![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk jongen. Op mijn vroegere school mochten jongens geen lang haar hebben of shorts dragen. Tot op de dag van vandaag staat dat nog steeds in het schoolreglement daar. Je hebt je eraan te houden of je kan ophoepelen. Iedereen hield zich eraan en daarmee was de kous af. Alleen is het zo dat dit de dag van vandaag door bepaalde segmenten van onze bevolking niet aanvaard wordt en dat er dus klaarblijkelijk al politie moet aan te pas komen om een schoolreglement te kunnen toepassen. In plaats van dergelijke fratsen te veroordelen, zijn hier dus al mensen zoals u, die de school op de korrel beginnen te nemen. Het moet niet gekker gaan worden.
En om te eindigen. Als ik andere culturen wil leren kennen ga ik wel op reis. In mijn eigen streek echter wens ik enkel en alleen geconfronteerd te worden met de eigen cultuur. Aanpassen of oprotten, zo moeilijk is dat toch niet dacht ik? In die zandbaklanden moet ik ook niet proberen om de Vlaamse cultuur door te drukken. Een geslaagde multiculturele samenleving is een mythe. Een andere cultuur leer je niet kennen door hem te importeren. Je leert hem kennen door er naartoe te trekken. Dan laat je tenminste ook iedereen de vrije keuze. Je hebt interesse in andere culturen of niet, maar je krijgt hem tenminste niet ongewild door uw strot geramd door kleinlinks.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 juni 2015 om 11:46. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik hoop écht dat die semi-analfabete posters aldaar niet model staan voor de gemiddelde moslim. Nog maar zelden zo'n omsamenhangende en op het randje af debiele meningen gelezen.
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand schreef: "zich bedreigd voelen door immigratie". Dat is niet correct. Mensen voelen zich niet bedreigd door immigratie, maar door de houding van de immigranten! Beledigen, bespuwen, vandalisme, diefstal... noem maar op. D�*�*r voelen de mensen zich bedreigd door en bijgevolg hebben ze die crimineeltjes liever niet naast hun deur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is dus de reden geweest waarom ik islamofoob werd. Eerst wou ik islam met open geest grondiger leren kennen (ik lees de boeken van Anwar Shaikh) dan ben ik op verschillende Marokkaanse forums ingelogd. Wat ik daar hoorde en zag deed me de haren ten berge rijzen. Die mensen vormen dus de toekomstige meerderheid in onze grootsteden. Enjoy!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent ook niet om een leugentje verlegen. Typisch atheïsme! Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 juni 2015 om 10:09. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Overigens mag de lange rok na enig protest weer wél op die school.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...usselse-school |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is "de leugen" van Esperanza? Ik vind dat ze overschot van gelijk heeft.
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gemiddelde mohamedaan is hoogbegaafd, superintelligent, overtolerant en wat dies meer, kortom 't zijn stuk voor stuk genieën. Je mag er niet aan denken dat aanhangers van 'n super vooruitstrevende ideologie die aanzet tot kennis vergaren debiele meningen zouden kunnen hebben. 😲
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2015 om 10:11. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar film het toch maar met de gsm, dan kunnen wij ook eens lachen.
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lieg jij nooit ?? En waarom ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het leukste was trouwens om me als bekeerling voor te doen. Uiteraard met onmiddellijke ban tot gevolg. Ook een onmiddellijke ban als je ook maar één koranvers kritisch wou bekijken. Ongelooflijk!
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
je begrijpt het niet goed. Zelfs maar vragen stellen (ok voor mij naar de bekende weg) had een ban tot gevolg. De indoctrinatie is ongelooflijk. Vandaar dat ik de weg van de bekeerling volgde. Geen enkel probleem: ik ging trouwen met een vrome moslim die nog maar één vrouw had. Ik studeerde nog en hij ging me daarin steunen. Niks probleem. Hij had al twee kindjes en dat was zo leuk, daar kon ik dan ook op passen als hij met vrouw 1 ergens naartoe ging: geen enkel probleem. Ik kreeg mijn apart optrekje in het huis (op zolder): geen probleem. Maar toen gingen ze op verlof (de medeforummers) : ik ga naar Marokko, ik ga naar mijn schoonouders in Marokko, ik ga ook naar Marokko ..... ik schreef toen: ik ga met vriendinnen naar de Malediven voordat ik ga trouwen.... ploef! dat mocht niet! ban!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2015 om 08:00. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar onze "islammers" hebben onze multicul"verrijking" om zeep geholpen. Het is echt niet voor niets dat zovele jonge leerkrachten weer afhaken na korte tijd en dat men nu klaagt over het niveau van diegenen die het nog wel willen proberen omdat men nu aangewezen is op iedereen die zomaar aan de lerarenopleiding wil beginnen alsof het niets is! Sommigen ervan hebben nul komma nul cultuur, kunnen amper schrijven zonder fouten enz En de leerkrachten die voor die opleiding moeten zorgen...moeten hun plan trekken met wat ze binnenkrijgen en ervoor zorgen dat er daar toch een deel van "slagen", met alle gevolgen van dien voor ons onderwijs... |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben gelukkig de invloed "van ons geloof" aan banden kunnen leggen na vele decennia, de geschiedenis leert ons dat ze niet enkel "geluk" bracht! Het is meer wachten en hopen dat die andere godsdienst, de islam om ze niet te noemen, vlug dezelfde richting uit gaat tot voordeel en geluk van de mensheid. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|