![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ons bewustzijn gecombineerd met de aardse signalen roepen ons toe anders te leven. Plezier betekent niet overeten en alles afmaken om als een parasietaire schimmel hele gebieden te overwoekeren he. En dat is dan nog niet industrieel bekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Maar neen ... waarom altijd uithalen naar mensen die de waarheid onder ogen zien?? t'is waar ook we zijn met teveel mensen ... zijt eerlijk , dertig jaar geleden was er nog een leven , nu is het alleen nog ellende dagelijks overal.. het is zwaarder geworden om te leven op onze planeet wat is de toekomst ?? voor de mensheid??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah. Ik dacht dat gij bedoelde, van die zweefkees signalen die via uw karma in uw nirvana binnenkomen of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Wij gaan zo hard een megaquake te verduren krijgen he???? We staan voor iet serieus he??? De opwarming van de aarde is door vulkaanactiviteiten. So2! De ramp van Fukushima is niet enkel een tektonische plaat die sprong, maar de activatie van de supervulkaan onder de Pacific he??????? Wij gaan de dinos achterna. zeg Me dat ik lieg!!!???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Wellicht geen kids patrickve?
De wetenschap zegt dat we nog 100 miljoen jaar hebben voor de supervulkaan uitbarst in de stille oceaan. Maar waarom kleurt ze dan rood, warmt ze op, sterft alles er uit? Ik wil ongelijk krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Ik geef daar veel om... zolang ik zelf nog leef.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juli 2015 om 20:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Dus de wereld die je achterlaat voor hen laat je koud?
Hebben zij een ufo voor naar een ander planeet te vliegen ofzo? Ik denk het niet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() er komt een islamitische nucleaire holocaust in azie binnen 50 jaar tijd, lokaal en dat zal een kettingreactie veroorzaken van een global holocaust tegen islam.
nu lekker passief wachten op de nucleaire islamitische knal is superslim. Neem alvast een krat bier en geniet van het wachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Zoveel btw naar wetenschap
, Tech en noem maar op. Maar de betaler mag niet weten wat er aan de gang is. Men heeft ons jaren bedrogen en zag dit al lang aankomen. Mens te wijten? Enkel om geen correcte info te delen. Wanneer blijkt dat de mens niet te wijten is maar so2, mag je wel eens iets terugdoen voor de mensheid. Triljarden zijn er op verdiend |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Weet je waar je voor staat als Yosemite zou erupteren? Of die onder de stille oceaan? Gewoon wakker worden veroorzaakt shit en dan hebben ze nog niet gemegaquaked. Alles donker, koud, grauw, grijs, dood. Einde mensheid tenzij een elite in DUMB'S
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() En dit is de vierde die ik kort op rij zie uitkomen.... De zee is roodgekleurd. Meer dan een derde stierf uit. De stille oceaan is quasi leeg...
Laatst gewijzigd door Peche : 28 juli 2015 om 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Mooi toch? Eindelijk eens serieus vuurwerk.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Geweldig ik krijg er een orgasme van.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() In ieder geval, er is iets serieus mis en men weet het.
Maar men zegt niets, en dus gaan wetenschappers op eigen initiatief de zee op... Dat gaat trager dan met burgergeld achter je rug, maar als zij dan iets zeggen luisteren we niet. Mensen betalen veelal hun eigen missies, maken reports, en dan komen mensen op een internetboard zeggen: geweldig, wij gaan dood!!!! En scharen zich dan verder achter een groepje die goed weet wat er aan de gang is, maar de mensheid wat voorliegt om het laatste geld uit hun zak te kloppen. goed bezig indomitable. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
google: "red algae bloom" Citaat:
|
||
![]() |
![]() |