![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af hoeveel een mens zo denkt meer te gaan verdienen met 2 of zelfs 3 masterdiploma's.
Zou je die 10 verloren jaren inkomsten inhalen? Nou ja, ik ken er ook zo. Vader heeft geld en zoonlief heeft tijd. Dus waarom niet eens een hoop resources verkwanselen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De "eu" wordt uitgesproken als in "teutte Geraar" Laatst gewijzigd door Wapper : 19 maart 2015 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat gisteren op een app van een uitgever van schoolboeken te klooien, op zoek naar oefeningen voor onze jongste. Wist jij dat er in Italië een gebergte ligt, "de Alpennijnen" genaamd? Op een website van een bekende uitgever van schoolboeken....
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Onlangs een advocaat moeten wijzen op een dt-fout in een te dure brief.
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook tenenkrullend: "Mijn buurman noemt Jef." "Nee, uw buurman heet Jef." "Dat zeg ik toch?" "Nee, jij zei dat-ie Jef noemt." "Huh? Das toch 't zelfde?" "Nee, dat is iets helemaal anders." "Huh? Hoe dan?" "Heten is een naam hebben, noemen is een naam geven." "Huh?" "Uw buurman heet Jef omdat zijn ouders hem Jef genoemd hebben." "Huh?" ....
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat heten en noemen iets helemaal anders is natuurlijk. Miereneuken en begrijpend lezen, dat is bijv. iets helemaal anders. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik erger me daar ook aan. De jeugd begint te spreken en te schrijven als de bleek-bruine rappertjes van Eber. Koetermaroeffenvlaams.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 november 2020 om 08:51. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Schitterende sketch!!!
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een briefje aan de ouders in de kleuterschool van mijn kleinkind:
Geachte ouders, mogen wij u vragen om morge uw kleuter in het groen te kleden? Indien niet mogelijk; een sjaaltje, armbandje of ander sierRaad mag ook. Morge + sierraad? |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wederkerend voornaamwoord verwijst in deze zin naar "de enige" en niet naar "ik". De "me" die u schrijft, is dus fout. Correct is: "Ik erger me" of "Ik ben de enige die zich ergert aan" Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 november 2020 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mijn grootste sympathie voor NieuwNoors en alle begrip voor haar ergernis, maar toch moet ik TheFourHorsmen nu gelijk geven.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 19 november 2020 om 15:21. |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn achternichtje schrijft altijd sgattig ipv schattig. Ik weet niet of ze het expres zo bedoelt of dat ze het gewoon niet weet. Ik wil het haar niet vragen want ik ben bang dat ik kwaad word als ze zegt dat dat niks uitmaakt.
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als 't niet zo triestig was, zou ik er hartelijk mee kunnen lachen. Maar zo een stommiteiten in een schoolboek, da's om te huilen! ![]()
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vergeet nooit die éne baas bij ons die een fout verbeterde in een brief die zijn secretaresse hem kwam laten tekenen. De secretaresse wees erop dat de vermeende fout niet verkeerd was. Een hoop gezever van die vent, tenslotte haalde de secretaresse er het woordenboek bij en wat zei die achterlijke vent? Woordenboek is fout, ik heb gelijk. De pretentie van sommige mensen ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 19 november 2020 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zegt wat over het onderwijs natuurlijk.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: