![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat Staf de Clercq, leider van het VNV, Wallonië beschouwde als Vlaams gebied dat na de overwinning van de Duitsers terug moest gekoloniseerd worden door de Vlamingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op de koop toe hebben we die ramp te 'danken' aan anti-democratische separo-nationalisten! En dan zijn er nog die zich quasi-verwonderd af durven te vragen waarom ze niet écht geliefd zijn, noch écht ernstig worden genomen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Piet Mondriaan, Theo van Doesburg, Harry Mulisch, Ramses Shaffy, Rem Koolhaas, Alex van Warmerdam, ..., ... volstrekte onbekenden. :diepe zucht: en ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.doorbraak.be/nl/opheffing...geen-apocalyps
http://www.doorbraak.be/nl/walloni%C...anse-republiek beetje leeswerk voor de Belgicysten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2014 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Het blijft allemaal heel braaf. Heel kleinburgerlijk . Meer nog, het komt zelfs tot 'gedoogsteun'.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2014 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we hopen dat De Heren Etcetera Wilders Geert en Theeuwen Hans nog lang hun gedacht gaan mogen zeggen, nietwaar. Stelt u zich maar even voor dat iemand hen 'onder de korenmaat' zou (durven te) helpen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 november 2014 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Na een Duitse overwinning zou niet Vlaanderen de kolonisator zijn maar zou het "gekoloniseerd" worden, tenminste in de betekenis van geannexeerd. Zowat de ganse Belelux zou deel uitmaken van het Grossdeutsche Reich: exit Groot-Nederland. Maar goed, dat weet ge zelf ook!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 27 november 2014 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik was vorig weekend in Gent op de vrijdagmarkt en mijn gemoed kwam vol bij het aanschouwen van het standbeeld van diegene wiens naam ik draag als forumnaam. En dan heb ik het nog niet eens over het koppel dat op de grote markt in Brugge staat.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang u niet over een 142 IQ beschikt, doet u er goed aan waarlijk diepzinnige gedachtengangen - én de gedachtenganger - met de gepaste eerbied te bejegenen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat Bruggelingen ook (het standbeeld van) Simon Stevin hebben om zich aan op te trekken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of, hoe uw voorlaatste post grandioos bij mij weer in dovemansoren valt... ![]() Tja, waarvan werd ge ook al weer doof ?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 27 november 2014 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of hoe ook in deze draad weer een hoop klichees, veralgemeningen en gemeenplaatsen worden herkauwd. (Maar niet alleen door u hoor, ik pik er u gewoon effe uit bij wijze van voorbeeld. ![]() In de zuidelijke Nederlanden heeft men langer onder een diktatuur geleefd ?? ![]() Na jaa, was het noorden na zijn bevrijding van Spanje dan geen diktatuur meer....? Vraag dat eens aan bijvb. iemand als Oldenbarneveldt... En was het zuiden onder de Oostenrijkse Habsburgers dan méér een diktatuur dan het noorden...? Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 27 november 2014 om 14:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() Onbegonnen werk om dit tekort op dit forum in te halen. |
|
![]() |
![]() |