![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 vork, 1 mes, 1 lepel, 1 bord en 1 mok. Als U echt wil versimpelen, dan vervang je bord en mok door een kommetje en de vork en lepel door een spork. Nog simpeler. Hoe ver is de dichtsbijzijnde Ikea?
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Een 8-tal jaar geleden kuikens in huis gehad en na het bakken van pannenkoeken voor de kinderen lagen de diertjes op een paar na allemaal dood. Blijkt dat Teflon zeer giftig is voor vogels. Meteen alle Tefal-pannen buitengegooid en vervangen door degelijke pannen en potten van inox en gietijzer.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 1 januari 2015 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Een goede planning verdeelt taken (vrijdag doe ik dit gedurende X tijd, zaterdag dat) zodat ze minder erg lijken. De focus wordt verlegd op wanneer je wél vrije tijd hebt. 3. Binnen een relatie/een gezin kun je taken zo verdelen dat ze beter uitkomen (hij is vroeger thuis en kookt, zij heeft niets tegen strijken, &c.). Kortom, een goede raad: zoek u een lief en een job. PS: wij wassen één keer per week af en recycleren borden en messen gedurende de week door ze goed af te spoelen met sop.
Laatst gewijzigd door lombas : 1 januari 2015 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die keramische pannen, waar Bembem het over had zijn oerdegelijk, ik heb er zo eentje. Voor stoverij en ... zweer ik bij een oerdegelijke gietijzeren kook- of braadketel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op mijn verdieping op het werk zijn twee vaatwasmachines. Ik was echter eveneens mijn tas gewoon af, de volgende morgen vlak voor de ochtendkoffie.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ik een slaatje of dergelijke meekrijg (2 �* 3 keer per week), was ik die doosjes ook af op mijn werk. Kwestie dat mijn vrouwtje niet teveel werk heeft en dat er geen dingen beginnen te stinken in mijn valies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug wat structuur in je leven brengen is moeilijk als je in de neerwaartse spiraal van werkloosheid terecht gekomen bent.
Maak 'n plan, week- of dagindeling en belangrijk; hou je eraan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Gij zijt in vergelijking een zwak kind.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kan ik het ook!
![]()
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Wordt tijd dat ik ga hertrouwen
![]()
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héwel, ik ben ook geen voorstander van afwasmachines hoewel ik een gruwelijke hekel heb aan afwassen. Maar als ik mijn bestek en serviesgoed vergelijk met dat van familieleden die wel altijd de afwasmachine gebruiken dan kan ik alleen maar zeggen dat het mijne er veel beter uitziet!
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want een dagelijkse afwas doen met Dreft is talloze malen schadelijker voor het milieu dan degelijk wegwerpservies gebruiken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() who cares
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon een weekschema maken en je daaraan houden.
Grote pot soep maken en in confituurpotjes doen (gloeiendheet), dan heb je dagelijks verse soep, opwarmen in soepkom in micro. Is ongeveer twee tot drie weken goed houdbaar in de ijskast. En verder: als je toch thuisbent: na de ochtenddouche eerst keuken opruimen, stofzuigen etc.. en dan pas computer aanzetten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |