Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2015, 15:05   #61
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Correctie de P85D is niet meer de snelste Tesla, er komt blijkbaar geen einde aan, een maand geleden al is de P90D met een Ludicrous Mode, of Belachelijk-modus op de markt, en alle Performance-modellen hebben nu 772 PK, zelfs rasechte supersportwagens die 2 x meer kosten is "niet meer veilig" voor een grote familielimousine...
Voor dagelijks gebruik : allemaal bullshit. 772PK 560PK is al veel te veel. 416PK in hybride is al niet te gebruiken.

Voor investering : tesla op termijn nul euro. Die rasechte sportwagens op termijn onbetaalbaar en meer waard dan vandaag de aankoopprijs. Ik weet wel wat te kiezen En nogmaals :die porsche panamera E-hybride is ook niet mijn eerste keuze en mooiste model. Maar alle voor- en nadelen bij elkaar genomen rij ik wel veel liever met die porsche dan met een stuk elektronica dat ze vanop afstand constant triggeren.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 15:16   #62
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Voor dagelijks gebruik : allemaal bullshit. 772PK 560PK is al veel te veel. 416PK in hybride is al niet te gebruiken.

Voor investering : tesla op termijn nul euro. Die rasechte sportwagens op termijn onbetaalbaar en meer waard dan vandaag de aankoopprijs. Ik weet wel wat te kiezen En nogmaals :die porsche panamera E-hybride is ook niet mijn eerste keuze en mooiste model. Maar alle voor- en nadelen bij elkaar genomen rij ik wel veel liever met die porsche dan met een stuk elektronica dat ze vanop afstand constant triggeren.
over smaak valt niet te discuteren...

En als men vergelijkt vergelijk dan limousines met mekaar.
Een Mercedes S550# is al een veel beter vergelijk als een tweezitter supersportwagen hé.
# https://www.youtube.com/watch?v=z87U8qVxNio

Laatst gewijzigd door Micele : 27 juli 2015 om 15:16.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 15:16   #63
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Als je dat dus hier in de buurt doet dan ben je dus je Prosche kwijt, ben je je rijbewijs voor minstens drie maanden kwijt, en mag je he waarschijnlijk voor de rechter verantwoorden voor roekeloos gedrag, waar mogelijks een boete tot 360 daglonen op staat.

De limiten van wat je auto kan, die zoek je maar op het circuit op. Op de openbare weg is een minimum aan consideratie voor je medeweggebruikers toch wel het minimum. Zoniet hoop ik dat je snel je rijbewijs voor de rest van je leven kwijt bent.

dat moet toch elke keer weer een teleurstelling zijn voor die 20-jarige grietjes die zich laten vangen door zijn gebakken lucht en blitse wagen, als em zijn broek uittrekt
Oud 27 juli 2015, 15:30   #64
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Bwoah, P85 of P90, 'k vind geen van beiden mooi (net zoals ik Porsche niet kan smaken qua design), dus hier gaat ie niet heel snel over de vloer komen.
Nuja, als je net zoals een echte vent geen wagen nodig hebt om indruk te maken op een vrouw (of een andere vent, if that rocks your boat), dan is het leven uiteraard eenvoudiger
Idd ieder zijn meug.

Wat ik wel plezant vind is het spartelen van petrolheads als een electrisch karretje er iets sneller vandoor gaat al is het maar tot 50 kmh optrekken... meer heeft dat E-karretje niet nodig.

En met een E-wagen is er een nieuwe dimensie van rijplezier (gratis Europa-reis ofzo...), deze ondernemer heeft zijn zware benzine-S-Benz alleszins ingeruild voor een Tesla:

https://www.impulse.de/leben/10-laen...wagen/2051580/

Recordrit met een paar gelijkgezinde vrienden:
http://www.impulse.de/leben/mit-111-kmh-zum-weltrekord/

Laatst gewijzigd door Micele : 27 juli 2015 om 15:36.
Oud 27 juli 2015, 16:26   #65
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Lol, een BMW RS7...
Wedden dat je nog niet verder bent geraakt dan één of ander racespel?
Geeeeeeuw boring bro (typefout, sla me nu doos)
Oud 27 juli 2015, 16:31   #66
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Idd ieder zijn meug.

Wat ik wel plezant vind is het spartelen van petrolheads als een electrisch karretje er iets sneller vandoor gaat al is het maar tot 50 kmh optrekken... meer heeft dat E-karretje niet nodig.
Dat stadium ben ik al op mijn 30e ontgroeid. En neen ik heb daar zelfs geen behoefte meer aan. Elke snotter kan volle bak rechtdoor vlammen.

