Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2015, 14:49   #61
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat een gelul. Zelfs de meeste mannen zeggen nee tegen een knappe vrouw als ze getrouwd of een lief hebben (vreemgangers zijn immers altijd nog in een minderheid).
Bij mij is dat net Vereiste 1
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 14:52   #62
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dan moeten vrouwen consequent zijn en altijd dat gedrag afwijzen, maar in de praktijk ligt dat net iets anders.
Dus als een vrouw met één man wil neuken, geeft ze eigenlijk aan dat ze geneukt wil worden door iedereen die komt aankloppen?

Als ge niet tv-verslaafd waart zou ik nog denken dat gij zo iemand zijt die de vrouwkes volgt tot bij hen thuis, of er eens in gaat knijpen om aan te geven dat ge goesting hebt
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 15:48   #63
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zou het aanklampen en lastig vallen van vrouwen een probleem van alle steden zijn?
Wie zijn dat soort mannen?
Moeten vrouwen weerbaarder zijn?
Wat met de toevallige voorbijgangers, moeten die zo'n pummels niet massaal terechtwijzen?

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...e-lachen.dhtml
Toch raar dat het steeds zelfverklaarde intellectuele mannen zijn die zich vragen stellen over rechten van vrouwen.

En die zich beroepen op HLN "Het Laatste Nieuws"
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 15:49   #64
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is er? jij betwist wetenschappelijke onderzoeken? zo ja: waarom?
Wetenschappelijke onderzoeken hoe doen ze dat? Een camera en een teller op de kut? Er zijn enquêtes die minimaal de helft tot twee derden van de vrouwen aangeven die een scheve schaats rijden. De brave getrouwde of verloofde burgerinnetjes die ik al heb binnen gedaan zijn niet te tellen. Hoe braver ze er uit zien hoe gemakkelijker ze vallen.

Wetenschappelijk onderzoek amaai.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 juli 2015 om 15:49.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 16:11   #65
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wetenschappelijke onderzoeken hoe doen ze dat? Een camera en een teller op de kut? Er zijn enquêtes die minimaal de helft tot twee derden van de vrouwen aangeven die een scheve schaats rijden. De brave getrouwde of verloofde burgerinnetjes die ik al heb binnen gedaan zijn niet te tellen. Hoe braver ze er uit zien hoe gemakkelijker ze vallen.

Nietzsche is geen wetenschapper.
Oud 31 juli 2015, 20:57   #66
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kijk, dit is de mening van een zeer gefrustreerd, vaak afgewezen, niet aan de bak komend mannetje, wat wanneer je zijn mening leest, toch niet vreemd is, iedere vrouw met een werkende hersencel blijft ver uit de buurt van dit soort creaps!
Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt, want het brengt toch wel wat teweeg zie ik. Mensen spiegels voorhouden: daar worden ze woest van ... en bij vrouwen met een gebrek aan argumentatie begint het ad hominem smijten met verwijten en "shaming" vrijwel meteen.

Ik kan je al meteen zeggen dat het mijn koude kleren niet raakt. Geen milliseconde, geen tinteling, niks. Al wat ik voor me zie, is een oud wijf dat zelf allang vergeten is hoe ze goede mannen vroeger heeft behandeld, nu in de banaliteit is vastgeroest bij één of andere onattente hansworst en snakt naar van die pure aandacht zoals toen.

Als puber was ik niet meteen moeders mooiste, maar had toen nog wel een hart van goud. Mijn goedheid was zo buitengewoon, dat mensen me vaak waarschuwden voor m'n naïeve vriendelijkheid ... en terecht.

Als jongeling ben ik zo vaak met m'n ogen open tegen de muur gekwakt, simpelweg omdat ik wilde geloven in de goedheid van de mens. De vrouw stond bij mij op een piëdestal wat dat betreft.

Dat masochistische heb ik daarna resoluut afgewezen en mezelf ontplooid op het gebied van oppervlakkige eigenschappen die bij de goegemeente worden beschouwd als kwaliteiten. Simpelweg om erbij te mogen horen en enigszins te kunnen overleven.

Daarmee deed ik niet alleen waar ik geen zin in had, wat voor mij fundamenteel aanvoelde als verkeerd, maar had ik ook een stuk van mezelf verloochend en begraven. Langzaam aan geraakte het hart verbitterd van al die oppervlakkigheid.

Hoe oppervlakkiger ik werd, hoe meer vrouwen mij gingen appreciëren ... en daar walgde ik van. Als goedheid wordt beschouwd als zwakte, dan was geen pond kutten het na verloop van tijd nog waard voor mij. Als mijn boerse arrogantie wordt verward voor zelfzekerheid die bovendien wordt geapprecieerd, dan is er iets verschrikkelijk loos, maar niet met mij.

Vroeger kwam je nog wel ergens met vriendelijkheid, nu is dat gewoon een punt waarop je wordt afgerekend. Er lopen zodanig veel mensen rond dat je openstellen gelijk staat aan jezelf op een dienblaadje presenteren om uit te laten buiten. Dat geldt op zowel professioneel, commercieel als interrelationeel vlak.

Al wat ik weet, is dat de maatschappij steeds gynocentristischer is geworden. Grenzeloze zelfopoffering, menselijkheid en moed is paradoxaal genoeg iets voor een meer oorlogsgeoriënteerde maatschappij of cultuur. Steek mannen in deze vergadercultuur en onderwerp hen aan het micromanagement van interpersoonlijke allianties en intriges op de werkvloer en je maakt er ofwel gecastreerde schoothondjes ofwel onnoemelijke hufters van.

Als een man alles correct doet, dan is dat voor hem nog geen garantie om ergens gelukkig te zijn, terwijl dat vroeger vaak wel het geval was.

Het is Russische roulette wat betreft duurzame relaties waarin men investeert ... en het lijkt wel alsof elk half decennium er een kogel in de trommel wordt bijgestoken. Geen wonder dat zoveel mannen er de brui aan geven en niet wachten tot hormonaal gestoorde Mie Tet de trekker overhaalt.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 21:20   #67
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt, want het brengt toch wel wat teweeg zie ik. Mensen spiegels voorhouden: daar worden ze woest van ... en bij vrouwen met een gebrek aan argumentatie begint het ad hominem smijten met verwijten en "shaming" vrijwel meteen.

Ik kan je al meteen zeggen dat het mijn koude kleren niet raakt. Geen milliseconde, geen tinteling, niks. Al wat ik voor me zie, is een oud wijf dat zelf allang vergeten is hoe ze goede mannen vroeger heeft behandeld, nu in de banaliteit is vastgeroest bij één of andere onattente hansworst en snakt naar van die pure aandacht zoals toen.

Als puber was ik niet meteen moeders mooiste, maar had toen nog wel een hart van goud. Mijn goedheid was zo buitengewoon, dat mensen me vaak waarschuwden voor m'n naïeve vriendelijkheid ... en terecht.

Als jongeling ben ik zo vaak met m'n ogen open tegen de muur gekwakt, simpelweg omdat ik wilde geloven in de goedheid van de mens. De vrouw stond bij mij op een piëdestal wat dat betreft.

Dat masochistische heb ik daarna resoluut afgewezen en mezelf ontplooid op het gebied van oppervlakkige eigenschappen die bij de goegemeente worden beschouwd als kwaliteiten. Simpelweg om erbij te mogen horen en enigszins te kunnen overleven.

Daarmee deed ik niet alleen waar ik geen zin in had, wat voor mij fundamenteel aanvoelde als verkeerd, maar had ik ook een stuk van mezelf verloochend en begraven. Langzaam aan geraakte het hart verbitterd van al die oppervlakkigheid.

Hoe oppervlakkiger ik werd, hoe meer vrouwen mij gingen appreciëren ... en daar walgde ik van. Als goedheid wordt beschouwd als zwakte, dan was geen pond kutten het na verloop van tijd nog waard voor mij. Als mijn boerse arrogantie wordt verward voor zelfzekerheid die bovendien wordt geapprecieerd, dan is er iets verschrikkelijk loos, maar niet met mij.

Vroeger kwam je nog wel ergens met vriendelijkheid, nu is dat gewoon een punt waarop je wordt afgerekend. Er lopen zodanig veel mensen rond dat je openstellen gelijk staat aan jezelf op een dienblaadje presenteren om uit te laten buiten. Dat geldt op zowel professioneel, commercieel als interrelationeel vlak.

Al wat ik weet, is dat de maatschappij steeds gynocentristischer is geworden. Grenzeloze zelfopoffering, menselijkheid en moed is paradoxaal genoeg iets voor een meer oorlogsgeoriënteerde maatschappij of cultuur. Steek mannen in deze vergadercultuur en onderwerp hen aan het micromanagement van interpersoonlijke allianties en intriges op de werkvloer en je maakt er ofwel gecastreerde schoothondjes ofwel onnoemelijke hufters van.

Als een man alles correct doet, dan is dat voor hem nog geen garantie om ergens gelukkig te zijn, terwijl dat vroeger vaak wel het geval was.

Het is Russische roulette wat betreft duurzame relaties waarin men investeert ... en het lijkt wel alsof elk half decennium er een kogel in de trommel wordt bijgestoken. Geen wonder dat zoveel mannen er de brui aan geven en niet wachten tot hormonaal gestoorde Mie Tet de trekker overhaalt.
Beste Stormram. Dit citaat van Alice lees ik niet binnen deze draad. Je citeert dus binnen de verkeerde draad.

Hoe dan ook. Je bent afgewezen door je onschuld, naïviteit. Heb je iets gemist in je leven ?
Oud 31 juli 2015, 21:45   #68
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Stoere "kijk eens wat ik heb gedaan ! " argumenten......

Nee, ik ben om.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 21:47   #69
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, dit is de mening van een zeer gefrustreerd, vaak afgewezen, niet aan de bak komend mannetje, wat wanneer je zijn mening leest, toch niet vreemd is, iedere vrouw met een werkende hersencel blijft ver uit de buurt van dit soort creaps!
2

In de war, die man
Oud 31 juli 2015, 22:24   #70
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
2

In de war, die man
Je moet nog veel leren, jochie.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 22:26   #71
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klopt, ik moet mij gaan verdiepen in je persoonlijkheid (het is fascinerend).
Oud 31 juli 2015, 23:42   #72
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Sjoe, wanneer enkel hormonaal gestoorde Mie Tetten op je vallen, tja, dan moet je misschien toch je persoonlijkheid eens in vraag stellen!
Want ik vrees dat vrouwen die geen homonaal gestoorde Mie Tetten zijn met een grote boog om je heen wandelen!
Ik verklap je, om je toch wat te helpen een geheimpje, leuke vrouwen vinden leuke mannen en waarschuwen vriendinnen voor creaps! Die krijgen dan..die hormonaal... goed zo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2015, 23:43   #73
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bij vrouwen zou hij het anders pakken beter doen dan mannen met jou opvattingen!
Ge kunt beter eens tips vragen bij dat " jochie"!
Oud 31 juli 2015, 23:46   #74
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Beste Stormram. Dit citaat van Alice lees ik niet binnen deze draad. Je citeert dus binnen de verkeerde draad.

Hoe dan ook. Je bent afgewezen door je onschuld, naïviteit. Heb je iets gemist in je leven ?
Allé Rudy.. ge gaat die mens toch niet "voeren"?
Ok, misschien zielig, meelijwekkend, maar onschuldig en naief?
Oud 1 augustus 2015, 01:03   #75
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sjoe, wanneer enkel hormonaal gestoorde Mie Tetten op je vallen, tja, dan moet je misschien toch je persoonlijkheid eens in vraag stellen!
Want ik vrees dat vrouwen die geen homonaal gestoorde Mie Tetten zijn met een grote boog om je heen wandelen!
Ik verklap je, om je toch wat te helpen een geheimpje, leuke vrouwen vinden leuke mannen en waarschuwen vriendinnen voor creaps! Die krijgen dan..die hormonaal... goed zo!

Hehe, misschien zelfs liever een zielige, rukkende, eenzame rare creep dan een robot, radartje binnen het systeem. En misschien om eerlijk te zijn ja, der lopen meer mannelijke "creeps" rond dan vrouwelijke "creeps".

https://www.youtube.com/watch?v=XFkzRNyygfk
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 05:47   #76
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bekijkt het alleen op relationeel gebied. Er is ook een doodsimpele nood of gewone goesting naar sex met eens een andere partner. Een zéér groot percentage van mannen of vrouwen die zelfs hun partner graag zien hebben eens trek in wat anders, een typisch verschijnsel op de werkvloer of in de vriendenkring bv.

Velen zoeken ook niet die per se niet achter de ideale man of vrouw maar tijdelijke of éénmalige sex partners soms aan de lopende band. De drang en de bevrediging primeert dan op de gevoelens.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 1 augustus 2015 om 05:48.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 07:25   #77
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wees geen 'femme de la rue' en je wordt niet lastig gevallen.
Waarom het uniform van een prostituee dragen als je er geen bent?
Ik verkleed me ook niet als agente om dan mensen die me aanspreken voor hulp af te wijzen.
Niet om te zeveren maar ik vind niets zo geil als strakke nonnenkleding en hoofddoekjes met daarin een oriëntaalse schoonheid die ook nog eens met make-up de ogen heeft opgemaakt zodat ze de ogen van een koe heeft. Ik kan mijn ogen daar niet af houden. Ik masturbeer nog net niet op de tram. Op een dag ga ik me niet kunnen inhouden en draai ik zo'n schoonheid gewoon onverwacht een tong. Kunnen jullie niet op z'n minst je snor laten staan ? Dat is veel meer dan een hoofddoek een afknapper en zou pas echt duidelijk maken dat jullie geen hoeren betreft.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 13:44   #78
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bekijkt het alleen op relationeel gebied. Er is ook een doodsimpele nood of gewone goesting naar sex met eens een andere partner. Een zéér groot percentage van mannen of vrouwen die zelfs hun partner graag zien hebben eens trek in wat anders, een typisch verschijnsel op de werkvloer of in de vriendenkring bv.

Velen zoeken ook niet die per se niet achter de ideale man of vrouw maar tijdelijke of éénmalige sex partners soms aan de lopende band. De drang en de bevrediging primeert dan op de gevoelens.
https://www.youtube.com/watch?v=V5bYDhZBFLA

satisfaction.....satisfaction....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 15:44   #79
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Toch raar dat het steeds zelfverklaarde intellectuele mannen zijn die zich vragen stellen over rechten van vrouwen.

En die zich beroepen op HLN "Het Laatste Nieuws"
De rechten van vrouwen worden nog steeds niet overal gerespecteerd.
Of dat nu in HLN, De Morgen, Het Pallieterke of De Standaard staat heeft weinig belang.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 augustus 2015 om 15:45.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 17:06   #80
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat komt omdat George Clooney smooth is, dat is een gave.

9 van de 10 mannen heeft deze gave niet (al denken ze van wel).
Ken jij die man persoonlijk dan ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be