![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah, je huurt. Normaal gezien moet de verhuurder instaan voor de nodige herstellingen, met uitzondering van het normale onderhoud. Als hij blijft weigeren, vrederechter. Dat argument van die garantie houdt bovendien geen steek.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *sigh* je begrijpt het niet goed, het heeft geen zin dat ik naar haar ga, want met m'n busabonnement (34€) dat ik recentelijk moest laten hernieuwen, had ik nochthans alle bewijsjes van betaling naar haar opgestuurd en meerdere malen laten weten dat ik het van mijn "leefgeld" had voorgeschoten -> niks, nada heb ik van haar ontvangen - nog altjd niet trouwens ... nu, dat was toen ik nog geen ruzie had met m'n zus, dus zo erg was het niet, maar nu is dat het wel, des te meer omdat de winter nadert .. snappie ...
Laatst gewijzigd door bembem : 4 november 2014 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar nu "dans l'immédiat" komt het er voor mij op neer dat ik die reparateur wat diplomatisch aanpak opdat ik niet zonder warm water val, want aï ik kijk er echt tegenop van mij morgen in een emmer te wassen ![]() (gelukkig dat ik nog een waterkoker heb die marcheert joepie!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.wonenvlaanderen.be/over_...elpt_u_waarmee Een boilerherstelling voor basisbehoeften ( warm water voor sanitair bij woonbestemming) is voor de eigenaar tenzij er specifieke overeenkomsten zouden zijn ( huurcontract, mondeling, ...). Je moet niet verwachten dat zij jou problemen onmiddellijk gaan oplossen maar ik zou er zeker geen schrik of schaamte hebben om ze te contacteren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 november 2014 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem, twee zaken:
1) De reparateur die op voorhand wilt worden betaald: ik zie niet in waarom de reparateur het risico moet nemen om daarna niet te worden betaald. Wanneer ik jouw situatie lees, dan zou ik ook geneigd zijn om eerst geld te willen zien. 2) Verantwoordelijkheid eigenaar/verhuurder : als je huurt dan is de eigenaar/verhuurder verantwoordelijk en moet hij/zij dit zo snel mogelijk laten repareren of vervangen. Mocht je dit melden en er komt geen gevolg, dan ga je naar de huurdersbond, die helpen je zeker verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorschot betalen kan.
Maar een hele reparatie op voorhand? Dat zou ik nooit doen! Goed mogelijk dat hij de eerste twee maanden zelfs niet komt kijken!
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem contact op met je pro deo en laat hem een briefje schrijven naar je verhuurder met het dreigement van procedure bij vredegerecht (al dan niet kortgeding). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Factuur laten opstellen op naam en adres van eigenaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Misschien eerst de eigenaar op de hoogte brengen, dat helpt soms.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb daarnet vernomen van mijn zus die naar hen heeft gebeld, dat ze de toestemming kreeg om de factuur naar haar te laten opsturen .. ik vraag me serieus af waarom ik dat niet voor elkaar kon krijgen toen ik hen dat vroeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de eigenaar hier das echt het type blaaskaak, ik contacteerde hem nog zojuist, zegt ie mij op een autoritaire toon "dat ik jaarlijks voor de ramonage moet opdraaien als huurder vermits dat zogezegd onderhoudskosten zijn - en dat ie buiten de garantie valt! .. en dat vermits ik dat niet heb gedaan - ik was zo stom van hem gezegd te hebben dat ik het jaartlijks onderhoud van mijn boiler niet laat doen, ik nu met zogezegde reparatiekosten zit tengevolge van" .. ja, begin daar maar eens tegen tegen zo'n kwiet, ik ben er van overtuigd dat het geen reparatiekosten zijn ten gevolge van mijn zogezegde slechte onderhoud van de boiler vermits ie in panne viel nadat ik de chauffage een nacht had aangezet en ie voor de rest zonder probleem marcheerde pffff
Laatst gewijzigd door bembem : 4 november 2014 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn volgende woning -> ik hoop dat het zonder boiler zal zijn, want boilers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
En als je niets van boilers moet hebben? Waarom dan boos dat hij kapot is? En waarom zou je hem dan laten maken?
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een boiler is niet noodzakelijk voor warm water, das wat ik bedoelde ![]() |
|
![]() |
![]() |