![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals in dit geval de staat, gelukkig voor hen zijn er deze keer geen kosten voor de tolk. Natuurlijk, de staat heeft een kwalijke reputatie wat betreft hun schuld betalen, steeds minder en minder tolken en gerechtsdeskundigen zijn bereidt om jaren te wachten tot dat de staat nog eens kan betalen. Als je ziet welke sommen er nog verschuldigd zijn, allemaal omdat de staat (het parket) maar rechtszaken blijft inspannen en verliezen. Misschien toch maar overwegen van degelijk personeel aan te nemen om voor het openbaar ministerie te werken. Oh, daar is natuurlijk geen geld voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, dat blijft draaien op zijn Belgisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu krijg ik toch medelijden met jou.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat heeft de NMBS, de post, Belgocontrol en de sossen te maken met mijn vraag?Dus als ik de redenatie van de rechter goed begrijp dan word een dove, die niet kan spreken vrijgesproken voor een verkeersovertreding omdat er geen tolk handgebaren aanwezig is op de rechtbank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik ooit voor het gerecht moet komen dan ben ik doofstom. Dan word ik niet veroordeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En als ik als doofstomme de gebarentaal niet machtig ben dan begrijp ik ze ook niet. En als de beklaagde het niet begrijpt waarom hij terechtstaat dan word hij of zij vrijgesproken.Dat is toch de uitleg van de rechter in kwestie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Dus als ik de rechter niet versta kom ik met elke misdaad weg .
Joepie , vanaf vandaag spreek ik Noord-Oostelijk pygmee's met een zwaar Zuidelijk accent . Vind maar een tolk , grapjas . |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is niet vrijgesproken omdat hij de rechter niet verstaat, de man is vrijgesproken omdat de staat de rechten van de verdediging tekort doet. Omdat de (door de staat) vastgelegde procedure door de staat niet gevolgd wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je het rode licht niet hebt gezien, stop je dan ook ? En als je dan toch aan het zeveren bent: Mogelijk reed een kabinetsmedewerker van Dewever wel door het ROOD, met die man zijn nummerplaat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn geen procedureregels die gelden voor de staat en evenmin voor die vetzakken. Tegenover buitenlanders of inwijkelingen heeft de staat zich dus wel te houden aan procedureregels? Goed om weten. Bij volgende verkiezingen schrijf ik tweemaal foert op mijn stembrief. Want ik ben democraat. Ik sluit mij aan bij de meerderheid dus. Maar moest ik nog jong zijn dan was ik reeds lang hier weg. Zeker weten! Desnoods ergens fritten gaan verkopen in het buitenland! ![]() Ik begrijp dan ook niet waarom zoveel jonge werklozen het hier niet voor bekeken houden. Dat moest mij eens overkomen als ik nog jong was. Dan werd het geen foert meer op die stembrief hoor!! Inpakken en weg wezen. Laatst gewijzigd door werkman : 31 mei 2015 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou dan het dode slachtoffer ook terug levend verklaard worden ? In jouw justitieel systeem waar procedureregeltjes belangrijker zijn dan rechtvaardigheid ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat kan idd niet, hij had de zaak moeten uitstellen zo zie je maar met welke onbekwame rechters dat we zitten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog ene die van mening is, dat het allemaal de schuld van De Wever is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20141010_01313509 Is deze persoon ook vrijgesproken door de politierechter Edward? Getuigen genoeg zou ik zeggen, of zorgde Bartje dat dit voorval de politierechtbank niet haalde ? Of......is het nu allemaal NIET meer zo duidelijk voor je, nu oude herinneringen je grote waarheid kruisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mitterand zou gezegd hebben: et alors ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een idioterie. De strengste politierechter van dit land laat iemand wegkomen met een zware overtreding omdat er geen tolk aanwezig is. Laat ze zo'n rechter dan maar zwaar straffen want hij maakt zeer zeker een zware fout.
|
![]() |
![]() |