Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2015, 10:12   #61
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Let op de smiley, beste Marie, let op de smiley... En ik doelde eigenlijk op de leeftijd van de foto...
Op mijn leeftijd dus ...
Oud 12 april 2015, 10:19   #62
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Het is niet alleen de sokken die niet mogen in sandalen. Ge moet al van het type multikul straathoekwerker zijn om sandalen te dragen, met of zonder siokken. Gij zijt dus meer multikul dan ge U als anti-multikul laat voordoet. Ik heb nog nooit sandalen gedragen. Gewoon voor achterlijke en domme mensen, kortom mensen zonder de minste klasse: moslima's en moslims dus. Als ge dus sandalen met of zonder sokken draagt om de een of andere aandoening is U dat vergeven. Maar gij hebt dat vroeger blijkbaar ook gedaan voordat ge iets aan uw voetjes had !!! Walgelijk. Misschien is het een straf van God dat ge nu een en ander aan uw voeten hebt omdat ge vroeger zo'n kompleet wansmakelijk schoeisel droeg. Sandalendragers ? Kunt ge nog lager vallen ?
Ik ben dus een multikuller, da's weer iets anders en dan nog een multikuller met siokken?
Nooit sandalen gedragen? Ocharme toch. Ik heb zo'n kompassie met mannen die in de zomer in kostuum en schoenen met daarin zwarte of grijze kousen rondlopen. Wat een zweetvoeten moeten die niet hebben!
Eigenlijk zijn sokken in sandalen de ideale dracht : uw voeten zijn beschermd en kunnen toch "ademen".
En voor de zonder-kousen-in-sandalendragers : sokken of kousen beschermen tegen blaren! Ik heb geen blaren meer gehad sinds ik sokken in mijn sandalen draag, dat is dus eerder een verstandige tip van God geweest
Oud 12 april 2015, 10:24   #63
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bokkepootschoentjes !!! wat een klasse !!! NIET !!

Die schoentjes zijn modieus en de sokjes erin getuigen van fantasie!

They don't even know that they are dumb...
Als ik uw commentaren over mode lees en merk hoe slaafs u de modegoeroe's gelijk geeft, dan vind ik dat dit zinnetje eerder op u slaat.
Oud 12 april 2015, 10:31   #64
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk ik ben zeker geen mode freak, ik heb daar zelfs een heel grondige hekel aan. Maar net zoals voor mannen, zijn er ook voor vrouwen eenmaal manieren van zich kleden die gewoon not done zijn, ouderwets, gewoon boertig, totaal geen klasse, smaakloos, enz..

Ik zou nooit en heb nooit ofte nooit hetvolgende dragen: - witte sokken - sandalen - ¾ broeken - korte broek - pantoffels buiten - training broek - kop vol brylcreme - vlinderdas - bretellen die zichtbaar zijn - gymschoenen enz..
Dit is ouderwets http://www.janeaustensociety.nl/Dresscode.html +/- 1810
Vindt u dat boertig ?

En wat brylcreme betreft : Elvis Presley smakeloos? geen klasse? boertig? ouderwets? Let op uw woorden, hé! Elvis beledigen is de wereld beledigen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vetkuif
Oud 12 april 2015, 10:34   #65
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, Marie, ik verschiet er van dat die Panda zo ongeveer weet wat dat hoort en wat dat gewoon niet hoort. Had ik nooit gedacht van de Panda.
Ik verschiet ervan dat u even flauw is als Pandareus : wat buiten het kuddegevoel valt, mag niet.
Ik ben geen kuddedier, een mens moet dragen wat hij/zij mooi en comfortabel vindt, niet wat een paar omhooggevallen, snobistische modegoeroe's goedkeuren!
Oud 12 april 2015, 10:36   #66
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bekijk het zoals het is :
5% van de voorbijgangers lacht niet, want is vestimentair een onbenul
5% van de voorbijgangers lacht er openlijk mee
90% van de voorbijgangers lacht er heimelijk mee
Hebt u daar officiële statistieken over?
Uitlachen - hetzij heimelijk of openlijk - is gemeen!
Heeft de mama u dat nog niet geleerd?
Oud 12 april 2015, 10:36   #67
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Maak je niet zo dik. Kieper die sokken weg en alles is terug onder controle.
Waarom? Omdat u het zegt? Wat een idiotie!
Oud 12 april 2015, 10:47   #68
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb zo'n kompassie met mannen die in de zomer in kostuum en schoenen met daarin zwarte of grijze kousen rondlopen. Wat een zweetvoeten moeten die niet hebben!
Eigenlijk zijn sokken in sandalen de ideale dracht : uw voeten zijn beschermd en kunnen toch "ademen".
En voor de zonder-kousen-in-sandalendragers : sokken of kousen beschermen tegen blaren! Ik heb geen blaren meer gehad sinds ik sokken in mijn sandalen draag, dat is dus eerder een verstandige tip van God geweest
Ik heb niet gezegd dat ge in de zomer als man altijd in een kostuum moet lopen, en schoenen wel, sorry, en of ge dan zwarte of witte kousen aan hebt dat zal niet verschillen in verband met zweetvoeten. Er zijn trouwens verschillende manieren om zweetvoten te vermijden. Ik blijf sandalendragers met witte of zwarte sokken vergelijken met straathoekwerkers. Moslims wel die dragen ook meestal sandalen. Totaal geen klasse.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 10:54   #69
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is ouderwets http://www.janeaustensociety.nl/Dresscode.html +/- 1810
Vindt u dat boertig ?
Nee, in geen geval, dat was "de coutume" in die tijd.

Citaat:
En wat brylcreme betreft : Elvis Presley smakeloos? geen klasse? boertig? ouderwets? Let op uw woorden, hé! Elvis beledigen is de wereld beledigen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vetkuif
Voor die tijd was dat "in". Iemand die nu brylcreem draagt is passé en ik vind dat dat nu een beetje vulgair staat. En Elvis had een klasse apart. Ik kan me dan ook in 's hemelsnaam niet voorstellen dat die ooit in publiek met sandalen zou rondlopen. En die sandalen die bestonden toen ook al.
Oud 12 april 2015, 11:15   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is iets dat wel opvalt precies, die vreemdelingen hebben gewoonlijk van die goedkope plastiek-leder schoenen aan.
en sloefkes! van die instekers en daar lopen ze dan in de winter mee op straat. Eigen cultuur eerst denk ik dan maar. (en dat mag, want ik heb het over hùn cultuur, over mijn cultuur zou ik zoiets natuurlijk niet durven zeggen want dat is racistisch).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 11:18   #71
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en sloefkes! van die instekers en daar lopen ze dan in de winter mee op straat. Eigen cultuur eerst denk ik dan maar. (en dat mag, want ik heb het over hùn cultuur, over mijn cultuur zou ik zoiets natuurlijk niet durven zeggen want dat is racistisch).
Niet handig als je het op een lopen moet zetten voor de politie.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2015, 11:30   #72
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een mens moet dragen wat hij/zij mooi en comfortabel vindt, niet wat een paar omhooggevallen, snobistische modegoeroe's goedkeuren!
2

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 04:41   #73
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
.... een mens moet dragen wat hij/zij mooi en comfortabel vindt,
Ge bedoelt zeker "mag" dragen.
Citaat:
... niet wat een paar omhooggevallen, snobistische modegoeroe's goedkeuren!
Dat is toch echt flauwe kul. Meestal ziet ge trouwens maar een stukje van wat ge zelf draagt. Tenzij ge voortdurend naar een spiegel kijkt. En ten tweede houd een normale mens er toch een beetje rekening mee hoe dat anderen erover denken hoe hij er bij loopt. Behalve natuurlijke die schaapmoslims zoals ge zelf aangehaald hebt trouwens,
Oud 13 april 2015, 10:54   #74
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge bedoelt zeker "mag" dragen.
Dat is toch echt flauwe kul. Meestal ziet ge trouwens maar een stukje van wat ge zelf draagt. Tenzij ge voortdurend naar een spiegel kijkt. En ten tweede houd een normale mens er toch een beetje rekening mee hoe dat anderen erover denken hoe hij er bij loopt. Behalve natuurlijke die schaapmoslims zoals ge zelf aangehaald hebt trouwens,
Neen "moet". Als morgen de korsetten terug mode worden, wilt u ons dan verplichten ons weer in die marteltuigen te wringen? Als morgen de ingebonden voetjes zoals vroeger bij Chinese vrouwen de mode was, moeten wij dan beginnen met onze voeten in te snoeren? Als morgen sandalen met kousen erin plots mode worden, gaat u dan opeens wel sandalen met kousen dragen?
Natuurlijk houd ik ook er een beetje rekening mee hoe ik bij anderen overkom. Ik ga dus niet in mijn ondergoed over straat lopen maar dat is niet hetzelfde als mij kleden zoals anderen mooi vinden! Het moet fatsoenlijk zijn maar naar mijn smaak.
Oud 13 april 2015, 11:01   #75
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Als ge zegt dat een mens iets "moet" dragen wil dat duidelijk zeggen dat hij verplicht is iets bepaalds te dragen. Van het werkwoord moeten. Zo zie ik dat. Zoek anders eens op wat het werkwoord moeten willen zeggen. Jullie vrouwen zien alles anders natuurlijk. Daar verschiet ik niet van. Kwestie van tegendraads te doen.
Oud 13 april 2015, 11:02   #76
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er bestaat zo’n tekstje dat al geruime tijd circuleert op internet, via e-mail, op Facebook en het is al ouder dan het internet geloof ik. Van buiten ken ik het niet maar ik schrijf hier de grote lijnen neer voor de modeslaafjes.

Op 20 jaar kijkt een vrouw verschillende keren in de spiegel en vraagt zich af of anderen zullen vinden dat ze er goed uitziet voor ze naar buiten durft gaan.
Op 30 jaar kijkt een vrouw in de spiegel voor ze naar buiten gaat, kamt haar haren wat bij en kijkt haar kleding grondig na.
Op 40 jaar ziet een vrouw met een routinegebaar in de spiegel en kamt even door haar haar.
Op 50 jaar kijkt een vrouw in de spiegel, glimlacht naar zichzelf en gaat naar buiten.
Op 60 jaar zet een vrouw haar purperen hoedje op, gaat naar buiten en denkt : wat ziet de wereld er goed uit.
Oud 13 april 2015, 11:06   #77
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verschiet ervan dat u even flauw is als Pandareus : wat buiten het kuddegevoel valt, mag niet.
Ik ben geen kuddedier, een mens moet dragen wat hij/zij mooi en comfortabel vindt, niet wat een paar omhooggevallen, snobistische modegoeroe's goedkeuren!
Citaat:
Als ge zegt dat een mens iets "moet" dragen wil dat duidelijk zeggen dat hij verplicht is iets bepaalds te dragen. Van het werkwoord moeten. Zo zie ik dat. Zoek anders eens op wat het werkwoord moeten willen zeggen. Jullie vrouwen zien alles anders natuurlijk. Daar verschiet ik niet van. Kwestie van tegendraads te doen.
U begrijpt me verkeerd. Ik zeg duidelijk dat een mens "moet" dragen wat hij/zij zelf mooi en comfortabel vindt.
Dat is iets heel anders dan te dragen wat anderen vinden dat men "moet" dragen, zeker wat modepolitie voorschrijft wat men "moet" dragen. En als de modepolitie voorschrijft dat kousen in sandalen "niet mogen" dan bedoelen ze dat u iets anders "moet" dragen dan kousen in sandalen. En sorry, die lui kunnen de pot op, ik draag niet wat zij vinden dat "moet"! Als u dat wel doet en vindt dat het niet anders kan, dan heb ik echt wel medelijden met u!
Oud 13 april 2015, 18:56   #78
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op mijn leeftijd dus ...
Konhetnielate, sorrryyy .
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 20:49   #79
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
U begrijpt me verkeerd. Ik zeg duidelijk dat een mens "moet" dragen wat hij/zij zelf mooi en comfortabel vindt.
Dat is iets heel anders dan te dragen wat anderen vinden dat men "moet" dragen, zeker wat modepolitie voorschrijft wat men "moet" dragen. En als de modepolitie voorschrijft dat kousen in sandalen "niet mogen" dan bedoelen ze dat u iets anders "moet" dragen dan kousen in sandalen. En sorry, die lui kunnen de pot op, ik draag niet wat zij vinden dat "moet"! Als u dat wel doet en vindt dat het niet anders kan, dan heb ik echt wel medelijden met u!
Ja, laat het maar. Uiteraard begrijp ik U verkeerd en U vooral mij. Vrouwenlogica daar krijg ik soms koppijn van. Voor alle duidelijkheid en dat had ge normaal gesproken al lang uit mijn conversatie kunnen afleiden, en ik heb het hierboven trouwens ergens geschreven, volg ik niet de mode gelijk een geobsedeerde, maar kleed me eerder "casual" zonder op te vallen. Maar, en nu komt het ... er zijn nu eenmaal bepaalde soort kledingstukken en schoeisel dat ik nooit zal dragen. En van die boertige sandalen zoals dat ik daarstrak nog een even boertige en achterlijke jonge moslima heb zien dragen, dus het soort sandalen dat rond geitenwollen sokken past: no way never ever.

Hier een foto van een onbekende dame die "klasse" heeft van kop tot teen. Ik schat rond jaren 60-65 in Amerika. Gewoon "af". Dagblad in de hand (getuigt van interesse in wat er zich in de wereld afspeelt), losjes handtas over de schouder (en niet zo'n domme rugzak). Mini-rokje niet te kort en niet te lang, fris bloesje (lichtjes transparant), zonnebril in het haar, slank. Ziet ge wat ik bedoel ? En durf nu nog zeggen dat ik geen goede smaak heb.

Oud 13 april 2015, 21:01   #80
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En durf nu nog zeggen dat ik geen goede smaak heb.

lekker fotomodel, helemaal door de fotograaf aangekleed om je wijs te maken dat ze klasse heeft.

Even wachten op Demper om te weten wélk soort slet het precies is.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be