![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :-d |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() miljaaaar , da's wa'k bedoelde
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() miljaaaar , da's wa'k bedoelde
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh , nou zie'k'et ook , een onderbroek heeft 3 gaten
![]() dus zelfs 6x per week dezelfde onderbroek ![]() ![]() Of .... euh , hoe bedoel jij ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 januari 2015 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden er nog meer besparingsmanieren , of bezuinigingsmanieren zijn ??
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
reverse-boven-voor normaal-rechts-voor reverse-rechts-voor normaal-links-voor reverse-links-voor normaal-boven-achter reverse-boven-achter normaal-rechts-achter reverse-rechts-achter normaal-links-achter reverse-links-achter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de verwarming ne graad lager zetten (de temperatuur op uw thermostaat eh cookie, ge hoeft uw radiators niet los te vijzen) en nen trui bij aan doen. Al eens vaker de auto laten staan en de fiets nemen. Ook zo over het hoofd gezien maar ozo voor de hand liggend. Samen douchen met nen emmer naast u en met dat water nadien de wc doorspoelen. Enkel bedorven charcuterie voor uw bengels kopen. Alle Apple spullen wegdoen en Microsoft materiaal kopen. Niet bij Johan Segers gaan eten. Geen geld in Bill Hicks DVD's steken. Stoppen met blowen. Dempers' advies opvolgen. ...
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dag1: normaal dag2: geel van voor, bruin van achter dag3: bruin van voor, geel van achter dag4: binnenstebuiten, geel van voor, bruin van achter dag5: binnenstebuiten, bruin van voor, geel van achter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondergoed en dergelijke dagelijks wisselen, een broek of hemd gaat 2 dagen mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |