![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Twee Walen op de drie (66,1 procent) voelen zich volgens een onderzoek 'eerder anders' of 'heel anders' dan de Vlamingen....
maar eigenaardig genoeg zeggen 79 procent van de Walen gehecht te zijn aan België." ![]() Dus de grote meerderheid der Walen voelt geen verwantschap met de Vlamingen , en toch voelt de grote meerderheid der Walen zich erg verbonden met België , een land dat voor het grootste deel door Vlamingen bevolkt wordt. Zouden de Belgische Noord-Zuid transfers deze tweeslachtige Waalse houding niet verklaren . Zodoende krijgen we hier de Waalse mentaliteit in een notendop. "Wij voelen ons niet verwant met de Vlamingen , maar het Vlaamse geld dat we dankzij de Belgische "solidariteit" jaarlijks in de schoot geworpen krijgen , daar zeggen we uiteraard geen neen tegen." Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 22 november 2014 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wallonië zal zich pas gedwongen voelen om het beter te gaan doen als de transfers ophouden. Nooit dus.
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar vrees ik ook voor. Daarom het mooie plan B: een zeer rechtse federale regering waardoor Wallonië in 2019 zelf gaat smeken voor meer regionalisering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat "gerust laten" betreft, ik reageer op een bericht van om het eender wie wanneer ik daar een reden toe zie, zowel in positieve als in negatieve zin. Ik krijg zo de indruk dat je zelfs wat last hebt van paranoia. Als je volstrekt wilt gerust gelaten worden dan heb je verschillende opties. Je kunt de mogelijkheid tot "negeren" inschakelen, je kunt proberen mij van dit forum te bannen of je kunt er zelf uit wegblijven. Wil je dat allemaal niet dan hoor je op te houden met hysterische scheldpartijen. Sommigen zouden daarvoor reeds lang op het driehoekje gedrukt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik neem aanstoot aan jouw manier van discussiëren.
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
En dat u aan mijn oordeelkundige vermogens twijfelt had ik al verwacht. Daarvan ben ik hoegenaamd niet onder de indruk.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op een verklaring voor jouw pathetisch gegil, genre "lafaard, leugenaar" enz. Dit geschreeuw is echt niet meer normaal, het wijst op paranoia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Actie-reactie = een grondregel in de menselijke relaties, heeft natuurlijk niets te maken met je lachwekkende opmerking over "kleuterschoolargument" maar met elementaire wetten van de psychologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Een andere reactie die bij primaten nog wel eens wil voorkomen is 'op de bek timmeren' als iemands opmerking niet welgevallig is. Ik hoopte in u eigenlijk een medestander te vinden dat wij ons als beschaafde lieden daarboven zouden moeten verheffen.
![]() |
#76 |
|
![]() Kan ik uit uw plotselinge stilte de conclusie trekken dat we dat met elkaar eens zijn?
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Maar ik bedoelde eigenlijk het over en weer verbaal aanvallen met meer dan noodzakelijk kruidige taal.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 26 november 2014 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Klaarblijkelijk over interpunctie.