![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's zo zwaar nog niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Minder walvissen wil zeggen dat de kostprijs per deur vermindert , smallere deuren , de afvalberg gaat ook verminderen , die potvissen doen niet anders dan vreten .
Steek ze op een eiland dat niet zinkt en we kunnen weer vrolijk door het leven stappen .
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn klasgenoten speelden niet meer met vingerverf, maar met een muts of sjaal van een klasgenootje, dat hulpeloos in de kring stond om in al zijn onmacht zijn bezit terug te pakken te krijgen. Edward observeerde het tafereel en stelde vast dat niemand van de onderwijzers zin had om in te grijpen. ‘De ziekte van deze tijd’, oordeelde hij. Hij besloot dan maar om zelf in te grijpen. ‘Laat die griezel gerust en geef hem zijn lelijke sjaal terug. Zijn moeder heeft hiervoor 3 weken op haar rug moeten liggen. Hebben jullie dan geen fatsoen?’ Zowel griezel als de pestkoppen keken met grote ogen naar Edward. Waar had die vreemde, anders zo stille jongen het over? Waarom moet iemand drie weken op haar rug liggen om aan een sjaal te komen? Edward maakte van de verwarring gebruik om de sjaal los te rukken uit de handen van één van de pestkoppen en overhandigde die aan griezel. Hij gaf hem een schouderklop en vroeg hem zijn groeten over te maken aan zijn moeder. Daarna liep hij heen van het groepje ongeregeld. Later die avond werd gebeld ten huize Edward. ‘Edward, het is voor jou. Kom je even?’ ‘Met Edward, met wie heb ik het genoegen?’ ‘Agnes, de mama van griezel. Ik wil je bedanken voor wat je vandaag voor griezel hebt gedaan. Hij wordt steeds gepest en kan zich maar moeilijk verweren tegen die jongens. Ik heb gehoord wat je gedaan hebt. Bedankt daarvoor.’ ‘Ah mevrouw, dat is helemaal niet zo erg. Ik kon het niet langer aanzien. Weet je, ik kan geen onrecht zien en ben van oordeel dat iedereen die zich weet te handhaven binnen het ethische kader van onze samenleving, dient gerespecteerd te worden. Of dat nu gaat om belspeldellen, domkoppen of hoeren’ ‘En jij bent zeven jaar oud? Zoveel wijsheid, zo matuur.’ ‘Ik ben mijn tijd een beetje vooruit, dat klopt, bedankt toch. Ik vind het een mooi compliment. Maar zeg eens, u klinkt anders ook heel geciviliseerd, warm en intelligent. Waarom gaat u eigenlijk op de rug liggen voor uw inkomen?’ Even bleef het stil langs de andere kant van de lijn. Edward wachtte enkele tellen. ‘Mevrouw? Bent u daar nog?’ Edward hoorde hoe mevrouw Ruggenliche haar zoon uitkafferde. ‘Hoe kon je dat nu zeggen? Waar zit je verstand griezel om dat aan de grote klok te hangen? Wat heb jij nog over mij lopen vertellen? Ga naar je kamer en laat ik je vandaag niet meer zien.’ ‘Mevrouw? Bent u daar nog?’ ‘Ja, Edward. Luister, ik weet niet wat griezel allemaal heeft lopen vertellen, maar …’ ‘Griezel heeft helemaal niets gezegd mevrouw. Ik had zo mijn twijfels, euh laat ons zeggen, een zeer sterke conjectuur ten aanzien uw dagdagelijkse bezigheden. Dus ben ik eens op onderzoek gegaan woensdagmiddag na school. Daarbij heb ik één en ander kunnen vaststellen, wat mij niet langer van de indruk kon ontdoen dat u een prostituee bent. Nu, begrijp mij niet verkeerd, ik veroordeel u helemaal niet. Integendeel, het is mijn overtuiging dat er vrouwen zoals u moeten zijn. Ik ben u daar dankbaar voor trouwens.’ Opnieuw was er even een stilte aan de andere kant van de lijn. ‘Ze weet niet waar ze het heeft’, lachte Edward in zijn vuistje. ‘Euh, Edward, ben jij zeven jaar oud?’ ‘Mevrouw, u twijfelt daaraan omdat merendeel van mijn generatie geen oog heeft voor maatschappelijk diepgewortelde problemen. Omdat merendeel van mijn generatie oppervlakkig is en door toedoen van de opkomst van debiliteiten, zoals facebook in het bijzonder, geen onderscheid meer weet te maken tussen wat reclamejongens ons opdringen enerzijds en hoe de echte wereld rondom hen er werkelijk uitziet anderzijds. Neem nu griezel, u weet dat ik hem een warm hart toedraag, maar toch …’ ‘… maar? Euh, … zeg maar Edward.’ In haar stem was gedeeltelijk angst waar te nemen, gezonde ouderlijke angst. ‘Het is een brave knul, u zal mij nooit het tegendeel horen beweren. Zijn wereldbeeld daarentegen, is een beetje gedegenereerd. Hij loopt continue te kutkammen over mooie mensen. Hij lijkt bij momenten wel op een onontwikkelde loot van een gestapo-officier die zich het elimineren van o.a. de meer gezette medemensen tot hoger doel in het leven heeft gemaakt. Als u niet snel ingrijpt, dan zal hij op latere leeftijd afschuwelijke trauma’s overhouden aan bijvoorbeeld een strandbezoek in de eerste beste Vlaamse kutgemeente om daarover onzinnige draden te openen op politieke fora.’ ‘Euh, ik wist dit niet Edward. Doet hij dat al lang?’ ‘Sinds kort. Niettegenstaande, het is continue; en ik maak mij daar eerlijk gezegd wat zorgen over.’ ‘Ik zal het er met griezel over hebben Edward. Nogmaals bedankt.’ ‘Geen dank mevrouw, doe griezel de groeten van me.’ Edward haakte in lachte als een waanzinnige. Hij keek al uit naar morgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een eikel van 78kg , lengte 173cm
![]() Dus .... geen idee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.tuctime.com/be
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh boy !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 mei 2015 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er ligt een voorstel op tafel , bron HLN , maagringen reeds terugbetaald tot 16j ipv 18j nu .
De reden , als een kind reeds 70 weegt op zijn zestiende wat wordt het dan op zijn achttiende , een hangbuikvarken misschien . Voor dergelijke zaken wil ik gerust belastingen betalen , de dagelijkse gruwel door het zien van vinvissen verdwijnt dan een beetje .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 6 mei 2015 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat is dik? Om een voorbeeld te grabbelen, 1m80 en 100kg?
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/wetenschap/eu...emie-a2310253/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moest ik 109 kg wegen was ik inderdaad niet toonbaar .
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeer ontoonbaar nietwaar?
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schoonbroer weegt 102 kg, meet 1,93m en die is he-le-maal niet dik!
Een ander familielid - vrouw- weegt 80kg, meet 1,82cm en die is ook niet dik. Zomaar de term "dik" gebruiken bij mannen van 100kg en bij vrouwen van 80kg is DOM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, uw schoonbroer kampt met een lichte vorm van overgewicht. Obees is het niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nota aan al die superslanke mannen op dit forum (aheum-aheum):
Panlat zijn kan ook nadelen hebben. Bv in geval van ziekte. Ik spreek uit ervaring: iets meer dan 2j geleden werd ik ernstig ziek. Op 5 weken tijd ben ik toen 14kg verloren. Gelukkig had ik een beetje "reserve"-gewicht. Stel dat ik voordien een panlat geweest was van 45kg en ook die 14kg verloren had? Dan lag ik nu tussen 6 planken onder de grond vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebruik van de term 'dom' aan de andere kant is volledig naar eigen inzicht, blijkbaar
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 102 kg met 1.93m.... Spieren wegen meer dan vet. Een zwaar getrainde atleet die voor krachtexplosies gaat kan gerust eruit zien als een plank met diep gegroefd relief en meer wegen dan een even grote en zware papzak.
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En papwangen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 6 mei 2015 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zelfs de regering raad ons aan te vermageren , binnen 5-15 jaar wordt dat hier een obesitasepidemie .
Ik overweeg te emigreren naar een vetarm arm Afrikaans land om zonder schrik buiten te kunnen komen .