![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alsof er geen midden bestaat, er staat altijd wel iets tegenover. Tegenover mijn naasten, niets te kort, behalve geld dan lol. Ik kan beter, maar dat is omdat ik niet voldoe aan de verwachtingen. Ik weiger ook te voldoen, zij die het opleggen zijn geen voorbeeld. Financieel komen wij wel rond, maar op tewerkstellingen modder ik maar wat aan en loop er een beetje onzeker verloren bij. Beetje in domheid geslaan en demotivatie. Buiten dan met mijn naasten genieten van de tijd die rest is er geen toekomstperspectief... Ik ben op gezondheidsvlak ook een beetje achteruit gegaan en ik kan niet meer eten zoals ik voorheen deed. I tried it their way, it didn't work. Now I'm going my own way. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Aangezien je op dit forum (en waar nog meer?) dagelijks aandacht vraagt kan ik je stelling niet serieus nemen. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zie heel dat forumschrijven eerder als monologen met mijzelf met af en toe een interessante insteek vanuit een andere hoek, waarop ik dan weer een hele tijd kan verder bouwen. Vanaf het moment dat een onderwerp mij niet meer interesseert haak ik af. Als het echt om aandacht vragen zou gaan (en de eerlijkheid gebied mij om dat te onderzoeken) zou ik niet zo vlug afhaken... Ten andere, op ogenblikken dat ik elders bezig ben, vergeet ik het forum compleet. Maar ik moet toegeven dat ik het wel kan gebruiken om mijn tijd te verdoen... Het is een prachtig middel tegen verveling... |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
@Marie ...
Diagnose bevestigd. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
Indien jou dat plezier doet, het zij zo... Ik had wel beter verwacht van jou; maar ja...
Het ga je goed... Laatst gewijzigd door marie daenen : 11 juni 2015 om 20:57. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
Moet "eigen" in de Marie-taal niet met een hoofdletter worden geschreven?
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Teruggaande op mijn stelling; walg u dan ook van uzelf??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 12 juni 2015 om 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu, ook in mijn kop hebben man en vrouw een verschillend figuur en zonder dat, dus alleen innerlijk, valt het mij moeilijk ze precies uit elkaar te houden, want vele vrouwen zijn meer manlijk dan de mannen en vele mannen meer vrouw dan de vrouwen.
Dus ik hou me vast aan de buitenkant om niet in de war te geraken. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 12 juni 2015 om 17:01. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
|
Citaat:
Je negeert mijn opmerking dat je bezigheid op dit forum je stelling weerspreekt. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat als mijn hobby tuinieren of knutselen of koken of iets zou zijn waar ik rustig op mijn eentje mee bezig ben??? Hewel ik hou van discuteren; ook met en tegen mijzelf; maar als ik het alleen met mijzelf doe dan blijf ik in steeds dezelfde kringetjes ronddraaien en dat wordt saai en vervelend. Welke betere plaats is er om te discuteren dan op een forum waar je je alleen op die onderwerpen richt die je interesseren en al de andere onderwerpen gewoon links laat liggen??? Van jezelf houden wil niet zeggen dat je een kluizenaar wordt en dat je niet kunt genieten van uitwisselingen met andere mensen... Maar van jezelf houden wil wel zeggen dat je de andere mensen de vrijheid laat om zichzelf te blijven en geen Eisen aan hen stelt die alleen en voornamelijk jouw Eigen zijn bevredigen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 12 juni 2015 om 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|