![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs niet als het steek houdt wat een vb-er zegt. Nochtans zijn het lang niet alleen Vlaamse nationalisten die hun buik vol hebben van Islamitische Staat én andere mohamedanen.
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet hun schuld dat jij daar een stijve van krijgt.
|
|
|
#63 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Islamitisch,Protestants,Evangelis, .... maar alles behalve Katholiek. Op een hoop oude pekes en een handvol jongeren na. Hoe meer korte rokjes ik zie, hoe gelukkiger ik ben. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat Lukkas schreef kan totaal niet door de beugel. Dergelijke mongoloïde praat is goed voor aan de toog van een vlaams blok café. |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 juli 2015 om 13:58. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
t'is duidelijk dat uw obsessie geen plaats laat voor enige beeldspraak.
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan had men ze gevierendeeld zeker ? |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat dierlijk gedrag en ongelovigen hand in hand gaan, weten we al langer. Bedankt om het nogmaals te bevestigen. |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nee hoor. Die zullen daar niet mee lachen, maar beseffen dat ze verkeerd bezig zijn. Je lichaam bewaar je voor je partner, klaar. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
volgens mij is hij gecastreerd, nikske stijve dus
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 juli 2015 om 14:25. |
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, ik zeg het u recht in uw smikkel : honderd maal liever een VB-er dan een islamiet. En dan mag je mij nu een mongool noemen, kwestie van u kontent te stellen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 juli 2015 om 14:35. |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik krijg toch de indruk dat je niet weet hoe de wereld er anno 2015 uitziet. Die meiskes lachen daar toch is goe mee zeker. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben gewoon een katholiek afkomstig uit het linkse apenland België. Niets mis mee. Ik weet heel erg goed hoe de wereld er uit ziet, en jij? Belgische wijven zijn over het algemeen introvert, die lachen daar zeker niet mee. Feit is dat een vrouw met stijl en klasse niet de behoefte heeft om halfnaakt de straat te doen. Dat is voor het plebs, niet meteen het beste voorbeeld. Laatst gewijzigd door Drukazz : 22 juli 2015 om 16:21. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben daar voor.
Voor 'vogelvrijheid' van godsdienst, wel te verstaan. Om het even welke 'godsdienstige' VOGELVRIJ
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 juli 2015 om 00:11. |
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat met pedopriesters ????
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 juli 2015 om 00:10. |
|
|
|
|
#80 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|