![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog nooit iets van gemerkt. Kun je enkele concrete voorbeelden geven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit alleen al dat jij er nooit iets van gemerkt hebt, is voldoende bewijs voor mijn stelling.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, eerder subtiele maar bepaald zeer grappige humor.
Maar ik geef toe, iemand die zich automatisch vijandig opstelt tegenover mij, iemand die tegen elke prijs moet winnen van mij, die zou dat wel eens niet kunnen opmerken. Maar goed, over wat ging het ook alweer?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Doe toch niet eens zo verongelijkt. Ik vraag je voorbeelden en je gaat direct een andere toer op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, het is lang geleden, op een of andere betoging, 'vuile nazi's!' riep ze naar ons, ook weer zo'n 'Tanghe iets', alles wat Vlaams is is nazi. Ze kreeg als reactie op die provocerende belediging een pets tegen haar smikkel, haar zonnebril vloog van haar gezicht en kwam onder een van onze schoenen terecht. Ahzo krijsen dat ze deed, stijl Michel Vandenbossche aan het slachthuis, en haar cameraman en haar soundman, die draaiden zich om en deden alsof ze het niet zagen, die wisten ook wat voor een verzuurd stuk vergif ze was.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Niet omdat het niet zou kunnen, maar omdat je uiteindelijk kunt beweren wat je wil. En ook al was je anekdote waar, dan begrijp ik nog altijd niet waarom Tanghe zogezegd "alles haat wat Vlaams is". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, het kan wel zijn dat het voorval nog van voor de "googletijd' dateert, en dat het dus niet terug te vinden is, het is alleszins uitgebreid behandeld geweest in de pers. Maar ik weet wel dat we tegenwoordig met generaties zitten die met het gegeven, dat er ook een realiteit bestond voor google, last heeft. Oh, ik herinner me net dat op het proces dat er van gekomen is uiteindelijk de vrijspraak is gegeven, omdat Tanghe niet wilde komen getuigen en geen confrontatie wou. En waarom Tanghe uitgesproken anti-Vlaams is, dat vraag je best aan haar zelf, alhoewel ik betwijfel of ze met een rationele reden kan komen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 februari 2015 om 20:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite mogen we meer dan dankbaar zijn voor zo'n faalhaas als Bjürn Soenens want dankzij dergelijke figuren lijken de dagen van de bloedrode VRT geteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
let op, ze is bijna op pensioen ... dat is t moment dat velen daar plots heel hun leven een andere mening toegedaan waren dan die ze ambtshalve en carrièrebewust verkondigden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ik vrees dat dit buiten de N-VA onbedwingbare drang zal zijn om te bewijzen dat ze een systeempartij zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nooit ergens betere lijkbidders gezien dan op VTM. Soenens heeft meer verstand in het hoofd dan de volledig VTM redactie samen. Iets minder commercieel weliswaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als VTM bijvoorbeeld een greintje Vlaams gevoel had gehad, dan had de zender in Belgie nooit of nooit bestaan.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 2 maart 2015 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Je weet waarnaar je kijkt. In het geval van VTM gaat het om een commerciële zender, met het familiegevoel als lijmmiddel. De adverteerders weten dat, en het werkt nog steeds. VTM heeft veel kijkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets om over te praten. Daar gaat het om. |
|
![]() |
![]() |