![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zegt de man die de slechtste satire op het forum gooit sinds jaren! |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Betweter : 12 oktober 2004 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() Je hoeft geen politieke analist te zijn om te weten dat uw partij, helaas voor u, niet nuttig, niet groot zal worden. Momenteel is er in België alles behalve behoefte aan eenheid, ten tijde van de verregaande staatshervormingen...
Steek je energie in iets anders!
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had het dan laten verwijderen!
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was ons wei niet.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van mij ook niet.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel van de IJzerbedevaart, dus zij zijn schuldig.
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pak dan de eigenaars van de grond aan.
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gewoonlijk wil 'centrumpartij' zeggen dat je beter geen waarheden in een zeer directe manier verkondigt... Nu dat is dus mijn stijl niet. Als ik iets te zeggen heb, dan doe ik dat zonder omwegen en zeer direct. Daarom dat ik liever in de Nationale Unie blijf. Als ik in een centrumpartij wou zitten, dan had ik keuze genoeg. Wat niet wil zeggen dat de BUB mijn sympathie niet blijft wegdragen uiteraard. Maar het is het verschil in stijl. Ik kies ervoor om waarheden ongenuanceerd te verkondigen. Ik vrees dat ik dat bij de BUB nooit zou kunnen doen. Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 13 oktober 2004 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rudy, jij kent ons programma, onze waarden en waar we voor staan goed genoeg. Jij weet hoe onze militanten denken en spreken. Zeggen dat wij geen dingen op een directe manier durven verkondigen is de waarheid geweld aan doen, en dat weet je denk ik zelf ook wel.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar ligt ook niet echt het probleem. De zaak is, hoe je als partij naar buiten komt. Stel dat ik lid was van de BUB en ik zou daar verkondigen dat de islamisering een gevaar inhoudt voor Europa en dat we dus actie daartegen moeten ondernemen, dan ben ik er zeker van dat iedereen het met me eens is, maar dat de partij BUB dat nooit officieel zal durven verkondigen. Waarom niet? Omdat een 'centrumpartij' zich dat gewoonweg niet kan permitteren, omdat ze dan ook militanten en kiezers van de linkervleugel tegen de borst stoot.. De Nationale Unie daarentegen kan (en zal) zulks echter perfect kunnen zeggen, omdat wij geen centrumpartij zijn en alleen maar rechtervleugels hebben. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() Wat een onzin. Voor de BUB-kiezers zijn maar twee dingen belangrijk: het krampachtig in stand houden van België en de lul zuigen van seniele Albert
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|