![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bracke is geen Vlaams-Nationalistisch politicus.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige is hij buiten het halfrond een politicus net als al de rest. Ook aan hem behoort het volste recht zich uit te spreken over bepaalde zaken. Voor het overige slaat uw beschuldiging op niets, tenzij een fantasiewereld van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelden zo'n onzin van u gelezen. Voor heeft arbeider als parlementair het recht hun mening te uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige belet dit hem niet naar buiten als parlementslid te handelen en dus ook zijn mening en die van zijn partij te uiten. De Croo deed dat trouwens ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkel, maar geen enkele kamerbepaling die voorschrijft dat een kamervoorzitter buiten het halfrond tot neutraliteit of terughoudendheid is verplicht. Zijn voorgangers deden dat ook niet: De Croo, Flahaut... allemaal deden ze hun mond open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een ander filmpje en een andere situatie, maar soit.
Ik vermoed dat het het recht was van die flik om die gsm in beslag te nemen, wegens ongewenste foto's. Maar in beslag nemen is niet "uit de handen slagen en kapot doen vallen op de grond". Als die man die zijn geduld daar verloor (niet slim, maar soit) haar op zijn tanden heeft, dan trekt hij de zaak voor de rechtbank om schadevergoeding te bekomen. Voor de rest: domme flikken. Ze zouden beter acties doen die de mensen gunstiger stemmen. Parkeerplaatsen van parlementairen blokkeren vb. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA ligt zeker onder vuur, maar niet door die actie. Die actie is eerder negatief voor de vakbonden. N-VA komt er heel goed uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De CD&V daarentegen...
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verklaart ineens het raadsel waarom commissariaten nog de enige professionele werkplekken zijn waar je nog telefoonboeken ziet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2010: 22,15 2014: 21,87 http://verkiezingen2014.belgium.be/n..._CKK44021.html Ik hoor u al komen 'verwaarloosbare achteruitgang'. Maar een achteruitgang is een achteruitgang en N-VA ging bijna overal duidelijk vooruit. Als je in zo een grote stad slechter scoort moet je je eens afvragen hoe dat komt. Ok, Gent is 'linkser', maar wees maar zeker dat de figuur van Bracke er ook voor iets tussen zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat in ieder geval met jouw arendsogen, die dit konden opmerken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De student die kletsen en stampen kreeg, verlaagt zich tot een soort opiniestuk in De Zorgen.
Afijn, 't is niet het opiniestuk dat hem verlaagt natuurlijk, maar wel de keuze van de gazet. titel:Beste vakbond, ik keek naar u op, maar nu bent u me kwijt link: http://www.demorgen.be/binnenland/be...wijt-a2154963/ Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas snap ik de relevantie hiervan niet in dit topic. Dit gaat over Laurens Himpe, Siegfried kan de boom in.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat hier volgens mij om een actie waar ook Bracke bij betrokken was. Wat trouwens zijn goed recht is. Alleen vind ik het een inhoudsloze aandachthoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat hoor je idd meer dan 'ik ken Siegfried' ... dat is net de kern vd kritiek, niet ? |
|
![]() |
![]() |