![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom slagen ze daar met hun dochters wél in?
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prof Urbain Vermeulen had gelijk toen hij, j�*ren geleden al, voorspelde dat we met de eerste generatie moslims nog de minste problemen zouden hebben. Dat we ons vergisten om te denken dat de problemen met moslims zouden verminderen met elke volgende generatie omdat ze stilaan onze cultuur zouden overnemen. Dat lukt in landen die hun deuren niet zomaar voor iedereen wagenwijd openzetten, maar die voorwaarden stellen alvorens het land in te mogen. Voorwaarden die erop neerkomen dat buitenlanders de nodige bereidheid en mogelijkheden tonen om zich aan de regels én cultuur van hun gastland aan te kunnen passen. Taalkennis, een diploma, eigen middelen. Hier is het omgekeerde gebeurd. D�*t nog proberen te veranderen zal nog meer verzet en terrorisme uitlokken. Laten we begaan, dan veroordelen we onszelf tot dhimmitude. Doen we dat niet, dan wordt het oorlog. Zoals overal ter wereld waar moslims "thuis" zijn. Face it. We hadden er nooit zoveel, onvoorwaardelijk bovendien, binnen mogen laten. Dit komt nooit meer goed. En de landen in Europa waar nog enig soelaas kan gezocht worden zijn zééééééér beperkt.
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beeld u eens in een moslimvader of moeder te zijn...
Ik had reeds lang de islam verlaten en zou mijn kinderen islamvrij hebben opgevoed. Zij die dat niet hebben gedaan hebben geen reden tot janken.
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat ze niet janken maar aanslagen plegen, en dit omdat ze alles behalve islamvrij willen leven. Zelfs niet al kunnen ze wél als God in Frankrijk leven in andermans land, maar niet in hun eigen land.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de devote islamiet te gaan uithangen in een (zo goed als) seculiere samenleving, plaats je jezelf (en je gezin) in een marginaliteit. In plaats van al hun overdreven religieuze bezigheden, hadden ze beter het huiswerk en lessen van hun (vaak te grote, voor hun mogelijkheden) kroost gecontroleerd, en dan was die kroost vandaag geen eventuele gemakkelijke prooi geworden voor oelewappers van allerlei radicale criminelen.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar degenen die hiervoor waarschuwden werd de mond gesnoerd. Ik werd tien jaar geleden voor racist uitgescholden omdat ik precies hetzelfde schreef als jij nu. Nochtans sprak ik uit ervaring. Voor de kabel kiezen ipv schotels die op Mekka gericht waren, zodat hun kinderen tenminste Nederlands spraken als ze schoolplichtig werden, zou al een heel stuk geholpen hebben, maar zelfs d�*t kreeg ik er niet ingepompt. Je mag één keer raden wie nooit heeft willen luisteren naar de mensen die met eigen ogen zagen waar het fout liep, maar die véél te laat gelijk krijgen.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu verlaten de zonen van moslims massaal de school zonder diploma. Nochtans werd hen véél meer kansen geboden dan ik er, als oudste dochter van negen kinderen, heb gekregen. IK ben daarom NIET in de criminaliteit beland.
Wat waren weer de oplossingen van de moslimsknuffelaars voor dit probleem? Positieve discriminatie, quota, en zelfs voorstellen om een diploma voor welbepaalde 'jongeren' overbodig te maken. We zien vandaag wat al deze "maatregelen ter bevordering van de integratie" hebben opgeleverd. En nòg blijven ze volhouden dat niet zij, maar wij ervoor verantwoordelijk zijn dat het fout is gelopen.
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is misgelopen toen ze hun kroost " Insha'Allah" aanleerden. Ze hadden hun kroost moeten leren dat ze godverdomme ZELF verantwoordelijk zijn voor hun leven. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grapjas. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beeld je eens in dat je je kinderen altijd voorgehouden hebt dat niet-moslims ongelovige honden zijn die afgemaakt, bestolen en beschimpt mogen worden, en dat je dan verwonderd toekijkt dat je gemeenschap, waar je niet wilt uit wegtrekken, zoiets doet als nu in Nederland:
(en ik geef dit maar als voorbeeld, ik beweer niet dat de daders hier moslims zijn, voor alle duidelijkheid) filmpje in de pagina van de website: http://www.at5.nl/artikelen/139471/v...st-allebplein# .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De overheid had dit moeten faciliteren door een discrete en gemakkelijke naamsveranderingsprocedure en verhuizingsmogelijkheden aan te bieden. Als men een premie kan aanbieden voor de terugkeer, kan men ook iets verzinnen in die richting.
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
Empathie met alle betrokken partijen geeft wellicht een iets volledigere dimensie aan dit debat. Maar dat is voor velen zeer moeilijk, om allerlei redenen (opleidingsniveau, ervaring met andere culturen, etc...).
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
En nu zit ge met de gevolgen van die egoïstische, infantiel opgestelde politiek. Wij hebben ook nooit een echte multiculturele gemeenschap opgebouwd, zoals je die overal elders ter wereld vind. Vlaanderen is totaal Bokrijk gebleven. Het is duidelijk te laat, maar er moet nu een humaan alternatief komen. Ik ben voor een slimme, vrijwillge terugkeerpolitiek.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=212813 |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslim of wie dan ook kan in zoiets niet 100% integreren. Ik ook niet. De samenleving is vermoeid en ziek. Misschien zal de Moslim ongewenst de onaangename taak verwezenlijken, ons op onze plichten wijzen en ons tot een betere samenleving verplichten. Steeds optimist toch, zb Laatst gewijzigd door zonbron : 18 januari 2015 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Dat is de rode draad doorheen de kapitalistische Westerse cultuur (die begint van bij de samenvloeiing van Verlichting en Industriële Revolutie, laten we zeggen).
![]() |