Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2015, 18:52   #61
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De media zijn altijd kritisch tav regeringen...
In de ideale wereld zijn de media altijd kritisch, niet alleen t.a.v. de regering maar ook t.a.v. de oppositie én t.a.v. zichzelf.

Ik vrees dat we nog vér van die ideale wereld verwijderd zijn, en ik heb niet bepaald de indruk dat die 'kritische waakhond' van ons veel moeite doet om die afstand te overbruggen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2015, 22:09   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wie herinnert zich nog hoe de media de "nieuwe politieke cultuur" van Verhofstadt hebben bejubeld?

Waar was toen onze "kritische waakhond"?

Wat is er, ondanks de lofzang van de kritische waakhond, gekomen van de nieuwe politieke cultuur?

Wéét onze kritische waakhond nog dat er dankzij haar een uitdrukking furore maakte zoals "nieuwe politieke cultuur"?
Oud 6 januari 2015, 22:23   #63
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

We hebben Dhr De Wever helemaal geen kritiek horen uiten toen hij bij de "Slimste Mens" zijn ding mocht doen. Niets, maar dan ook niets hebben we van hem gehoord. Hypocrisie, eigen aan alle politici, en De Wever is absoluut geen uitzondering, maakt deel uit van hun arsenaal. Pijnlijk voor politici die om verandering schreeuwen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2015, 00:20   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
We hebben Dhr De Wever helemaal geen kritiek horen uiten toen hij bij de "Slimste Mens" zijn ding mocht doen. Niets, maar dan ook niets hebben we van hem gehoord. Hypocrisie, eigen aan alle politici, en De Wever is absoluut geen uitzondering, maakt deel uit van hun arsenaal. Pijnlijk voor politici die om verandering schreeuwen.
De Wever weigerde nochtans om "zijn ding te doen" in de slimste mens toen hem verweten werd dat hij daar zijn populariteit mee kocht.

Om iets te kunnen veranderen in een land zoals Belgique is de medewerking van andere partijen nodig. Ik heb alleen nog maar tegenwerking gezien.
Wie is dan de hypocriet?
Oud 7 januari 2015, 03:07   #65
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
In de ideale wereld zijn de media altijd kritisch, niet alleen t.a.v. de regering maar ook t.a.v. de oppositie én t.a.v. zichzelf.

Ik vrees dat we nog vér van die ideale wereld verwijderd zijn, en ik heb niet bepaald de indruk dat die 'kritische waakhond' van ons veel moeite doet om die afstand te overbruggen.
Waarom moet je niet geloven wat in de krant staat?

https://www.youtube.com/watch?v=_tf1FA3gqWE
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 01:09   #66
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Kunt u mij vertellen of er dan in die uitzending een politiek standpunt werd geuit door de presentator?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be