![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik niet.
Ik zeg dat ik het niet eens ben met hoe partij G onderwerp 76 aanpakt, en jullie leiden daaruit af dat ik dan wel partij K in alle onderwerpen ooit gelijk zal geven. Dat zeg ik niet. Sterker nog, in mijn vorige post heb ik op aanvraag van jullie nadrukkelijk afstand genomen van IS, lees het maar na. Verder denkt Nabat uit het feit dat ik kritiek heb op een optreden van Jordanië te kunnen afleiden dat ik een moslim ben. Weet je, als ik een jaar geleden kritiek had geleverd op Jordanië hadden jullie mij omarmt en me bijgestaan over hoe veel gelijk ik had. Want Jordanië zijn moslims en eng. Maar nee, deze week zijn Jordanië onze knuffelmoslims, en kunnen ze niks fout doen. Daarmee treden ze in een lange traditie vol illustere voorgangers. Saddam Hoessein is ook een tijdje de lieveling van het westen geweest. En wat betreft effectievere manieren om IS te bestrijden: wat dacht je van er eens echt wat aan doen? Niemand is er serieus mee bezig. Het westen komt alleen van de achtergrond af om etnische milities te trainen en bewapenen. Iran steunt Assad met advies, terwijl die man toch al geen positie meer heeft om ergens iets aan te doen. ondertussen legt Israël met veel plezier diezelfde adviseurs weer om. En dan moet Jordanië het maar allemaal gaan oplossen, en moeten ze daarbij maar vooral zo bloeddorstig mogelijk te werk gaan. Als er dan toch landen zijn die echt geen rol op de voorgrond willen dan kan je misschien nog proberen de min of meer stabiele regeringslegers uit de regio te steunen. Of je kan de financiën en bezittingen van IS aanpakken. Zoveel mogelijk in beslag nemen, afsnijden van grote buitenlandse geldschieters, dat soort geheime diensten werk. Als je IS zou willen steunen, om wat voor reden dan ook, zou je ze kunnen laten zien dat ze gelijk hebben, dat het doodnormaal is mensen te doden om iets dat ze niet zelf gedaan hebben. Dat het prima is om iemand te onthoofden omdat de regering van hun land bommen gooit, bijvoorbeeld. Daar zullen ze heel blij mee zijn, met die kennis. En dat hun makkers als martelaars naar de hemel gaan kunnen ze vast ook wel waarderen. Bijna iedereen is bang om dood te gaan, maar bijna geen enkele zelfverklaarde tough guy is bang om iemand anders dood te laten gaan, en vooral geen mensen die ze niet goed persoonlijk kennen. Daar mag je van vinden wat je wilt, maar als je dat leest als dat ik een IS sympathisant zou zijn dan schrijven wij denk ik in een andere taal. [/Kom er maar in met de obligate ja jij schrijft Arabisch.]
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moderatie ? Mag dit nu naar K&K ? .....aub ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je spreekt van een stel gekken, maar ook van het begin van een wereldoorlog. Hoe komt het dat je een stelletje gekken aan het begin van "een zoveelste" oorlog linkt? Je wéét dus maar al te goed dat die gekken van de Islamitische Staat wél voor een onhoudbare situatie zorgen. Terreur lokt onvermijdelijk terechte reactie uit. IS betekent Islamitische Staat. Een staat dus met een kalifaat onder de sharia. Hoelang heeft Sharia4Belgium hier ongestoord zijn ding kunnen doen? Wat was de bedoeling? Toch om de sharia in Belgium te "implementeren"? Om de Islamitische vlag op het koninklijk paleis te planten? Zolang een stel gekken hun vrouwvijandige droom in hun eigen zandbak verwezenlijkt is er voor de meeste mensen geen probleem, maar daar neemt dat stel gekken dus geen genoegen mee. DAT is het probleem. Via de openlijke en ondergrondse steun van hun muzelmaanse soortgenoten in heel Europa willen ze de hele wereld onderwerpen aan de sharia. Met geweld, met massamoord en angstzaaierij, want op een andere manier krijgen ze het vrije westen nooit zover. Zelfs in eigen land stuiten ze op verzet. Ze moorden daar lustig hun eigen, nochtans al deftig geïslamiseerd volk uit. Voor een Islamitische staat die er hoe dan ook al een was? Laat me niet lachen! Als er echter slachtoffers bij Islamitische Staat vallen voeren hun sympathisanten dat hier aan als een onrecht dat hen wordt aangedaan. Ze vergeten voor het gemak dat moorddadige actie ALTIJD een gelijkaardige reactie uitlokt. Is het niet vroeg, dan laat. Op oorlog volgt oorlog. Het is nooit anders geweest. Maar je mag altijd één effectiever voorbeeld opnoemen om Islamitische Staat te bestrijden. Wie belette jou om daar één voorbeeld van te geven? EEN maar? Wie ronselde de strijders voor een Islamitische staat in héél Europa, en waarom? Waarom blijven de "strijders" niet in hun islamitische staat als ze daar het droomland hebben waar ze als "martelaar" voor wilden sterven? Martelaars zei je? Wie gelooft nog dat de meest wreedaardige moordenaars martelaars zijn? Het zijn moordenaars die martelen! Niet andersom! Waarom keert dat moorddadig tuig terug naar de landen waar het hen allesbehalve naar de zin is? Voor wie willen ze dan een islamitisch kalifaat? Voor degenen die ze dat onding met het meest barbaarse geweld opdringen? Komen ze terug om met hun Europese gastlanden hetzelfde te doen? Wat komt er na de moorden en de angstzaaierij? Lafheid? Verkrachting? Onderwerping? Kijk jij daar soms naar uit, of ben je nog altijd te blind om de werkelijkheid onder ogen te willen zien?