Maar ik stop mijn betoog. Gelukkig zal elektrisch rijden meer en meer worden. Zo blijft er nog benzine voor echte mannen Mannen die er niets mee inzitten of een liter benzine nu 1.8 of 3 euro kost. Elke hobby kost geld en dan valt dat wat benzine nog reuze mee. Andere kosten (banden, remmen, onderhoud) kosten wel een pak meer.

En om te eindigen over investeringen. 10 minuten geleden nog binnen gekomen. kameraad kocht enkele jaren een Porsche Carrera GT. 280000 euro betaald. Vandaag terug verkocht voor 650000 euro. Koopje (in Duitsland momenteel rond de 800000 - 1000000 euro). En prijzen zijn nog steeds stijgende!

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 27 juli 2015 om 16:31.
Oud 27 juli 2015, 16:34   #67
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht

dat moet toch elke keer weer een teleurstelling zijn voor die 20-jarige grietjes die zich laten vangen door zijn gebakken lucht en blitse wagen, als em zijn broek uittrekt
Beter ne kleine straffe dan ne grote slappe

En wat heb je nu het liefste : een 20-jarige die botergeil staat en van geen ophouden weet of je dikke oude vrouw van +40 jaar die altijd maar hoofdpijn heeft maar wel haar baas neukt Dat dan maar die jonge dingen zich door gebakken lucht, een blitse wagen en wat bubbels laten vangen
Oud 27 juli 2015, 16:42   #68
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En om te eindigen over investeringen. 10 minuten geleden nog binnen gekomen. kameraad kocht enkele jaren een Porsche Carrera GT. 280000 euro betaald. Vandaag terug verkocht voor 650000 euro. Koopje (in Duitsland momenteel rond de 800000 - 1000000 euro). En prijzen zijn nog steeds stijgende!
Tja een auto is dat waard wat men ervoor krijgt. Speciale zeldene auto´s hebben dikwijls speciale liefhebbers die op een half miljoen niet kijken, of ieder zijn hebbemeug.
Oud 27 juli 2015, 19:18   #69
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Geeeeeeuw boring bro (typefout, sla me nu doos)
Tuurlijk, dat gaat iedereen wel vervelen, enkel racegames spelen.

Echte turbootjes weten wel welk model van BMW wel of niet bestaat

Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 27 juli 2015 om 19:19.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 19:20   #70
Zwitser

Standaard

Citaat:
Doe ik ook meestal op een circuit. Daar bestaan trackdays voor. Of uitnodigingen door de merken zelf. Natuurlijk af en toe moet je dat ook op de openbare weg testen. En dat is het leuke van het spel, namelijk een kans op betrapt worden. De wagen kunnen ze nooit aanslagen (financiële leasing op bedrijf dus officieel is de bestuurder geen eigenaar van de wagen). Voor een Rechter verantwoorden zit ik niet in. Op dat moment ben ik de grootste zielenpoot en het Heilig lammetje dat zich even heeft misdragen. Als het moet zal ik dan wel voor de Rechter zijn ogen een traan laten. En die boete, tja risico van het spel zeker
België heeft dus nog werk aan de winkel. In Zwitserland zal in zo een geval de auto gewoon wel aangeslagen worden, en heb je nog een claim van de leasemaatschappij aan je broek ook. Autorijden zal er ook wel niet meer voor jouw inzitten.
En boetes zijn hier aan je inkomen gerelateerd. In het ergste geval tot een heel jaarinkomen.
Zo gaat een beschaafd land om met mensen die extreem asociaal gedrag vertonen.
... repeat ...

Laatst gewijzigd door Zwitser : 27 juli 2015 om 19:22.
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2015, 19:22   #71
Zwitser

Standaard

Citaat:
Beter ne kleine straffe dan ne grote slappe

En wat heb je nu het liefste : een 20-jarige die botergeil staat en van geen ophouden weet of je dikke oude vrouw van +40 jaar die altijd maar hoofdpijn heeft maar wel haar baas neukt Dat dan maar die jonge dingen zich door gebakken lucht, een blitse wagen en wat bubbels laten vangen
Het lijkt me dat je dringend eens van bil moet...
... repeat ...
Oud 28 juli 2015, 11:32   #72
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
België heeft dus nog werk aan de winkel. In Zwitserland zal in zo een geval de auto gewoon wel aangeslagen worden, en heb je nog een claim van de leasemaatschappij aan je broek ook. Autorijden zal er ook wel niet meer voor jouw inzitten.
En boetes zijn hier aan je inkomen gerelateerd. In het ergste geval tot een heel jaarinkomen.
Zo gaat een beschaafd land om met mensen die extreem asociaal gedrag vertonen.
Echter tot vandaag telt in België:

- leasingwagen = geen eigendom = geen inbeslagname mogelijk.

- intrekking rijbewijs = enkel een stuk papier en maakt het niet onmogelijk om nog te rijden (al eens een maand zonder rijbewijs gereden en dat merk je dus niet).

- boetes aan inkomen gerelateerd = privé inkomen = minimum zoals leefloon. Al de rest staat op vennootschappen. Ik betaal die inkomen gerelateerde boete met veel plezier.

- extreem asociaal gedrag = zoals misschien veel, heel veel Belgen. Maar wat je extreem vindt vinden anderen normaal.

Zolang je met geldboetes en andere nutteloze straffen bezig blijft gaat het erger en erger worden. Mijn grootvader bibberde nog als de veldwachter iets zei. Mijn vader gaf al eens een weerwoord. Mijn generatie steekt de middenvinger op en de volgende generatie zal het niet bij woorden houden.
Oud 28 juli 2015, 11:33   #73
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, dat gaat iedereen wel vervelen, enkel racegames spelen.

Echte turbootjes weten wel welk model van BMW wel of niet bestaat
Voor simpele nerds hebben ze hier blijkbaar de ignore list uitgevonden. Bij deze dus zever al op. Ik praat niet tegen het gepeupel van de straat (goot)
Oud 28 juli 2015, 11:37   #74
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Voor simpele nerds hebben ze hier blijkbaar de ignore list uitgevonden. Bij deze dus zever al op. Ik praat niet tegen het gepeupel van de straat (goot)
Lol

Awww, hoe cute; wannabe-turbootje voelt zich op zijn pikje getrapt
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 12:13   #75
Zwitser

Standaard

Citaat:
Echter tot vandaag telt in België:

- leasingwagen = geen eigendom = geen inbeslagname mogelijk.

- intrekking rijbewijs = enkel een stuk papier en maakt het niet onmogelijk om nog te rijden (al eens een maand zonder rijbewijs gereden en dat merk je dus niet).

- boetes aan inkomen gerelateerd = privé inkomen = minimum zoals leefloon. Al de rest staat op vennootschappen. Ik betaal die inkomen gerelateerde boete met veel plezier.

- extreem asociaal gedrag = zoals misschien veel, heel veel Belgen. Maar wat je extreem vindt vinden anderen normaal.
Zoals ik al zei, België heeft nog een hele weg te gaan.
Gedrag dat een hoog risiko op dodelijk letsel bij derden tot gevolg heeft wordt in beschaafde landen niet getolereerd.
... repeat ...
Oud 28 juli 2015, 12:13   #76
Zwitser

Standaard

Citaat:
Lol

Awww, hoe cute; wannabe-turbootje voelt zich op zijn pikje getrapt
ik denk dat je goed zal moeten mikken om op zijn pikje te trappen.
... repeat ...
Oud 28 juli 2015, 12:44   #77
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
ik denk dat je goed zal moeten mikken om op zijn pikje te trappen.
Als zijn opblaaspop er al niet over ligt...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2015, 06:59   #78
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Het weerwoord begint wel op dat van simpel gepeupel dat niet meer weet wat zeggen te lijken. Niveau van het forum gaat naar het dieptepunt. Een politieker zegt dan "geen commentaar" maar hier beginnen ze het niveau van een kleuter te evenaren
Oud 29 juli 2015, 11:35   #79
Zwitser

Standaard

Citaat:
Het weerwoord begint wel op dat van simpel gepeupel dat niet meer weet wat zeggen te lijken. Niveau van het forum gaat naar het dieptepunt. Een politieker zegt dan "geen commentaar" maar hier beginnen ze het niveau van een kleuter te evenaren
We zijn je enkel maar gevolgd, hoor.
... repeat ...
Oud 29 juli 2015, 11:39   #80
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het eerder de BMW en audi rijders met hun bedrijfswagens zijn die een gezin in duister verdriet zullen droppen. Of de Nederlanders die op de Belgische wegen zich oppermachtig tegenover de Belgen voelen en constant zitten te bumperkleven (zalig om dan tegen 120 km/uur te blijven rijden en eens op de rem te duwen). Nu een gezin in duister verdriet droppen deert mij niet. Ik heb geen gezin en familie beschouw ik als iets dat ik vanaf geboorte erbij heb moeten nemen. En al de rest ken ik niet persoonlijk dus who cares?

Een opblaaspop heb ik niet en die ouwe bommadoos zal ik wel omruilen in een jong ding Een voordeel om kinderloze vrijgezel te zijn en te blijven. Je kan al eens afwisselen en je moet je frustraties niet op het internet smijten. Geen sloef of dikker en ouder wordende verrimpelde zaagmadam voor mij
Look who's talking...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be