![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees de draad in Suggesties. En kom daar tussen. Als je ook maar een beetje haar op je tanden had, zou je haar verdedigen tegen Pontifex en niet tegen mij. Dat is een zwaktebod. Als ik protesteer tegen haar onmiddellijke verbanning, hoe rijm je dat met jouw bewering dat ik naar repressieve middelen wil grijpen. Jouw beschuldigingen houden geen steek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw vermeende mand ![]() Jij weet duidelijk niet wat een echte democratie is en hoe die omspringt met vrije meningsuiting. Maar je wil van dit forum wel een echte democratie maken naar beeld en gelijkenis van de aberraties van Jan over de vrijheid van meningsuiting, dat wil zeggen: totale absolute vrijheid. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juni 2015 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() @Jan: Wanneer ga je nu als vrijheidsstrijder voor de absolute vrijheid van mening optreden in de draad van Guinevere in Suggesties? Of heb je de moed niet van jouw overtuigingen soms?
Ik zal je zeggen waarom je het niet doet niettegenstaande jouw herhaalde beweringen dat je de vrijheid van mening verdedigt op dit forum: omdat je de confrontatie niet aandurft. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juni 2015 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Als jij er niet mee in stemt, ga dan de confrontatie aan. Niet met mij, maar met Pontifex.
In dit forum zijn de democratische regels niet van toepassing Jan. Mod beslist. Je kan nu op je hoofd gaan staan en duizend keer dezelfde onzin herhalen. herhalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Je bent bang, je durft niet. Tegen mij wel hé. Maar niet tegen Pontifex, O grote zelfuitgeroepen verdediger van de vrijheid van mening op Forum.
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juni 2015 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denkt u in termen van "confrontatie"? Ik begrijp immers niet waarom pleiten voor vrije meningsuiting door u schijnbaar onmiddellijk in dergelijke verhoudingen wordt geschetst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De draad is closed. Je hebt geluk. Het was je ontsnapt natuurlijk dat daar de vrijheid van meningsuiting vermoord werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok , op voorwaarde dat ze het uitdrukkelijk zelf willen !! Dat men zich leert beheersen , is dat nu zo moeilijk ?? Luister naar mekaar , dit gaat enkel als men samenwerkt !! En daar is niks vies aan !! Een man mag een vrouw geen kledij opleggen !! Tenzij veiligheidskledij !! Een vrouw mag een man geen kledij opleggen !! Tenzij veiligheidskledij !! Op eigen risico: Men mag natuurlijk weigeren die te dragen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of je laat dat niet toe . Trouwens , Eno , zou jij je niet veel beter voelen op het forum van dewereldmorgen ? Oeps , die hebben geen forum , sorry . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is het eeuwigdurend klagen en zagen je manier om aandacht te trekken ? Spreek er eens met je psych .........over . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou liever eens met jouw psychiater spreken, je schijnt me een nogal zwaar geval. Volgende PA=>RD Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2015 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |