![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er nu eenmaal altijd uitzonderingen op de regel zijn. Je zult ook in het onderwijs zien dat er bij de meeste leerlingen nooit problemen zijn. Hier en daar duikt er wel eentje op. Reglementen voorzien daarin juist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee
![]() Geen enkel media is objectief of volledig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwaartekracht in tegendeel helpt de nederigheid.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als er aldaar een jong op school zou zitten die plotse kaalheid bekomt ?? Ik bedoel niet door weddenschappen , gewoon afscheren , maar .... door ziekte , is dat dan ook volgens hun schoolregels verboden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 februari 2015 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor ....
Mogen kale leraars ook lesgeven aldaar ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeg die van ons, moest je niet naar de huisarts? Zei ik, hij had gezegd binnen twee weken. Die van ons, dat was drie weken geleden. Ik kan dat dan niet plaatsen, is dat al drie weken?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet al de antwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet
![]() ![]()
![]() |
![]() |