![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u bereid te vechten voor België of Vlaanderen? | |||
Voor België wel, voor Vlaanderen niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Voor België niet, voor Vlaanderen wel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
Voor beide wel! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Voor beide niet! (pacifist) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 68,42% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Syrië, Irak, Afghanistan, Afrika...enz....overal veel leegstand waar je makkelijk kunt gaan wonen.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk!
First things first. Mijn vaderland is prima zolang we een win-win-relatie hebben. Maar mijn leven, geef ik voor niks of niemand, dat staat altijd en immer op de eerste plaats. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.promobutler.be/nl/winkels...iketten-902675
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk op zijn eigen m2. En daar moet je dus voor vechten. Anders pakken ze uw m2 af en snijden uw bol af. En als ik zie hoeveel er wensen te gaan lopen en niet te vechten...zullen er nog veel bollen rollen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 juni 2015 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hahahahaha arme kerel Drukazz, joh google even D-Day Normandie 5 juni 1944 dan zal je ontdekken dat belgie en vlaanderen toen bezet werden door buitenlandse troepen en tot nu toe bezet zijn. de bezetter is er al, en die heeft iedereen veranderd in mietjes, kontenlikkers en pacifisten. Wieroe gelooft nu als slimme Hindoe Nazi (homo) kat dat de echte Europese vrijheid vanaf 1940 tot 1945 echt te kort heeft geduurd voor alle Europese katten omdat die toen elke dag konden genieten van heerlijk, vers gebakken Nazi Duits katten voer, vers uit de rokende ovens. ![]() ![]() ![]() dewa aapje en Wieroe, harige koeliepoes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk zijn de meesten idem aan de mensen in de film planeten of the apes
Die lieten ook alles ondergaan of lopen. Dus nu weet je hoe je bent. Slaafse nietsnutten.
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben bereid om te vechten voor dat we hier met zijn allen in relatieve vrijheid en voorspoed kunnen blijven leven, mits een overwinning realistisch is, maar daar hoeven voor mij niet direct specifieke landsgrenzen aan vast te hangen. Telt dat ook?
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ga je dat organiseren zonder eigen territorium?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom: je bent bereid tot een internet-duel.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even geduld tot de meerderheid aan allochtone kinderen die vandaag onze scholen bevolken stemplicht hebben....
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diablo II, The Lord of Destruction.
Nog altijd een van de betere PVP games.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het al te laat zijn voor indoctrinatie?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga helemaal niks organiseren. Ik bedoel meer dat het onzinnig zou zijn om voor België te vechten op het moment dat Adolf Belger er aan de macht is en je eerder iets te winnen hebt van het verzwakken van het land dan van het versterken, en dat het wel zinnig zou kunnen zijn om voor onafhankelijk Franstalig Brussel te vechten op het moment dat zij het opnemen tegen Adolf Belger.
Landen lijken in sommige opzichten toch wel een beetje op voetbalclubs. Als je hetgeen waar je van houdt en voor wil vechten terug kan brengen tot een naam en een vlag of logo, is dat dan echt iets waar je van kan houden en voor kan willen vechten? Vechten voor Vlaanderen, wat is dat? Is dat bij de gewestsregering aankloppen en vragen of je hun leger mag zijn? Is dat Walen en Nederlanders de grens over zetten? Is dat weigeren Frans te praten in Doel? Een bunker bouwen naast de ijzertoren? Tegen wie wil je vechten? Voor welk doel wil je vechten? Of het land waar ik woon over 30 jaar nog steeds hetzelfde heet en dezelfde grenzen heeft kan mij vergeleken met een aantal andere zaken vrij weinig boeien. En ja, ik snap de ironie van zo'n gedachtenbeeld in combinatie met mijn betrokkenheid bij de Baarle Werkgroep destijds.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te serieus ! |
|
![]() |
![]() |