![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop echt dat crombez hem op termijn politiek liquideert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in het minste omdat hij het zelf zegt : http://www.humo.be/humo-archief/2342...-van-zijn-zoon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als lokaal politicus is hij fractieleider van de tsjeven, de partij die er de roden na 70 jaar coalitiedeelname uit kieperden, en de groenen binnenhaalden op hun kartellijst in ruil voor een promesse tot gegarandeerde schepenfunctie voor lokaal sterke man Wouter https://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 4 april 2015 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 4 april 2015 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt voor de bevestiging, ik heb dat waarschijnlijk ergens onbewust opgeslagen.
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Kan er iemand met breedband eventjes kijken welk boek professor Vermeersch aan Van Gils gaf aub ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermeersch walgt van racisten en het blok. Ik ook. Hij is tegen het toelaten van religieus geïnspireerde tekenen en kledij in openbare plaatsen - loketten. Ik ook. Hij is atheïst doch van oordeel dat iedereen binnen de godsdienstvrijheid zijn geloof mag aanhangen. Ik ook. Hij is voorstander van assimilatie. Ik ook. Hij is tegen elke vorm van discriminatie. Ik ook. Is er eigenlijk van bovenstaande punten iets waar jij het als individu niet mee eens bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/binnenland/an...iets-a1931638/ Die man is een pipo die consequent gedurende heel zijn carrière tegen de haren heeft willen instrijken en zich een 'rebelse scout' imago heeft aangemeten. Zelfs dat is volgens mij 100% een pose. Hij is een karikatuur van zichzelf geworden. Zijn gelul over 'progressieve samenwerking" over de partijen heen is puur om zijn kiesvee van verwaaide sjaaltjes dragers en dolle mina's te plezieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.houtekiet.be/boeken/p/det...an-herakleitos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Schepen
|
![]() Waar niet op ingegaan wordt en belangrijk is in de kwestie. Waarom zou 'Civis romanus sum' op een Vlaamse identiteit moeten slaan en niet op een Belgische? De Wever antwoord daar altijd op met het standaardzinnetje 'twee democratieën' maar het zijn juist de staatshervormingen de splitsing der partijen die die evolutie versterkt hebben. Daar schiet de retoriek van De Wever dus te kort.
Ik denk trouwens dat veel van die kaaklagflaminganten (die in de N-VA en hier op het forum goed vertegenwoordigd zijn) niet zo blij zullen zijn met de uitspraken van De Wever. Hij zegt eigenlijk letterlijk dat de Vlaamse beweging oudestijl geen nut meer heeft. Zaken zoals verfransing, Vlaamse leeuw, ... hebben geen waarde voor De Wever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de oude stijl Vlaamse politiek zoals vroeger de VU en nu de N-VA helpen Vlaanderen ook niet.
![]() |
![]() |