![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht. |
Bekijk resultaten enquête: België Unitair? | |||
Ja, natuurlijk, dat is de keuze van 't gezond verstand. |
![]() ![]() ![]() |
31 | 29,81% |
Nee, hoewel het niet perfect is, blijf ik toch het federalisme aanhangen. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 13,46% |
Nee, ik haat mijn land en wil het vernietigen. |
![]() ![]() ![]() |
59 | 56,73% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() @Patriot: waarom staat er geen confederalisme in de keuzes? Momenteel zitten we nog in een federaal systeem, maar in de evolutie moet eerst confederaal komen, en dan pas volledige autonomie. Jij slaagt een stap over!
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hoeveel Walen zijn er niet die ook zo voorbij de kassa passeren ? Terwijl er in Vlaanderen heel wat meer mensen zijn die "van den dop vliegen" dan in Wallonie. Lees de kranten er maar eens op na. Tja de waarneming wordt vertroebeld door uw ideologie zoals gewoonlijk...... Laatst gewijzigd door Joshua : 3 oktober 2004 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebben jullie, nationalisten eigelijk al eens stil gestaan bij wat voor problemen het zou opleveren mocht Vlaanderen onafhankelijk zijn. Dat zou willen zeggen dat ALLE nachtvluchten boven vlaanderen zouden vliegen, zonder spreiding. De Franstaligen zouden dan immers het recht hebben de toestellen die zonder hun toestemming over Hun land vliegen neer te schieten...
Ik hoop dat ge beseft, Dat als Brussel of Wallonië ook maar één nachtvlucht boven haar gebied toelaat, dat dat al een grote toegeving is aan Vlaanderen, waarvoor Vlaanderen dankbaar moet zijn. Walen en Brusselaars halen immers, wat tewerkstelling betreft, zo goed als geen enkel voordeel van die nachtvluchten! Ik zou zeggen dat het een punt is, waar onafhankelijkheid een ramp zou zijn...
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen onafhankelijk en de luchthaven in Limburg of desnoods voor de kust. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Goed voor u dat zot zijn geen zeer doet hé jongen! |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat toch tegenwoordig met die Che gekte ? Heb ik ergens een verjaardag gemist of zo ?
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Stomme KLOOTZAK. In een unitaire belgische staat, werkend volgens de normale democratische principes, zouden de Vlamingen inderdaad de overhand gehad hebben. De belze overheid zwichtte echter steeds voor franstalige drukkingsgroepen. Bewijzen zijn er te over. Bekijk uw geschiedenis, idioot. Met de groeten van mijn VLAAMSE ouders, die door de belgische staat gedwongen werden in het frans te studeren in de jaren 1920. Kan U (?) dat zich voorstellen, een kind dat na de lagere school plots volledig moet overschakelen in de franse taal ? Natuurlijk niet, IDIOOT... LA BELGIQUE... QU'ELLE CREVE.... Laatst gewijzigd door Isegrim : 4 oktober 2004 om 04:05. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebben we te maken met een typisch geval van een oude, verbitterde man die verteerd wordt door haat tegen zijn land. Triest, eigenlijk...
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappige topic hier. Veel geblaat en veel slogans.
Ik ben in een misantropische bui vandaag. Ik haat mijn land en ik wil het vernietigen ![]()