![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals bijvoorbeeld toen een aantal cipiers hem in elkaar geslagen hebben en hem dan aan handen en voeten geboeid tien dagen in zijn eigen uitwerpselen hebben laten liggen. Normale mensen doen zoiets nog niet bij een valse hond. Het was dus niet meer dan normaal dat de rechter de staat tot schadevergoeding veroordeelde. En dan zwijgen we nog over de jarenlange gestructureerde pesterijen die hij in de gevangenis moest ondergaan. De tijd van de nazi's zou voorbij moeten zijn, maar daar is vooralsnog niets van te merken in de Belgische gevangenissen.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij in zijn eigen uitwerpselen werd geduwd, is (als het al waar is) uiteraard een brug te ver. De cipiers van dienst, dienen tot de orde geroepen te worden. Is het een schadevergoeding waard? Neen. Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 30 maart 2015 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant (mijn vreemde kronkel/sadistische insteek) vind ik dat er zoiets is als 'wie zijn gat brandt ...' Ik ben niet van oordeel dat we moeten promoten om gevangenen in elkaar te slaan, of ze in hun uitwerpselen te laten liggen. Wel vind ik, dat een rechter ook met cipiers rekening moet houden. Ze kunnen zich al eens laten provoceren; en het kan dus al eens uit de hand lopen. Toch ook daar, moet een rechter kunnen oordelen, dat als een cipier in die mate over de schreef is gegaan, de cipier daarvoor gesanctioneerd kan worden. Neemt niet weg, dat desondanks, ik geen voorstander ben van schadevergoedingen in die grootorde, aan figuren zoals Farid Le Fou. Hou schadevergoedingen, voor slachtoffers van figuren zoals bijvoorbeeld Le Fou zelf. Die slachtoffers hebben er niet voor gekozen slachtoffer te worden. Farid Le Fou heeft daar onrechtstreeks wel voor gekozen. Hij heeft gespeeld en hij heeft verloren. Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 30 maart 2015 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, als Farid terecht had gestaan om een cipier tien dagen lang geboeid op de grond in zijn eigen uitwerpselen te laten liggen, dan had hij minstens vijf jaar gevangenisstraf gekregen. Nu hebben die cipiers niets van straf gekregen, ze zijn zelfs niet in verdenking gesteld.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Denk eens: zijn advokaat vindt het schandalig, want in de vier maanden die hij vrij is , heeft hij nog geen enkele misstap begaan!!!! In VIER maanden niets ontoelaatbaar gedaan!! Wat een prestatie;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer valt daar niet over te zeggen, slachtoffers hebben recht op schadevergoeding.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de klacht/uitspraak...zit je er weer
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben die cipiers hem zolang geboeid in een cel gelaten?
Omdat hij al een paar keer cipiers had afgeranseld. Als ge vermoedt dat als ge zijn boeien losmaakt, ge direct een muilpeer krijgt, dan maakt ge die boeien niet los natuurlijk. En met die boeien aan, is het moeilijk om proper te kakken. En cipiers zijn er niet om uw gat af te vegen. De ene rechter liet hem vrij; de hogere rechter nu heeft gezegd dat dit een verkeerde beslissing was. Maar waar ik op wou reageren, zijn de eigen woorden van Farid Le Fou: Citaat:
Hij is in orde met het OCMW !!!! Een normale mens zorgt dat hij werk heeft en in orde is met de ziekenkas enz. ... maar de Berber-reflex in hem richt zich enkel op het ocmw .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leg eens uit aub?
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Kunnen ze die medemens met allochtone (sorry, Daniël) achtergrond niet met rust laten, die racistische Walen? :rol:
![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 31 maart 2015 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint al met de stelling dat de Berber geen normale mens is.
Stilaan laten de N-VA'ers, met BDW op kop, hun ware gezicht zien.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 31 maart 2015 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |