![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrijdag mag hij het uitleggen in zijn wekelijkse kwaliteitscolumn in kwaliteitskrant de standaard.
Kwaliteit verzekerd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man is al even geloofwaardig als Steve 'die hosen runter' Stevaert.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie de mensen al lachen als hij daar zijn litanie gaat afsteken over racisme en verdraagzaamheid. ![]() Je kan dan evengoed Dutroux voorzitter maken van een kinderrechten commisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijd is (nog) niet rijp.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jahjah zal pas de gevolgen van zijn opjutterij dragen als hij bedreigend wordt ervaren door en voor het Belgisch regime.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op politiek vlak is Jahjah een onbenul, wat zou het dan tegen hem gebruikt kunnen worden op politiek vlak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang Jahjah niet als een bedreiging wordt ervaren door de politiek zal er niets tegen hem ondernomen worden. Iemand die gesteund wordt door de media maar evengoed nauwelijks 200 sympathisanten op de been krijgt wordt niet als bedreigend voor het regime aangevoeld. Dat was evenmin het geval met Belcacem. Tot hij voor het ronselen van Syriëstrijders kon beschuldigd worden. Vroeg of laat zal ook Jahjah voor iets dergelijks gepakt worden.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien wil jij een wetgeving �* la carte, naargelang uw eigen wensen? Misschien moeten we in de anti-racismewet schrijven: "de verjaringstermijnen niet van toepassing op uitspraken door de door Spitting Image op Politics.be aangeduide mensen"? Of misschien is uw kennis terzake zo beperkt dat jij gewoon niet weet wat een verjaringstermijn is? Dat kan ook uiteraard, zeker omdat al heel vaak heb opgemerkt dat incorrect rechts meestal niet weet waarover ze praat (maar wel veel praat). ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Ik verbaas me er niet over dat mensen in hun kwaadheid door het onrecht in de Palestijnse gebieden tot zo'n schrijfsels komen. Enfin, het blijkt nu gefotoshopt, maar het zou me helemaal niet verbazen dat mensen hun zin voor fatsoen verliezen, gegeven de mensonterende omstandigheden in Palestina, aangedaan door Israël. Het schrijfsel is nog veel te gematigd als je ziet wat Israël de Palestijnen elke dag aandoet. Je staat er verbaast van hoeveel kalmte men nog bewaart en men de pen nog inhoudt wat dat betreft.
Laatst gewijzigd door Tomas : 9 april 2015 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik ben de media niet, hé.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Neen, hij hoeft zich niet te verlagen tot de daden die Israël pleegt.
Laatst gewijzigd door Tomas : 9 april 2015 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() 'Verlagen'? Dat heet in zijn geval 'graven'.
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom er trouwens altijd zo'n enorme boosheid is over wat Israël doet maar niet over de honderdduizenden Moslims die elkaar duchtig afslachten komt me ook altijd vreemd voor.
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het in de Islam ingebakken anti-semitisme vooral een rol speelt in de zeer selectieve verontwaardiging. Als er een jood een huis bouwt in bezet gebied kan je de commentaren niet bijhouden, als Moslims elkaar afslachten aan de lopende band is het windstil. Ik heb zeer graag oren naar mensenrechtenactivisten, maar voor dit soort hypocrisie moet men bij mij niet zijn.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In heel de wereld bestaan er staten die internationaal erkend werden, en worden. Israel is er daar maar één van. Tsjechië en Slovakije worden erkend als afzonderlijke staten. Zelfs Montenegro, een staatje van een dik half miljoen mensen, heeft zijn eigen staat. Ik zou niet weten waar de Pastestijnen het recht aan ontlenen om de Joden de zee in te mogen drijven. Of, om het met de woorden van Jahjah (niet eens een Palestijn!) te zeggen: koffers pakken of de doodskist in.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook op dit forum is het dubbelhartigheid en hypocrisie troef.
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zijn alle slachtoffers van alle onopgeloste moorden misschien springlevend? Het is niet omdat Abou niet kan veroordeeld worden dat hij de woorden die een misdrijf zijn niet heeft geschreven. Als Stevaert de vrouw in kwestie werkelijk verkracht heeft, dan is die verkrachting niet plots onbestaande omdat Stevaert ervoor koos om zijn proces te ontlopen. Het juridische kan me daarbij worst wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest het Jan, Piet of Korneel zijn ( of Bart ) dan was het een ander paar mouwen, maar Abou ?! Realistisch blijven, hé ! Daar mag je niet aankomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |