![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe lossen we het pedofielenprobleem op? | |||
Niets, dat is een geaardheid. Freiheit für alle! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
afhankelijk van de ernst enkele maanden tot enkele jaren cel (+- zoals nu) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
zij zijn psychisch ziek en moeten verzorgd winnen in een psychiatrisch centrum |
![]() ![]() ![]() |
7 | 70,00% |
Levenslang cel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Gevierendeeld worden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Opgehangen worden op het stads- of dorpsplein |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vuurpeleton |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Doodstraf met een injectienaald |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lastig, de ene vrijzinnigen is de andere niet.
Terwijl religieuzen veel dichter bij elkaar liggen. Het is ook niet voor niets dat er in de moslimwereld zoveel inteelt is. Ook christenen lusten soms wel pap van hun eigen neefje en/of nichtje. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 juni 2015 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vierendelen!
y-e-s-s !
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() katholieken niet. Inteelt is enkel toegestaan bij protestanten dacht ik. Vandaar ook de verhoogde risicogevallen in de bible belt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht dat je het over inteelthuwelijken had. Jeweetwel, die huwelijken waar zo'n 30% DNA foutjes bij de kindjes zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Castratie.
Met de "baksteen" methode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet toch redelijk creatief van denkwijze zijn om dan nog vol te houden dat die engnekken niet aan inteelt doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#71 |
|
![]() Strikt genomen (ik hou van actually'en) zitten er niet meer DNA foutjes in een inteelt kind dan gemiddeld. Het probleem is dat de kans groter wordt dat één of meer foutjes overlappen. Van beide ouders dezelfde gebrekkige genen geërfd = probleem.
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op een eiland droppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Voor pretzel moet je in Duitsland zijn.
![]()
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk een onbewoond eiland , 20m² oppervlakte ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beide zijn ziekelijk en walgelijk !!!! yep , een gepaste straf is gewenst !!!! ook dan voor ons heterosexuelen , iedereen gelijk voor de wet !!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Hier werden ze terugbetaald:
“Hirsi Ali brak dat taboe met het verhaal dat heel wat moslima's tegenwoordig hun toevlucht zoeken tot een medische ingreep waarbij het maagdenvlies wordt hersteld. Een ingreep die de verstarde visie op seksualiteit en de onderdrukking van de vrouw bevestigt, maar die bovendien ook nog eens terugbetaald wordt door de gezondheidszorg. De bekende gynaecologe en politica Marleen Temmerman (SP.A) onthulde in een boek dat de ingreep ook bij ons steeds vaker voorkomt. Het Vlaams Belang stelde daar, bij monde van Hugo Coveliers, enkele parlementaire vragen over. Anne-Marie Lizin (PS) dient nu een wetsvoorstel in voor de afschaffing van de tegemoetkoming van de sociale zekerheid in de maagdenvliesreconstructie. Maar de ingreep zelf wordt niet in vraag gesteld.” http://be.politics.narkive.com/H7ejZ...nvliesoperatie Weet niet hoe het nu zit in NL of elders. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 juni 2015 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Toch simpel ? Geen kindjes meer op de wereld zetten.
![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 juni 2015 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |