![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop wel dat u voor al uw "Flaminganten=Nazi's" geband wordt. Het is uw partijcollega Bruno ook al overkomen door zulke uitspraken.
![]() N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!! Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuw : 15 oktober 2004 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Haal de moderator er dan bij he! ?????????????????????????????????????????????????? ???????
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht ik gewaagde, straffe of scabreuze uitspraken publiceren, dan zou ik veiligheidshalve vermelden dat het om een puur persoonlijk initiatief gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Vreemd dat geen enkele flamingant antwoordt op mijn laatste commentaar. Alles wat ze doen is onze partijgenoot Yann persoonlijk aanvallen. Blijkbaar zit de verlegenheid voor de nazi-aanwezigheid op de Ijzerbedevaart hen zeer diep. Ik kreeg zelfs een mail van de ondervoorzitter van het Ijzerbedevaart met de vraag hem onze excuses aan te bieden.
Excuses voor wat? Voor een foto die ik zelf ter plaatse heb getrokken? En ja, we waren daar. Ik denk dat dat genoeg op TV is gekomen. Er zijn ook foto's van in de pers verschenen en er staan er op onze website. Er is zelfs een PV van de politie van Diksmuide van. Het Ijzerbedevaartcomité heeft daar trouwens onze Belgische vlag en ons spandoek gestolen. We hebben die nog altijd niet gerecupereerd. Wie moet er dan zijn excuses aanbieden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat er "foute mensen" zijn die Vlaams-nationalistisch zijn is zeker. Maar te denken dat een of ander oostfronters-spandoek de mening van alle Flaminganten vertegenwoordigd is gewoon dom.
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Of schaamden jullie je soms voor de skinheads die op de betoging van B-plus meeliepen? Citaat:
Citaat:
Gelukkig dat het eerste officiële 'optreden' van de belgicisten op een nazi-bijeenkomst het verwachtte resultaat heeft opgeleverd. En deze keer hadden ze enkel de Belgische tricolore bij inplaats van virtuele of echte bommen... Citaat:
Je hebt echter, voor de prijs van een stuk schreeuwlelijk textiel, de zo moeilijk te bereiken 'Vlaamse' media gehaald. Ondank is s' werelds loon.... Dat je het voor je allebeste evenknie in de nazificatie van de Vlamingen opneemt vinden we overigens heel normaal. Ons kent ons, hé?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 oktober 2004 om 13:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien was ook de CDV-NVA vertegenwoordigd op de Bedevaart en dat is toch een pak van de kleine minderheid Vlaams-nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die Hans toch!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde enkel melden dat ik dat nazificeren een zwak argument vond en geen goeie zaak voor het BuB-imago. Ken je Godwin's Law, over hoe snel een internetdiscussie uitloopt in gescheld over nazi's? http://www.faqs.org/faqs/usenet/legends/godwin/ o If someone brings up Nazis in general conversation when itEen andere omschrijving: Godwin's Law (also Godwin's Rule of Nazi Analogies) is an adage in Internet culture that was originated by Mike Godwin in 1990. The law states that: As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one. There is a tradition in manyUsenetnewsgroups that once such a comparison is made, the thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress. In addition, whoever points out that Godwin's Law applies to the thread is considered to have lost the battle, as it is considered poor form to invoke the law explicitly.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 oktober 2004 om 14:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() So what? Als men een groep met iets kan linken, wil het niet zeggen dat elk individu uit die groep aan die definitie beantwoord.
Het bedrijfsleven kan je linken aan het liberalisme. Maar zijn daarom alle bedrijfsleiders liberalen?
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nogmaals: IK heb het er niet moeilijk mee om het verre verleden niet steeds op te rakelen. Maar als men dat in flamingantische kringen wil doen, moet men achteraf niet komen zagen. Zo simpel is het.
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen vereert wat hij wil. Al liggen ze plat op hun buik voor een bezekoek! Wat heeft dat met normaal discussiëren te maken? Citaat:
Dat geldt evengoed voor 'nazi-Vlaming' als voor 'domme Belg(icist)' Ik opperde dat het geen kwaad kon voor BuB&co om daar rekening mee te houden. Voel echter geen dwang noch druk van mijnentwege hoor. Doe je ding, zoals jij het opportuun acht. Maar sta me wel toe, dat ik me daar publiekelijk van distanciëer. Meer niet. Simpel hee?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens te vatten wat ik bedoel. Ik vind het een totaal non-argument, om telkens je een discussie niet meer aankan, de tegenpartij in het nazi-hoekje te plaatsen. Citaat:
Je gebruikt het enkel te pas en te onpas als (m.i. waardeloos) 'argument' Citaat:
![]() |
![]() |