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
En misschien is dat voor jullie geen probleem, zou kunnen. Voor mij telt dat mee. Citaat:
Dat is geen goede reden om IS strijders niet op te hangen, tuurlijk niet. Maar het is ook niet echt zo'n goede reden om het wel te doen dat je dan maar zonder proces bij elkaar geraapte verdachten moet gaan hangen. Ik bedoel, proberen we soms de indruk te geven dat IS aan het winnen is en wij wanhopig zijn?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 00:36. |
||
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we nu eindelijk eens wat feiten zien? Wat is er juist misgegaan in Jordanië?
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
En het is nou niet alsof ik daar direct de barricades over zou beklimmen. Ik bedoel, wat boeit mij Jordanië nou? Maar het is geen super rechtvaardige actie ofzo. Maar als ik dat hier zeg dan ben ik dus blijkbaar een terroristenvriendje. Ik zal er verder niet meer op in gaan. Ik heb het idee alsof ik al meerdere posts achter elkaar exact hetzelfde uitleg. Als je aan de hand van een van die posts niet ziet wat mijn probleem is zie je dat na vijf posts waarschijnlijk nog steeds niet. Ach, ik kon het proberen... En dat heeft er dus echt geen zak mee te maken. Dit issue speelt zich op een hele andere laag van het conflict af. Het moslimland Jordanië mag mensen die verdacht worden van lidmaatschap van de moslimbeweging IS ophangen omdat moslims nu eenmaal terreur zaaien?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Destijds tegen de c. Is er maar een kentering gekomen door ze te villen en te spietsen. En toen de xxxx kwam en er 24000 per dag neermaaide.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag hebt u bijgevolg nog steeds niet beantwoord wat er daar is misgegaan in Jordanië. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij maakt het je wel erg gemakkelijk door alleen op de laatste vraag te antwoorden met "Ik niet". Mijn vraag was: WIE WEL! Wie pleit ervoor om HIER hetzelfde te doen als Islamitische Staat DOET? Waarom beantwoordde je mijn andere vragen niet? Deze: Citaat:
Kan er geen slecht woord over de islamitische barbaren vanaf? Hebben zij in jouw ogen de doodstraf "onder de juiste omstandigheden" ingevoerd? Krijg je het niet over je hart om degenen die EFFECTIEF DOEN wat jij in onderstaande quote opsomde moordenaars en verkrachters te noemen? Citaat:
In alle geval NIET door de autochtone Europese bevolking. ![]()
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je daar een video van , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#77 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gek toch dat er voor jou vanalles meetelt om op het westen te kakken, maar dat je de ontelbare HARDE bewijzen compleet negeert die bestaan over de meest gruwelijke en afschuwelijke misdaden gepleegd door Islamitische Staat. Citaat:
Krijg je ze er niet gemotiveerder door gevangenen te vermoorden? Of juist wel? Bedoel je eigenlijk dat men de Islamitische Staat strijders (die nog niet.....euh.... "onschuldig" gevangen zitten) beter verder kan laten gaan met koppensnellen van BEWEZEN onschuldigen, homo's van de toren gooien en stenigen als ze de val overleven, piepjonge meisjes ontvoeren en verkrachten, vrouwen een kogel door het hoofd jagen die weigeren om met een jihadi te trouwen. Allemaal nochtans bewezen onschuldigen. Er hadden dus ook geen "martelaars" van de moordenaars van de Charly Hebdo-redactie mogen gemaakt worden want dat maakt hun Islamitische Staat-maatjes die op vrije voeten zijn alleen maar gemotiveerder? Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Zijn "wij" wanhopig, of doe jij het in je broek?
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens jouw soortgenoten van Islamitische Staat toch.
De islamitische staat van die piloot denkt daar lichtelijk anders over. Het is me wat met die islamieten. Maar veel goeds komt er nérgens uit.
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: