![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook geen goede smaak trouwens maar dat is off-topic.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, eindelijk iemand met verstand van koken en lekker eten. Jij bent Belg dus.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 juni 2015 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij pakken nu hellofresh voor ons avondeten. 53 euro voor 5 maaltijden van 2 personen. Degelijk en vers. Meer moet dat niet zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toevoeging van goedkope kreeft.
Enne een uitstekende paella hoeft zeker niet zo'n ingredient om echt magistraal superdeluxe lekker te zijn. Zorg er wel voor om de rijst niet te laten aanbakken + vergeet niet de best mogelijke saffraan te gebruiken.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 juni 2015 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heden ten dage echt "luxe" geworden is:
Simpele Platte Zeeuwse oesters, (voor mij is 3 nullen perfect). Bij voorkeur te degusteren niet voor half tot eind october. Met een stevig gekoelde droge witte Antinori als simpele en niet dure begeleidende wijn. Cela me réconcilie avec la vie. Spijtig genoeg niet deel van het aanbod in dit part van de wereld.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luxe is...wat ik uit de tuin klaar maak ipv de troep uit de winkel...zelfs mijn dieren lusten bv geen sla uit de winkel.
![]() Nu volop aardbeien....onbehandeld...en wat een verschil van smaak met gekochte, niet te vergelijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Sashimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wees zoveel mogelijk zelfvoorzienend en zo weinig mogelijk afhankelijk van handel. De overheid h�*�*t het wanneer mensen zelfvoorzienend zijn en dus minder moeten consumeren in winkels. Minder economische groei, minder belastingen, minder afhankelijke sheeple die ze kunnen controleren. Laatst gewijzigd door Thuleander : 9 juni 2015 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juni 2015 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Dat wisten we natuurlijk al, maar het is altijd leuk om bevestigd te zien worden wat we al wisten. Doe zo verder, Jack. Het establishment houdt van jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent mij iets te vlug af! Ik dacht net ook een post in die aard hier door te sturen. Geef mij maar als "entrée" een mooi bord organisch gekweekte diverse slasoorten uit mijn tuin, tomaten en kruiden uit mijn serre. Daarna een mooi stuk gebakken vis (griet, tarbot, tong...), jonge gebakken aardappeltjes enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Boerenkost 3,50€
![]() Luxekost 50€ ![]()
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 9 juni 2015 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Zou je niet beter lekker gaan shoppen in de Zara en de Hunkemöller en dan iets gaan eten of een terraske doen in de stad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou me daar in kunnen vinden. Spijtig genoeg heb ik daarvoor momenteel te weinig tijd en tuin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Luxe is al het fruit dat ik me vroeger niet kon veroorloven. Nu eet ik elke dag druiven of tropische ananas.
Ik heb me als veganist NOOIT organische voeding kunnen veroorloven. De laatste jaren wel, maar die wordt hier niet verkocht. Aan de andere kant: ik mag (gratis!) mee-eten uit de organische moestuin van mijn huisbazin. Sla, wortels, ui, selder, rode biet. Zelfs aardbeien (een paar). Almendras (amandelnoten). Maar voor de een of andere reden moet ik van de patatten afblijven ![]() Bovendien gratis organische druiven in de zomer. Gratis organische vijgen twee oogsten per jaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2015 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en je hoeft echt niet veel tuin te hebben...(al is de mijne wel ong. 10m x 30m..) |
|
![]() |
![]() |