp en interesseert zich geen fluit aan politiek (ze kennen zelfs geen enkele schepen in hun stad )laat staan de EU. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 februari 2016 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Niet door automatisering? En die immigratie? De oorzaak? Ik weet nog hoe het was met de Bfr. Het jaar na de invoering betaalde je een brood al het dubbele. 2 jaar na de invoering kostte dezelfde reis die 1.000 mark kostte plots 1.000 €. Ik vermoed dat een Beerschot supporter evenveel van economie af weet als een professor economie. In 2008 en 2011 gemerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verleden jaar kon je bij connections voor 1700 euro drie weken naar de VS hotels huurauto en vliegreis inbegrepen .....25 jaar geleden had je daar nog niet alleen je vliegticket voor.Toen ik in de jaren 70 op de luchthaven kwam was ik precies aan armoezaaier......nu sta ik versteld hoeveel armoeizaaiers er kunnen vliegen ![]() Een liter benzine kostte begin jaren 80 meer dan 30 bfr ![]() En die immigratie is overal ...ook buiten de EU....Ook in de VS...ook in Australië.....Ook in Noorwegen....Die heeft niks te maken met de EU .... En uw brood is nu nog goed betaalbaar .... En de invoer van lage loon landen is veel makkelijker sinds de EU.... Ik vind je uitleg zeker toereikend om aan een Beerschot supporter te vertellen maar ikzelf leer er weinig uit. Maar vraag anders eens aan die supporter wat er in 2008 is gebeurd ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 februari 2016 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klopt dat al wat beter is dan vroeger vanzelfsprekend wordt gevonden, en al wat verkeerd loopt aan de EU toegeschreven. Voor mij is de EU verre van perfect maar zonder zouden we er niet beter voorstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 februari 2016 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 20 februari 2016 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 februari 2016 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad dat is zo ....maar daar hoor je mensen niets van zeggen.Mijn VHS video recorder merk JVC in 1982 kostte 22000 bfr....het loon van een simpele bediende was toen niet veel meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus de Britten mogen meer en zijn meer waard dan de rest van de Europeanen.
Wat zijn wij feitelijk met dat Europa ?
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees vooral intenties, plannen, herformuleringen van reeds bestaande regels, allé, niks om naar huis te schrijven. De enige 'overwinning' die hij kan claimen, gaat over de sociale rechten van 'Europese immigranten'. Iets waarvoor wel argumenten voorhanden zijn, en dat waarschijnlijk door de andere landen zal overgenomen worden.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal voor iedereeen of voor niemand zijn.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een slap akkoord dus, waar noch Cameron, noch de EU goed uit komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Iets beweren is gemakkelijk. Geef daar eens cijfers van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Cameron heeft een dooie mus meegekregen maar moet zich voor het thuisfront natuurlijk op de borst kloppen. En die Oost-Europese migrantenkinderen die in het thuisland blijven, dat gaat over een paar 1000 gevallen volgens prof. Hendrik De Vos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik hoor dat GB immigranten mag buiten gooien die na 6 maand nog geen werk hebben mogen wij dat ook doen. |
|
![]() |
![]() |